Norrköping!

Robban Nr1

Team Sajk
Gick med
29 Sep 2003
Ort
Norrköping
Hoj
kawasaki 636
de va ju uber kul!... för er som inte hakade på... så kan ja ju säga att alla 7 (tror jag vi blev) åkte på ställ tack vare regnet o såg uber coola ut! ska även infinna mig ikväll på Bahus "träffen" ikväll.
 

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
CBR1000
Så här i semestertider vill jag bara påminna om att imorgon fram till torsdag (21 - 24/7) pågår Bikeweek, passa på och lufta hojarna där de hör hemma...på banan! Jag och ringensmiskarn kommer vara där mån-ons, det finns garanterat plats på grillen efter bandagen :fyllisar
 

ringensmiskarn

Ödmjuk så man blir tårögd
Gick med
26 Sep 2003
Ort
Bredvid grannen
Hoj
Honda Goldwing
Så här i semestertider vill jag bara påminna om att imorgon fram till torsdag (21 - 24/7) pågår Bikeweek, passa på och lufta hojarna där de hör hemma...på banan! Jag och ringensmiskarn kommer vara där mån-ons, det finns garanterat plats på grillen efter bandagen :fyllisar


Helvete vad du lovar:hihi .
Nu måste vi ju skaffa en grill oxå:va .
Är ju nyss hemkommen från Tyskland så en bira eller 2 kommer att stå kalla och vänta på de som är sugna på grillat:öl :öl :öl .
Ryktet går att nån har smetat på slicks till kurvkursen:ajjabajja . Får nog ge den personen mer än 2 bira så jag har nån chans till dagen efter.
 

ringensmiskarn

Ödmjuk så man blir tårögd
Gick med
26 Sep 2003
Ort
Bredvid grannen
Hoj
Honda Goldwing
Jag, Micke och Nobben sitter nu vid karlskoga motorstadion och hinkar bira i väntan på att ta ett par pheeeta varv i morgon med våra ybersnabba racerhojar på kurvig asfalt. ska försöka lägga upp lite goa bilder under morgon dagen.
ringensmiskarn
 

Ill-k

:¬þ
Gick med
4 May 2008
Ort
Norrköping
Hoj
1996 Honda Cbr 600f
Jag, Micke och Nobben sitter nu vid karlskoga motorstadion och hinkar bira i väntan på att ta ett par pheeeta varv i morgon med våra ybersnabba racerhojar på kurvig asfalt. ska försöka lägga upp lite goa bilder under morgon dagen.
ringensmiskarn

Härligt. En del har det bra hehe. Vart det några "pheeeta" varv idag då?
 

ringensmiskarn

Ödmjuk så man blir tårögd
Gick med
26 Sep 2003
Ort
Bredvid grannen
Hoj
Honda Goldwing
Då var dagens åkning avklarad. Micke FZ höll täten och visade spår. vi andra följde med som små ankungar. Dock måste nog puckarna bytas ut.
Pheeeeeeeeeeta übersnabba varv blev det, det vet ni.:yoparty

Imorgon ska de andra förnedras duktigt.:D :D :D :D :D
 

Moshi

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2008
Ort
Norrköpin'
Hoj
Bandit 600N -95
Är det någon som är duktig på att mecka med hojar? Jag tror kedjan har skurit sig alternativt snedspänd. Ingen stor meckgrej men likförbannat en utgift om det visar sig att kedjan är slut. Om någon har tid så får ni gärna höra av er.

Mvh Mehdi
 

ringensmiskarn

Ödmjuk så man blir tårögd
Gick med
26 Sep 2003
Ort
Bredvid grannen
Hoj
Honda Goldwing
Då var man hemkommen från en 2-dagars utflykt till Gälleråsen. Kanonbana som defenitivt kommer att besökas igen.:tummenupp

Lite bilder för beskådning finns här: http://webmail.bredband.net/cp/ps/x/p/bredband.net/cpuser_b608506/Gelleråsen 2008 BikeWeek/

Kom nu ihåg att det är heldag på Sviestad nu på Lördag. Det kommer att bli bra väder om man nu kan lita på smhi så det kommer nog mycket folk. Gäller med andra ord att vara där tidigt.

Ses, hörs
Ringensmiskarn
 

ringensmiskarn

Ödmjuk så man blir tårögd
Gick med
26 Sep 2003
Ort
Bredvid grannen
Hoj
Honda Goldwing
Smakprov från Gelleråsen
 

Bifogat

  • Gelleråsen 2008 035.jpg
    Gelleråsen 2008 035.jpg
    238.4 KB · Visningar: 58
  • Gelleråsen 2008 049.jpg
    Gelleråsen 2008 049.jpg
    237.9 KB · Visningar: 53
  • Gelleråsen 2008 903.jpg
    Gelleråsen 2008 903.jpg
    228.4 KB · Visningar: 57
  • Gelleråsen 2008 170.jpg
    Gelleråsen 2008 170.jpg
    210.6 KB · Visningar: 54
  • Gelleråsen 2008 301.jpg
    Gelleråsen 2008 301.jpg
    214.9 KB · Visningar: 55

theRocker

Flug- & Myggdödare
Gick med
29 Jul 2004
Ort
Norrtjööööping
Hoj
Dekaltrimmad ZX-10R -04
Då var man hemkommen från en 2-dagars utflykt till Gälleråsen. Kanonbana som defenitivt kommer att besökas igen.:tummenupp

Lite bilder för beskådning finns här: http://webmail.bredband.net/cp/ps/x/p/bredband.net/cpuser_b608506/Gelleråsen 2008 BikeWeek/

Fi-fann vilka rejsiga bilder :) Man borde ju nästan trycka upp några som affischer :tummenupp
Det blir att planera nästa års semester efter Bike-Week nästa år :yoparty

Tack Micke FZ1, för att du kände dig hemma nog i depån för att leta upp proffsfotoutrustning. Bra fotojobb :tummenupp
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top