Robban Nr1
Team Sajk
de va ju uber kul!... för er som inte hakade på... så kan ja ju säga att alla 7 (tror jag vi blev) åkte på ställ tack vare regnet o såg uber coola ut! ska även infinna mig ikväll på Bahus "träffen" ikväll.
Så här i semestertider vill jag bara påminna om att imorgon fram till torsdag (21 - 24/7) pågår Bikeweek, passa på och lufta hojarna där de hör hemma...på banan! Jag och ringensmiskarn kommer vara där mån-ons, det finns garanterat plats på grillen efter bandagen
Jag, Micke och Nobben sitter nu vid karlskoga motorstadion och hinkar bira i väntan på att ta ett par pheeeta varv i morgon med våra ybersnabba racerhojar på kurvig asfalt. ska försöka lägga upp lite goa bilder under morgon dagen.
ringensmiskarn
Härligt. En del har det bra hehe. Vart det några "pheeeta" varv idag då?
Någon som skall med till mc-träffen i vadstena ikväll?
nice....inga filmer?
Jag ska hälsa honom det vi ska upp till Norrköpings sjukhus på fredag för att se till honom lite Drive Safe där ute
Då var man hemkommen från en 2-dagars utflykt till Gälleråsen. Kanonbana som defenitivt kommer att besökas igen.
Lite bilder för beskådning finns här: http://webmail.bredband.net/cp/ps/x/p/bredband.net/cpuser_b608506/Gelleråsen 2008 BikeWeek/
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|