LUTHOR
Ny medlem
Jag hänger gärna på lite gocart om det passar. Det finns ju faktiskt inomhus gocart i Norrköping också.http://www.gokartarenan.se/index2.asp
Jag är på
Någon bestämmer tid plats och bokar.
Ska bli intressant och se hur ungtupparna bemästrar 4 hjul och viktövertag.
Det är klart man är på lite gokart eller något annat
Kommer det bara upp en lista med datum och anmälan skriver jag upp mig direkct!
Sist jag körde gokart blev jag varvad av en förstagångsåkare så det är nästan så man blir sugen på att bjuda på öl om man inte blir varvad
ja sist vart det bra med öl från mickes sida :=)
Förresten bagarn det va du som hoppa in i en saab på apelgatan idag "mån". körde förbi dig precis när du skulle in i bilen
Jaha, då har jag bokat bana för lite gokart körning!
Lördag 6/12 kl.16-17 på Klinga banan blir det "Lilla Grand Prix". Priset blir 329:-/person inklusive en meny på McDonalds. Vi måste vara där minst 20 minuter innan för genomgång, hjälm, overall osv. Vill vi äta Hamburgar'n innan tävlingen går det bra, men då får vi samlas klockan 2 eller nå't.
På kvällen tar jag tacksamt emot vinnaröl och folkets jubel på restaurang (Bomull?) i Norrköping. Kommer det gäster från Linköping går övernattning att ordna.
Fyll på listan med nick, tid för McD, önskad restaurant på kvällen, så jag kan boka exakt antal deltagare senast på sön 16/11.
- FZ1, före tävlingen, Bomull
- Robban Nr1, före tävlingen, Bomull (om det går med tanke på åldern)Jaha, då har jag bokat bana för lite gokart körning!
Lördag 6/12 kl.16-17 på Klinga banan blir det "Lilla Grand Prix". Priset blir 329:-/person inklusive en meny på McDonalds. Vi måste vara där minst 20 minuter innan för genomgång, hjälm, overall osv. Vill vi äta Hamburgar'n innan tävlingen går det bra, men då får vi samlas klockan 2 eller nå't.
På kvällen tar jag tacksamt emot vinnaröl och folkets jubel på restaurang (Bomull?) i Norrköping. Kommer det gäster från Linköping går övernattning att ordna.
Fyll på listan med nick, tid för McD, önskad restaurant på kvällen, så jag kan boka exakt antal deltagare senast på sön 16/11.
- FZ1, före tävlingen, Bomull
Hmm...
Är de lite innovativa så det går att prata med dem på Klinga om att låna banan för att åka hoj på framåt våren?
Slår ju inte riktig bana, men jäkligt kul ändå.. Borde väl inte vara nån stor manöver om man kör på egen risk för hoj osv eller?
@ Bagarn: Jaja, du vill inte bjuda på öl...
Helst inte...
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |