Norrköping!

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000
Ja fan håller med. Ska bli skoj och åka med folk som kan köra..Har alltid velat åka med folk som kan svänga och som åker sporthoj. Dom ser så tuffa ut i sina kläder och när dom kommer på vägen med ena handen på benet och de andra på styret.. Det har jag dock lärt mig. Nu är det bara nedlägget som ska trixas in och hoppas på få hjälp lite av rutinerat folk.
Tjena och välkommen till gröngölingarna!

Personligen ser jag fram mot att få dig som ständig resledare och mentor på lördagsturerna i år :tummenupp Dina 24 års gedigna hojerfarenhet som du ödmjukt delar med dig av säger man inte nej till :Bugar

vOLt

aeronautica militare
Gick med
2 Sep 2007
Hoj
Alfa romeo 166 24v/164 QV/Maserati 3200gt
Men det är väl dom som är snabbast som tar täten har jag för mig ? Och då kan ju inte jag vara reseledare.. Sen har ju jag bara åkt hoj i 2 år och lite vässad moped..Så att jag ska vara reseledare kommer ju bara uppröra alla killar på sina fräna sporthojar. Bättre du tar täten med din R1 som har lite pulver.

Last edited:

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000
...att jag ska vara reseledare kommer ju bara uppröra alla killar på sina fräna sporthojar. Bättre du tar täten med din R1 som har lite pulver.
En KTM på ett hjul är nog nästan lika fränt som en sporthoj på två, så det kommer gå jättebra :krama

Eftersom jag bara kör grusväg och i regn tror jag inte någon kommer köra tillsammans med mig...

play_mad

Ny medlem
Gick med
23 Jan 2005
Hoj
supermotard
köra i regn låter fint,har läst någonstans att man blir en bättre förare ,man kör mjukare eller?är det någon som vet hur det ligger till

mencken

Laddtrycksberoende!
Gick med
16 Aug 2004
Hoj
Yamaha R1 Turbo -01 / KTM 690 SMC -09/ Fantic 303 Trial -87
Jag ställer på Ninjan imorgon och åker över till nkpg på lördag! Hur dags??

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Hoj
Sunbeam -63,Honda Dominator -91, Honda SP1.......Meanstreak..*host*
Denna eviga vårstress.....Och den svarta som "bara skulle vara att starta" har fått sorkar i gashandtaget....

Nåja. Man har ju kört lådbil så med lite tur är jag vid McOrvars...trottlande med gasvajrarna.....in some way.

FRiLLA

Kalas
Gick med
11 Oct 2004
Hoj
Zx6R/Bana . 2009.
Jaaa!

Snart så dags för premiär =) .Saknat håriga lördag o söndagar. Sålde 848 Blir kvar med hyppern= TOMUCH LOVE till den upprätta körställningen. Börjar väl bli gammal .Ses snart //FRiLLA

mencken

Laddtrycksberoende!
Gick med
16 Aug 2004
Hoj
Jag står med en orange 10:a vid orvars vid 12 på lördag! Be there...

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Ska ut och premiäråka också :) , men det blir nog några kortare turer så att jag får leka!

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Var inte allt tänkt som en kort tur för lek då?! =D

Haha.. Jo det är klart.

Men jag har en plastbit som jag aldrig kört och som säkert vill skruvas lite med, och en "riktig" hoj som ska få lite nya features den också.

Så det blir en dryg varmkörning och sen tillbaka till garaget i stort sett!

Kanske svänger ner och möter upp för en kaffe i varje fall :) , få en del av sommaren där!

mencken

Laddtrycksberoende!
Gick med
16 Aug 2004
Hoj
Hur som helst så har jag försökt släpa ihop ett gäng så vi blir i alla fall några hojar från lkpg som rullar in!

Ingolf

3% invalid
Gick med
25 Oct 2007
Hoj
GSX250 -80 Bobber, XS400 -82 Bobber.
efter lite guidning från grabbarna på Sams MC demontering så har jag ny meckat dit laddregulator från Fazer 600, funkade finfint efter lite klippandes i kablaget. fick tillverka en ny fästplåt för den. Nu väntar jag bara på Dammsugarbilen innan det blir premiärtur

Mr.Twin

MR.Twin
Gick med
10 Jul 2007
Hoj
ホンダSP - 1を Och en Suzuki RMZ450 Grusbus
Hello grabbs!

Ni får sätta upp 2 till ,en Spetta och en ducce! Vi ses kl 1140 Lö 21/3

ZX9R-01

Ny medlem
Gick med
7 Apr 2007
Hoj
Ingen just nu...
Är från Linköping men hänger gärna med någon gång, trevligt å träffa nya kompisar med samma intressen!!!

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln