Norrköping!

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000
Vi som inte har så brottom har naturligtvis full koll på alla man möter, men ni som kör i Mach 2 får ett visst tunnelseende!
Ni kom från torrspår som övergick i vått med löv, kan vara förädiskt när det helt plötsligt mitt i en kurva är fullt med våta löv :eek:
Klarade sig alla utan incidenter?

Biketech

It's better to burn out than fade away!!
Gick med
20 May 2004
Hoj
ZX10R 2008 superbike
Gjorde ett diagram över dagens bänkning, påslag för förluster till motorn och fabriksuppgift. Ser ut att stämma ganska väl överlag när man ser det så här.

Det man ställer sig frågande till är 190 på slangen, vilket borde bli runt 210 i motorn. De körningar jag sett på ZX10or med helsystem har legat runt 175-180. Hockey, du får återkomma med bänkrapporten...

Jaa man måste ha ett måååål det blir ingen bänkning förrän i vår så vi får vänta och se.....Tänkte att hojen ska vara klar tidigt till nästa säsong ....men det blir väl som vanligt 2dar innan första körningen:tummenupp

Gick med
3 Dec 2003
Hoj
snart så
Vi som inte har så brottom har naturligtvis full koll på alla man möter, men ni som kör i Mach 2 får ett visst tunnelseende!
Ni kom från torrspår som övergick i vått med löv, kan vara förädiskt när det helt plötsligt mitt i en kurva är fullt med våta löv :eek:
Klarade sig alla utan incidenter?

vi klarade oss helskinnade denna gång oxå, du körde väl bara på halvgas eftersom du låg sist......:rolleyes:

ringensmiskarn

Ödmjuk så man blir tårögd
Gick med
26 Sep 2003
Hoj
Honda Goldwing
Klart han låg sist, jag hade ju precis varvat honom.:yoparty
Eftersom jag är en vänlig själ fick Micke efter mycket tjat känna på hur det är att åka riktig hoj.
Fikat på hället blev en tyst tillställning då Micke inte kunde prata, flinet hade fastnat uppe vid öronen. (Hondan gör så med folk)
Blir det en cbr 1000rr a´la 2009 måntro.:)

Vi är lite över halvvägs in i Oktober och det har redan blivit lite förfrågningar om fler vinteraktiviteter.
Kom gärna med förslag på vad vi kan hitta på. Själv skulle jag tro att Curling kunde vara nåt och prova på.

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000
@ Biketech: Ser fram mot våren, att de där gröna trollen går som om man hällt skållhet olja på dom är ju mer än vanligt :tummenupp

@ 1LDE: Man tar ju lite ansvar och samlar in flocken så här i höstrusktider...Se'n att hojen går som den gör har nog igentligen mer med min smärta och vältränade lekamen att göra än ett tjog extra hästar i hagen. När man efter mycket tjat tar sig ann en Honda så visar det sig att det går att få fart på även den :yoparty

@ samtliga: Curling, är det så'n där bambiboll och får man dricka öl då :va

Gick med
3 Dec 2003
Hoj
snart så
Eftersom jag är en vänlig själ fick Micke efter mycket tjat känna på hur det är att åka riktig hoj.

Intressant att du tar upp det för idag pratade jag och Tuggis (asb) om att det skulle vara kul att jämföra lite vid nåt tillfälle, tillsammans har vi de japanska järnen sukka,kwakasaki,mayaha och hynda. Kanske kunde vara kul nån gång nästa år och byta runt lite.

theRocker

Flug- & Myggdödare
Gick med
29 Jul 2004
Hoj
Dekaltrimmad ZX-10R -04
@ Biketech: Ser fram mot våren, att de där gröna trollen går som om man hällt skållhet olja på dom är ju mer än vanligt :tummenupp

Dom behöver inte bara vara gröna för att gå som skållade ol..n :D Skulle varit kul att bräcka era effektkurvor med gammelhojen...:7peta

Curling låter kul :) Men, jag tror nog att det är sunt att vänta med ölen tills man lämnat isen. Man får nämligen spänna på en teflondojja och endast stödja sig med en kvast för att någotsånär kunna stå upp. Läge för filmkamera tror jag.

Johan-ST1050

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2007
Hoj
125cc ToF jobbetscooter

@ 1LDE: Man tar ju lite ansvar och samlar in flocken så här i höstrusktider...Se'n att hojen går som den gör har nog igentligen mer med min smärta och vältränade lekamen att göra än ett tjog extra hästar i hagen. När man efter mycket tjat tar sig ann en Honda så visar det sig att det går att få fart på även den :yoparty

Så hojen är till salu. :)

Har du inte plats för alla hästar i garaget?

// Johan

ringensmiskarn

Gick med
26 Sep 2003
Hoj
Honda Goldwing
Joo, men lite nytt blod med nya gener är alltid bra för flocken...

Måtte det bli en Honda:hoppa :hoppa

Nu har du ju snart gått igenom Skramlahas hela sortiment och efter att ha förlustat dig på CBR:en så har väl förhoppningsvis poletten trillat ner.

HONDA is da shit:yoparty

Om den blir svårsåld så är alltid yrkesfiskarna intresserada av att köpa bojsänken billigt:D

ringensmiskarn

Gick med
26 Sep 2003
Hoj
Honda Goldwing
Hösten börjar närma sig och då får man ju nya idéer.
Sitter och fundera på att byta hoj till nästa år.
Tror att det blir en sån här

Kommentarer nån???:rofl

Bifogat

• MCBRR20093WA_w800.jpg
    MCBRR20093WA_w800.jpg
    48.6 KB · Visningar: 66

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000
Hösten börjar närma sig och då får man ju nya idéer.
Sitter och fundera på att byta hoj till nästa år.
Tror att det blir en sån här

Kommentarer nån???:rofl
Det minst fula på den där är nog skylthållaren :zpy
Kolla in nya Rettan, snyggt undanlagda nästan osynliga rökrör, smal o smärt front osv osv

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Hoj
Sunbeam -63,Honda Dominator -91, Honda SP1.......Meanstreak..*host*
Det minst fula på den där är nog skylthållaren :zpy
Kolla in nya Rettan, snyggt undanlagda nästan osynliga rökrör, smal o smärt front osv osv

...och dessutom...VILKET LJUD! ;)

...så var det det där med att den kommer från Yamaha...:pannkyss

Bagarn_73

Dooh!
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
Honda cbr 600rr 08 banhoj, sv 650-01+ ktm 450exc 12
Jo, har också hört det..
Vore bra annars, jaja bara spåna vidare..

:)

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...