Var om detta ??
Här sitter man och surfar runt för att hitta ett nytt åka tills den stundande säsongen och så hittar man denna annons.
http://www.blocket.se/vi/18703122.htm?ca=14_s
Lugnt och fint inkörd ?? vad säger du "ringensmiskarn" det gäller väl inte bara inkörningen! jag har då aldrig sett den hojen varva
Var om detta ??
Här sitter man och surfar runt för att hitta ett nytt åka tills den stundande säsongen och så hittar man denna annons.
http://www.blocket.se/vi/18703122.htm?ca=14_s
Lugnt och fint inkörd ?? vad säger du "ringensmiskarn" det gäller väl inte bara inkörningen! jag har då aldrig sett den hojen varva
Ett riktigt bojsänke till plasträcer är vad det är. Enda gången den är varvad ordentligt är när Micke och jag bytte hoj. Djävlar vad lampan blinkade då
Själv då Johan har du nån hoj till sommaren?
Johan. Säljaren säger sig ha sett ljuset. Dessutom är hans nya åkdon både röd och elektrisk.
http://www.emctrading.se/large/shop/main/visabild.asp?sID=30&t=thumb&id=53270
Moppe är kul men jag tycker Giggle(?) är tuffare
@ Johan: Det är inget att skämmas för, alla upptäcker inte ljuset (läs Yamaha) direkt, men det är aldrig försent. Välkommen till en ny värld av upplevelse!
ljust å ljust...man vet nog inte så mycket bättre när man bara är femton år.... Han får göra sina egna misstag!
// Johan
Du har formodligen rätt men vad som är både roligare och tuffare är när jag ikväll kommer att förnedra och ta ur Nobben all uns av självrespekt vad det gäller den ädla sporten bordtennis.
Denna gång gäller samma vilkor. Inget smygande med vatten i ölburken som förra gången man var på besök . Gubben ska få i sig ett par stadiga rackare så han med ser skelögt som vi övriga.
Nyfikna får reda på resultatet i morgon någon gång.
Ska försöka ta ett par bilder så ni får se en vuxen man gråta. (Läs Nobben)
Du har formodligen rätt men vad som är både roligare och tuffare är när jag ikväll kommer att förnedra och ta ur Nobben all uns av självrespekt vad det gäller den ädla sporten bordtennis.
Denna gång gäller samma vilkor. Inget smygande med vatten i ölburken som förra gången man var på besök . Gubben ska få i sig ett par stadiga rackare så han med ser skelögt som vi övriga.
Nyfikna får reda på resultatet i morgon någon gång.
Ska försöka ta ett par bilder så ni får se en vuxen man gråta. (Läs Nobben)
Nobben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Var som att stjäla godis från ett barn. 45 års pingiserfarenhet kunde inte stoppa den oemotståndliga kraften.
Med förkrossande 21-19 besegrades gubben äntligen och en era är till ända .
Nobben kommer förmodligen att hävda att han tog mig i ett par set men det spelar ingen roll då han är slagen, förnedrad och förudmjukad i den viktigaste matchen. Vi pratar VM-status.
Puss på dig Nobben.
Ohoj gubbar!
Vad ska man köpa sig för raket till våren i år då?
För er som rycktet inte nått så sålde jag av med min gröna leksak efter två motorras. Sålde den och skinnstället till en kille i norrköping så tro inte att det är jag som är ute och leker bara!
// Rikard
Nobben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Var som att stjäla godis från ett barn. 45 års pingiserfarenhet kunde inte stoppa den oemotståndliga kraften.
Med förkrossande 21-19 besegrades gubben äntligen och en era är till ända .
Nobben kommer förmodligen att hävda att han tog mig i ett par set men det spelar ingen roll då han är slagen, förnedrad och förudmjukad i den viktigaste matchen. Vi pratar VM-status.
Puss på dig Nobben.
Ohoj gubbar!
Vad ska man köpa sig för raket till våren i år då?
För er som rycktet inte nått så sålde jag av med min gröna leksak efter två motorras. Sålde den och skinnstället till en kille i norrköping så tro inte att det är jag som är ute och leker bara!
// Rikard
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |