Norrköping!

Prylis

Sporthoj suger!
Gick med
8 Feb 2006
Ort
På norr
Hoj
Ducati Diavel Carbon, Ducati Sport
Jaha, det börjar dra sig mot lördag, och därmed den obligatoriska lördagskörningen.

Man måste ju va hemma skapligt imorron för att ladda inför matchen :öl så vad sägs om 11 vid McOrvars?

Kanske kommer ner ett gäng härifrån vid skapligt väder:) vart bär det av då??
 

Ill-k

:¬þ
Gick med
4 May 2008
Ort
Norrköping
Hoj
1996 Honda Cbr 600f
hmm ska regna på förmiddan ser det ut som. Men ösregnar det inte runt elva dyker jag nog upp nere vid orvars!:)
 

ringensmiskarn

Ödmjuk så man blir tårögd
Gick med
26 Sep 2003
Ort
Bredvid grannen
Hoj
Honda Goldwing
Då hojen numera ser ut som en ihopknöglad konservburk tack vare min älskade bror är man ju hojlös ett par dagar till:huvet .
Ni får därför klara er utan lilla mig i helgen med. Hoppas nu bara försäkringsbolaget skyndar på lite så kanske, kanske, kanske man är på hjulen igen till slutet av veckan igen. Denna gång på ett nytt projekt :va

Roger
 

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
CBR1000
För övrigt måste vi göra den hojlösa IKEA-mannen™ besviken, varken regn eller olyckor drabbade oss idag.

Att konstapeln sedan kör i diket är förståeligt, när det kommer ett gäng på varvstoppet på sexan. Dessutom fick nog Nerikesallehandareportern lite mer att skriva om :D
 

Ill-k

:¬þ
Gick med
4 May 2008
Ort
Norrköping
Hoj
1996 Honda Cbr 600f
Tjena på er, åker ni en tur varje lördag. Skulle det vara ok att hänga på ett varv.

Hej :) Sjävklart är det bara att hänga på. Jag själv har bara vart med tre gånger. Träffat nytt trevligt folk varje gång:)
Sen vet jag inte om det är varje lördag men oftast så skrivs det här om det blir nåt:tungan
 

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
CBR1000
Öppen depå Gelleråsen 29/7

Jag kollade precis med Actionpics det finns fortfarande 10 platser kvar!

Med öppen depå menas att man har tillgång till banan hela dagen, dvs man kör så länge/mycket man orkar. Se bara till att ha friska däck och bromsbelägg. Mer bankörning för pengarna går nog inte att få.

Passa på och boka en plats, det vore kul om vi var ett skapligt gäng från stan :)
 

Bagarn_73

Dooh!
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Stan
Hoj
Honda cbr 600rr 08 banhoj, sv 650-01+ ktm 450exc 12
Jag kollade precis med Actionpics det finns fortfarande 10 platser kvar!

Med öppen depå menas att man har tillgång till banan hela dagen, dvs man kör så länge/mycket man orkar. Se bara till att ha friska däck och bromsbelägg. Mer bankörning för pengarna går nog inte att få.

Passa på och boka en plats, det vore kul om vi var ett skapligt gäng från stan :)



Åfan, det finns plats? På hemsidan står det fullbokat.
Vore riktigt skoj!
Det finns möjligtvis inte plats på ett släp någonstans...

:rolleyes: :va
 
Nyheter
MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Eldriven sporthoj från Yamaha

Inlämnade patentansökningar...

Strängnäs Bike Show i sista stund

Strängnäs Bike Show är en a...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

James Bond-hojar säljs för att rädda liv

Skådespelaren Daniel Craig ...

James Bond-motorcyklar till auktion

När den 25;e Bond-filmen ”N...

Can-Am Pulse och Origin

Can-Am har presenterat sina...

Ny regelbok förändrar flat track

I USA är det AMA (American ...

Top