Japp ok nu är den till 99% klar =).Behövs en liten renovering på han som sitter på osså =P.Tack Emsan för hjälpen med lacken.
Ser riktigt bra ut
Japp ok nu är den till 99% klar =).Behövs en liten renovering på han som sitter på osså =P.Tack Emsan för hjälpen med lacken.
Vinterkörde 4mil idag för första gången med sporthoj, fan vad lätt det var att få bakhjulssläpp vid inbromsning
Frambroms var bara att glömma på de osopade vägarna vara bakhjulslåsningar.
Kul men kallt som fän!
Mer värme till folket!
Var ute och åkte årets första åk med min nya hoj o det va faan klockrent. De här är livet. eller vad säger du LATIF?
Fan vad deprimerande med snö
Det ska ju bli vår nu
Ser riktigt bra ut
Hallå igen...
Slängde in en fråga här för ett tag sedan eftersom det tydligen är en Norrköpingstråd
Äre några som mekar i når garage här i stan som har lite plats kvar???
Gött mos /Fredrich Norrköping
www.backerteamtrim.se
Ja lite mek vore ju trevligt
Har egna verktyg o allt isf...
Det va det jag misstänkte, tyvärr så e mekplats direkt inte möjligt,
då vi själva får rulla ut våra hojar från garaget o meka (kolla mitt garage så ser du vad jag menar)
Men hade du behövt ställa hojen nånstans så skulle vi få plats med en hoj till,
Vi är några st som delar garage, stor fet dörr med feta betongväggar runt om, med kameraövervakning, så det e rätt säkert ställe för oss hojåkare att ställa hojen..
LUUUNGNA ner er boys våren är här om 2 veckor! Det är dumt att köra nu ifall något händer och då är det roliga slut! En krachad hoj innan våren nääää Skulle skjuta mig själv "Jag lovar" Är det någon här som vill slå följe till JÖNKÖPINGS MÄSSA i PÅSK? (ifall det är åkbart med hojarna) skulle vara kul om man blev en 10st eller så... Hör av er vid intresse ni kan PM:a mig!
Vart ligger det här och vad skulle det kosta?
PM:a svar om det känns dumt att avslöja guldgruvan !
Jag har hojen på 2 mils bilåka som det är nu så...
Det lär knappast bli några som helst problem o få ihop ett gäng till det,
ja e på, samt några till om nu vädret tillåter
Coolt! Det skulle vara häftigt att bränna iväg med lite pekingsbor på hojarna i påsk typ en 10-20 hojar . Förslagsvis träffas vi vid Stockholmsrondellen vid sådär kl 8.00 eller 9.00. Vi är 3 st jag och min polare och du då Latif. Hur många skramlar du ihop? Pm:a mig så jag kan sammafatta detta typ med ett telenr eller så. För blir det väder och vind så kan vi komma i kontakt på ett snabbt sätt och inte missar varandra!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|