Norrköping!

ringensmiskarn

Ödmjuk så man blir tårögd
Gick med
26 Sep 2003
Ort
Bredvid grannen
Hoj
Honda Goldwing
ooh vi vart genomblöta kan jag meddela...får se det positivt....hojjen och stället vart juh rena iaf :p

råka missa avfarten till jönåker i allt regn. Ringensmiskarn körde ni ut på motorvägen igen eller tog ni småvägarna? :)

Stannade under bron och tog en cigg. Tror om ni vill men sen var det faktiskt mer eller minder torrspår ända till Kolmårdens djurpark där det var dax att inta en cigg till under ett tak. Efter det regn till motorvägen där det ännu en gång blev torrt. Tycker att vi klarade oss rätt bra från regnet.

Tack för idag, som brukligt är så var det idel trevliga människor som förskönade ytterligare en hojåkarlördag. Hoppas ni tyckte om vägvalen.

Ha nu en trevlig lördagkväll så ses vi snart igen.
Tror det är dax att linköpingsgrabbarna får visa spår nån helg framöver.

En stursk katrineholmare vågade sig ut denna helg:klappar

Ringensmiskarn
 

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
CBR1000
@ Liff: Du får se till att det blir lite mindre snack o mer verkstad i K-holmarne :tungan

@ Ill-k: Blöt :va

@ enchanter: App, app nu är det bra. Massa beröm kan stiga åt huvet på das Reisleiter, och får han dessutom ett par öl innanför västen efter att ha hämtat upp mig blir det tufft i kväll, vojne, vojne
 

Liff

Medlem
Gick med
31 Aug 2005
Ort
Katrineholm
Hoj
Hojlös...
@ Liff: Du får se till att det blir lite mindre snack o mer verkstad i K-holmarne :tungan

@ Ill-k: Blöt :va

@ enchanter: App, app nu är det bra. Massa beröm kan stiga åt huvet på das Reisleiter, och får han dessutom ett par öl innanför västen efter att ha hämtat upp mig blir det tufft i kväll, vojne, vojne

Få bju dom på nå öl så kanske det släpper:tungan ..
Ha det gööt grabbar å skål:öl
 

Prylis

Sporthoj suger!
Gick med
8 Feb 2006
Ort
På norr
Hoj
Ducati Diavel Carbon, Ducati Sport
En stursk katrineholmare vågade sig ut denna helg:klappar
@ Liff: Du får se till att det blir lite mindre snack o mer verkstad i K-holmarna:tungan

Var såklart meningen att vi skulle ha blivit ett gäng härifrån, men det verkar tydligen ha skitit sig för nästan alla här(utom en då):confused:
Själv hamna jag på en fest igår...å skulle ta det lugnt:huvet Jo, tjena:fyllisar
 

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
CBR1000
Tack för dagens guidning och kvällens grillning :fyllisar



Nu är det tal om "noch ein mal am ring -08" vilket får mig att osökt komma att tänka på ett tidigare inlägg...
...Har ringt och bokat bord på Restaurang Fontana. Bästa fönsterbord är reserverat.
Jag bjuder alla på "Tagiliatella de boscaliola" till de som kommer före mig på varvet. Hmmmm, handsken är kastad med andra ord
 

FRiLLA

Kalas
Gick med
11 Oct 2004
Ort
Östergötland
Hoj
Zx6R/Bana . 2009.
Tack för idag 12/7

Blev lite blött på vägen hem ,men det funka =) . Hoppas på mera körning o kanske en bira nere på klubben =) / Fredrik
 

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Ort
Borensberg
Hoj
Sunbeam -63,Honda Dominator -91, Honda SP1.......Meanstreak..*host*
Hellu - hemkommen från Malung så sitter jag och läser alla plus från resan upp till Fjollträsk. Är det någon grupp som samlas för körning under kvällarna nu under semestern eller avvaktas det till helgen med mer gruppåka?

*lite kelsjuk* ;)
 

Prylis

Sporthoj suger!
Gick med
8 Feb 2006
Ort
På norr
Hoj
Ducati Diavel Carbon, Ducati Sport
E det något intresse för en tur i morgon ( SÖNDAG 13/7) ???

Blev det någon tur igår?:va

Detta står att läsa i dagens lokala blaska:
"En 30-årig man från Norrköping fördes till Mälarsjukhuset efter en motorcykel-olycka mellan Gropptorp och Katrineholm på Söndags-eftermiddagen.

Mannen åkte tillsammans med ett par andra motorcyklister på länsväg 596 när hans kamrater plötsligt upptäckte att han inte var kvar på vägen.

Han hade då av okänd anledning kört av vägen och in i skogen, vid Bredmossen i närheten av ett grustag."


Alltid lika tråkigt att läsa sånt här:(
 

Liff

Medlem
Gick med
31 Aug 2005
Ort
Katrineholm
Hoj
Hojlös...
Såg ut att vara en aprilia mille som låg i skogen...
Såg det i kkuriren idag.....
Hoppas det gick bra för killen....
 

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Såg ut att vara en aprilia mille som låg i skogen...
Såg det i kkuriren idag.....
Hoppas det gick bra för killen....

Det stämmer, han mår inte så bra enligt en man som var med och tog hand om honom,,,,,,,,,

Håller tummarna.
 

Robban Nr1

Team Sajk
Gick med
29 Sep 2003
Ort
Norrköping
Hoj
kawasaki 636
Det är ingen som har kontakt med Freddo77??? han åker ju nämligen en mille.
visa gärna länk... hittade nämligen inget när jag sökte i tidningarna.

ja vi får verkligen hoppas att det inte är något livshotande iaf. och att han klarar sig helskinnad.
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top