För guds skull människa, ska du köra med den stora ktm-en på den lilla banan?
Aha du ska sätta varvrekord?
Haha..
Det går att svänga med KTM vettu
Man kan skrapa i både fotpinnar, knän, armbågar, styrändar och gud vet vad även på Cart-bana!
För guds skull människa, ska du köra med den stora ktm-en på den lilla banan?
Aha du ska sätta varvrekord?
Haha..
Det går att svänga med KTM vettu
Man kan skrapa i både fotpinnar, knän, armbågar, styrändar och gud vet vad även på Cart-bana!
@ Hund: Tanken va väl kanske om man är i slutet sällskap så kan man ju kanske komma in på Bomull? och bokat bord....
Jag har änna aldrig sagt nåt annat?? Eller?
nej nej... inget illa menat om det va så det tolkades som.. men ja vet ju som sagt att det är 25 där :S...
Jo.. Men jag har varken sagt något om att jag, eller nån annan inte skulle, eller skulle, komma in.
Jag klarar mig, och går whereever there´s beer..
Regaerade mest på att det var riktat till mig.. Men inget illa taget, alls.. Funderade bara på vem du blandade ihop mig med .
Nog hinner du klara av dopet innan, vad är kaffe med släkten jämfört med gokart!Tjo.
Såg att FZ1 var inne och skrev om gokart hos i våran forumdel.
För min egen del tror jag att jag hoppar det, dels ska jag på dop den dagen och så är jag bara 21, så det blir svårt att komma in på bomull där det var 25?
MvH
Marcus
Nog hinner du klara av dopet innan, vad är kaffe med släkten jämfört med gokart!
Givetvis drar vi inte till Bomull om någon är under 25! Det blir nog Butler's eller något annat, Robban är väl under och FZ1 jr (Fredrik) fattas det ett år för också...
Se där, allt går att ordna med lite vilja och skohornMen förfasiken jag är ju 22, det tänkte jag inte på.
Dopet är 13, så med lite tur så hinner jag nog.
Jag var också ute och körde i söndag, soligt och fint och med handtagsvärmarna på så var det kanon.Tack för en trevlig kväll! var ute i garaget och kollade in Fjr en då skrek!! den åt mig ta mej ut, så drog vi ut på 210, kom hem innan rengnet kom.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|