Norrköping!

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
Hittar inte så bra runt Norrköping så vill nån haka på på söndag närsom vore det kul.

Ingolf

3% invalid
Gick med
25 Oct 2007
Hoj
GSX250 -80 Bobber, XS400 -82 Bobber.
för mig så hägrar en tripp till Danmark för att träna upp handleden medelst ölhävning, när jag återhämtat mig efter en instensiv tranäningsvecka så ska det köpas 2hjuling. Ny jeflar grappar, snart e jag på G igen.

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000
@ Chirre: Dyker du upp på Sviestad imorgon? Grill på lörkväll så på söndag är man kanske inte körbar jätte tidigt...:fyllisar

@ Ingolf: Det är viktigt med rehab :fakta kör hårt :öl

Liff

Medlem
Gick med
31 Aug 2005
Hoj
Hojlös...
Imorrn så drar jag å fotar lite på sviestad eller rättare sagt försöker fota:)..
Få se om nån av er fastnar på bild.....

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
@ Chirre: Dyker du upp på Sviestad imorgon? Grill på lörkväll så på söndag är man kanske inte körbar jätte tidigt...:fyllisar

Nej tyvärr, kommer inte i hamn förrän vid 22-tiden lördag kväll. Men det blir nog en sen kvällstur efter förtöjningen.

Liff

Medlem
Gick med
31 Aug 2005
Hoj
Hojlös...
Tack för idag grabbar å tjejer!!! Det blev en del foton att sortera ca 2900 bilder så jag har hela natten räddad:(... Nästa gång man ska ut å fota så ska jag nog smörja in mig i solskyddskräm för jävlar va jag brände mig:(... Men va f...n är det banåkning så får man väl tåla lite sveda:)..
Några bilder kommer om en stund å resten någon gång senare....
Kanske va det ca 800 oki kort å resten lite suddigt men det var första gången man använde kameran...
Mvh Leif

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Blir det nå åka imorrn söndag 27/7?

Hittar inte särskilt bra här nere, men är knasigt sugen på att få leka av mig lite efter massa mil med skjuts nu! :yoparty

Ring/messa enligt nummer i annons länkad nedan!

/ Johnnie

Hittar inte så bra runt Norrköping så vill nån haka på på söndag närsom vore det kul.

Se mitt inlägg ovan!

Jag är på!!!

Last edited:

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
12.00 vid Orvars eller?

Så är det allmänt nog för alla andra att hänga med också. Nån med bra lokalkännedom som kan guida oss till sköna vägar välkomnas! :)

Chirre: Slå mig en signal ikväll eller imorrn bitti så vi vet att det inte dyker upp nåt.

(Synd om nån får förhinder att inte kunna ringa den ensamma stackarne på Orvars och berätta det!)

Jag kommer nog inte hänga mkt mer¨här efter att jag loggat ut om en stund, är inne på kneget nu och fixar lite, sen är det kväller igen!

/ Johnnie

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Det är lugnt, jag drar iväg ett mess i morgon. Fast 12 blir liiite tidigt för mig.

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
haha.. You snooz - you loose..

Det är lugnt.. Jag bor i smeten och har klubban i blacka, så jag har massa logistik för att komma ner..

vi hörs imorrn då.. 13.00 annars ?

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...