Corp
Ny medlem
JohanE skrev:blir det många som ska åka o kolla imorrn? hur länge tänkte ni stanna där?
är sugen som fan att hänga med o kolla lite!!
Vi är nog ett gäng ja...klart du ska med...vi ses 16.30 vid mc orvars...
JohanE skrev:blir det många som ska åka o kolla imorrn? hur länge tänkte ni stanna där?
är sugen som fan att hänga med o kolla lite!!
Clifton skrev:Tänkte bara kolla så det fortfarande är folk som ska åka idag sen vid 16:30 så man inte är själv där nere sen.
Medin skrev:Jag kommer 16:30. Skall göra ett sissta försök att hitta en ny försäkring. Gör jag det så drar jag tidigare så jag kan vara med och köra, men då hör jag av mig.
Corp skrev:Japp jag ska oxå med, hittar du en billigare försäkrings så skriv det för då kanske jag deltar i åkandet oxå! Skulle kosta 200 kr va?
Jonasson skrev:Soofar bara medin som joinat våran "hojsida för ösgötar" vart tog ni andra vägen?
Clifton skrev:Fin wheelie du fick till där på slutet Medin. Men du måste fan visa hur fan man kopplar upp den är trött på att dra upp den på 1;an. LEKTION PLZ =)
Soofar bara medin som joinat våran "hojsida för ösgötar" vart tog ni andra vägen?=)
Clifton skrev:Någon som ska åka nåt idag 6:e
Clifton skrev:Ta med dig bruden då Corp. Min hänger nog med. Det får bli hon som filmar =)
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|