Norrköping!

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
Får tacka Santo, Bergare och övriga för en mycket fin tur idag :tummenupp Hörav er nästa gång ni har vägarna förbi byn.

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Hoj
Såld :(
Ja va trevligt med lite lkpg folk när det är så lite nkpg folk som vill åka.
Medin har kollat på filmen nu. Blev helt ok men stog lite fel så hann juh inte se allt från ena hållet då du fick till de finaste. Men ska filma mycke mer. Försöker få in skiten på datorn nu bara

Corp

Ny medlem
Gick med
19 Jan 2004
Hoj
Yamaha R1 -99
Får se om jag kan vara med nästa gång, mc motörerna kunde plocka ut spiken ur däcket men de rekommenderade STARKT att jag köper ett nytt däck. Åka plast räcer i höga hastigheter är inte alls smart med lagat däck!

Medin

Gick med
23 Jun 2003
Hoj
Corp skrev:
Får se om jag kan vara med nästa gång, mc motörerna kunde plocka ut spiken ur däcket men de rekommenderade STARKT att jag köper ett nytt däck. Åka plast räcer i höga hastigheter är inte alls smart med lagat däck!
Jag tror det var FZ1 som sa att han hade lagat ett däck på sin hoj och det funka hur fint som hellst :tummenupp

vtwin

Kronisk snigel
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TLR 99
Hallå i stugorna! Söndag den 16/5 är det dags för mig att få grensla hojen igen :banana
Om det inte är riktigt skitväder så är alla som vill, mer än välkomna att följa med på lite åkning! Blir som vanligt McOrvars 12,00.

Kommer kännas som att börja på nytt för året igen :gnissla

Medin

Gick med
23 Jun 2003
Hoj
Vi åker till Norsholm Torsdag 13/5 sammling på Mcorvars för alla som vill med. Åter kommer med tid :tummenupp

Clifton

Gick med
6 Mar 2004
Hoj
Nej nej Medin du skulle juh stanna hemma =) Hehe.
nae då alltid gött att ha dig med din toffel =).

Medin

Gick med
23 Jun 2003
Hoj
Clifton skrev:
Nej nej Medin du skulle juh stanna hemma =) Hehe.
nae då alltid gött att ha dig med din toffel =).

Haha jag toffel :va Det är ju du som tar med dig tjejen när vi skall åka :tuttar

JohanE

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Yamaha FZR 600, TM Racing 250cc
Medin skrev:
Vi åker till Norsholm Torsdag 13/5 sammling på Mcorvars för alla som vill med. Åter kommer med tid :tummenupp

Hade ni tänkt filma wheelies eller bara åka? Hänger nog på!!
Måste ta o åka lite innan lördag då jag laseroperar ögonen.. blir inge mc på ett tag efter det :4skrika

Clifton

Gick med
6 Mar 2004
Hoj
Det är juh träff där på tors så ska väl dit o kolla o fika sen åker vi väl lite.

Medin

Gick med
23 Jun 2003
Hoj
JohanE skrev:
Måste ta o åka lite innan lördag då jag laseroperar ögonen.. blir inge mc på ett tag efter det :4skrika

Va operera ögonen :va Det låter farligt. Hur lång tid tar det innan det läknar? Vi oker nog dit, fikar och tjötar lite med folk sedan åkar vi en sväng o sedan hem :tummenupp

Jazz

Ny medlem
Gick med
30 Apr 2004
Hoj
Yamaha
JohanE skrev:

Har själv funderat på att operera för slippa linser. Har läst lite och som jag förstått det så läker hornhinnan relativt fort. Berätta gärna mer om information du fått angående tid för läkning (fullgod syn/köra hoj). Kommer du göra det i Linköping ?

Snus + lisner inte skönt... :gråta

vtwin

Kronisk snigel
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TLR 99
Jag har laser opererat ögonen för min tidigare :tummenupp närsynthet.
Minns inte riktigt hur lång tid man ska ta det lungt. Men det är bara att börja blinka direkt efter operationen, tårarna rinner som tusan och det känns som man har knöcklad mjuk plast som hornhinnor. Känslan dagen efter, när man slår upp de blå och märker att man reda då ser bättre är oslagbar!!!
Att kunna vakna på morgonen och se bra direkt är hur läckert som helst (i början iaf, man blir bortskämd fort).

Värt varenda krona jag slantade ut med. Mer ögonoperationer till folket :banana

JohanE

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Medin skrev:
Va operera ögonen :va Det låter farligt. Hur lång tid tar det innan det läknar? Vi oker nog dit, fikar och tjötar lite med folk sedan åkar vi en sväng o sedan hem :tummenupp

Det låter bra!!
Japp, ska tillbaks till örebro för att operara andra ögat.. hade för tunn hornhinna så jag fick göra det på det jobbiga sättet, ett öga i taget o riktigt mycket ondare. Kunde inte göra nåt alls ett bra tag. Efter fem dar tar man ur linsen o nån dag efter det går det bra att köra mc :banana

JohanE

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
motard skrev:
funderar oxå attfixa ögona, vad kostar det? vart gör man det? :3freak

Jag gör det i örebro på globeneyeclinic, kostar 24000:-.. 20% rabatt på det om man är student.
Om man har för tunn hornhinna som jag så är dagarna efter operationen riktigt jobbig, kan inte läsa nåt ens, en mening knappt. Annars ser man nog bra dan efter. Operationen kändes inget alls iaf..

CBR_Bear

Letar garage i Linköping, gärna i Gottfr
Gick med
14 Apr 2004
Hoj
Honda CBR900RR
Aj då!!! :död
när gjorde du de?
Men du hänger väll på till Norsholm imorgon?

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs VM-kva...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!