Norrköping!

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Hoj
Sunbeam -63,Honda Dominator -91, Honda SP1.......Meanstreak..*host*
Var om detta ??
Här sitter man och surfar runt för att hitta ett nytt åka tills den stundande säsongen och så hittar man denna annons.
http://www.blocket.se/vi/18703122.htm?ca=14_s

Lugnt och fint inkörd ?? :) vad säger du "ringensmiskarn" det gäller väl inte bara inkörningen! jag har då aldrig sett den hojen varva :rofl :7peta

Johan. Säljaren säger sig ha sett ljuset. Dessutom är hans nya åkdon både röd och elektrisk.

http://www.emctrading.se/large/shop/main/visabild.asp?sID=30&t=thumb&id=53270

:banana

ringensmiskarn

Ödmjuk så man blir tårögd
Gick med
26 Sep 2003
Hoj
Honda Goldwing
Var om detta ??
Här sitter man och surfar runt för att hitta ett nytt åka tills den stundande säsongen och så hittar man denna annons.
http://www.blocket.se/vi/18703122.htm?ca=14_s

Lugnt och fint inkörd ?? :) vad säger du "ringensmiskarn" det gäller väl inte bara inkörningen! jag har då aldrig sett den hojen varva :rofl :7peta

Ett riktigt bojsänke till plasträcer är vad det är. Enda gången den är varvad ordentligt är när Micke och jag bytte hoj. Djävlar vad lampan blinkade då:rofl
Själv då Johan har du nån hoj till sommaren?

Johan_R6

No pain No game
Gick med
16 Sep 2007
Hoj
YZF R1
Ett riktigt bojsänke till plasträcer är vad det är. Enda gången den är varvad ordentligt är när Micke och jag bytte hoj. Djävlar vad lampan blinkade då:rofl
Själv då Johan har du nån hoj till sommaren?

Klart det blir en hoj :tummenupp går inte annars.
Jag/vi (tjötmajan bakom) letar as we speek efter någon snabb och fin plastracer att tampas med under nästa säsong.
:hojcbr

Johan. Säljaren säger sig ha sett ljuset. Dessutom är hans nya åkdon både röd och elektrisk.

http://www.emctrading.se/large/shop/main/visabild.asp?sID=30&t=thumb&id=53270

:banana

wow vilket åk! hoppas bara den går att strypa på något sätt, vill ju inte att "knyppel kungen" ska skada sig.
:rofl

Last edited:

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000
Jaha, här är man borta några da'r och genast blir det oro i ledet :gnissla

För att alla missförstånd skall undvikas kan det meddelas att nytt fordon är på ingång, så som Ricky redan avslöjat. Dock kommer skönheten i fråga inte vara helröd, lite blått och vit skall även få plats. Nu gäller det bara att lägga in eluttag som POI i gps-en.

mr_jonsson

Medlem
Gick med
3 Jan 2007
Hoj
ZX10-R (Projekt RR, race replika)
Ohoj gubbar!

Vad ska man köpa sig för raket till våren i år då?

För er som rycktet inte nått så sålde jag av med min gröna leksak efter två motorras. Sålde den och skinnstället till en kille i norrköping så tro inte att det är jag som är ute och leker bara! :)

// Rikard

Johan-ST1050

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2007
Hoj
125cc ToF jobbetscooter
Moped köpes!

Någon som har (eller känner nån som har) en lite tuffare moped till salu?

Yamaha Aerox eller motsvarande. Otrimmad eller med enkla medel återställningsbar till otrimmat skick.

PMa mig i så fall så återkommer jag!

mvh Johan

p.s. Kommentarer om att jag skall byta upp mig undanbedes! :)

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000
@ Johan: Det är inget att skämmas för, alla upptäcker inte ljuset (läs Yamaha) direkt, men det är aldrig försent. Välkommen till en ny värld av upplevelse!

@ Rikard: Slå en signal till mig så kan du också få skåda ljuset!

ringensmiskarn

Gick med
26 Sep 2003
Hoj
Honda Goldwing
Moppe är kul men jag tycker Giggle(?) är tuffare :)

Du har formodligen rätt men vad som är både roligare och tuffare är när jag ikväll kommer att förnedra och ta ur Nobben all uns av självrespekt vad det gäller den ädla sporten bordtennis.:yoparty

Denna gång gäller samma vilkor. Inget smygande med vatten i ölburken som förra gången man var på besök:mad: . Gubben ska få i sig ett par stadiga rackare så han med ser skelögt som vi övriga.

Nyfikna får reda på resultatet i morgon någon gång.
Ska försöka ta ett par bilder så ni får se en vuxen man gråta. (Läs Nobben)

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Hoj
Du har formodligen rätt men vad som är både roligare och tuffare är när jag ikväll kommer att förnedra och ta ur Nobben all uns av självrespekt vad det gäller den ädla sporten bordtennis.:yoparty

Denna gång gäller samma vilkor. Inget smygande med vatten i ölburken som förra gången man var på besök:mad: . Gubben ska få i sig ett par stadiga rackare så han med ser skelögt som vi övriga.

Gubbsvin!

Det är bara sprit och dåliga nöjen i hjärnorna på er.
Här i Borensberg får man ligga och dra nätverkskabel i tjorvande vprör tillsammans med dottern en fredagkväll istället.

Jag hinner ju knappt med min fritid! :va

Mr.Twin

MR.Twin
Gick med
10 Jul 2007
Hoj
ホンダSP - 1を Och en Suzuki RMZ450 Grusbus

:tummenupp Hehehe joo jag vill gärna veta resultatet:tummenupp Tjing...

ringensmiskarn

Gick med
26 Sep 2003
Hoj
Honda Goldwing
Nobben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Var som att stjäla godis från ett barn. 45 års pingiserfarenhet kunde inte stoppa den oemotståndliga kraften.

Med förkrossande 21-19 besegrades gubben äntligen och en era är till ända :rofl .

Nobben kommer förmodligen att hävda att han tog mig i ett par set men det spelar ingen roll då han är slagen, förnedrad och förudmjukad i den viktigaste matchen. Vi pratar VM-status.
Puss på dig Nobben.

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Hoj
Var som att stjäla godis från ett barn. 45 års pingiserfarenhet kunde inte stoppa den oemotståndliga kraften.

Med förkrossande 21-19 besegrades gubben äntligen och en era är till ända :rofl .

Nobben kommer förmodligen att hävda att han tog mig i ett par set men det spelar ingen roll då han är slagen, förnedrad och förudmjukad i den viktigaste matchen. Vi pratar VM-status.
Puss på dig Nobben.

Hahahahahahahaha!! :)

Neio

Waka Waka
Gick med
2 Feb 2008
Hoj
Stunt
Ohoj gubbar!

För er som rycktet inte nått så sålde jag av med min gröna leksak efter två motorras. Sålde den och skinnstället till en kille i norrköping så tro inte att det är jag som är ute och leker bara! :)

// Rikard

Tjena på dej...
GSXR 750 k6,k7,lr k8:yoparty Sej till nu när du handlat dej en:tummenupp :tummenupp :tummenupp

Last edited:

Nobben

Bayrische Flugzeugwerke
Gick med
8 Mar 2008
Hoj
09 HP2-sport

Puss på dig Nobben.

OjOj så fel det blev!!:arsele Allså pingsmiskaren snacka om att blanda begreppen vi körde en uppvärmnings match å hur får man en sådan till 21-19 jag bara frågar.

Men när den riktiga matchen kom i gång:banana så låg de någon å kröp mellen bordsbenen å letade bollar i sin vilsenhet, vi fick hjälpas åt 4 man att leda denna matchkämpe ut ur rummet ( han var så uppsnurrad så det var bara tyngkraften som höll han kvar på moder jord):yoparty

Johan_R6

No pain No game
Gick med
16 Sep 2007
Hoj
YZF R1
Ohoj gubbar!

// Rikard

Klart han ska ha en R:etta, Vi har nu varit och fixat hem vår nya leksak till vårens torrspår :tummenupp

Står så tyst och lugnt i garaget än så länge......

Ringensmiskarn fick ju hålla täten och låda under fika rasterna alldeles för länge i somras pga, vårt bortfall

Pay back time!! :yoparty :banana

Bifogat

• 9451776217.jpg
    9451776217.jpg
    38.2 KB · Visningar: 44
Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...