Är från Linköping men hänger gärna med någon gång, trevligt å träffa nya kompisar med samma intressen!!!
Häng me redan imorn på premiären
Är från Linköping men hänger gärna med någon gång, trevligt å träffa nya kompisar med samma intressen!!!
12 oClockish?
Jag och Danne1981 signar upp oss!
Troligen ingen 45milatripp i värmen, men ändock en tripp
Jag o danne tappade ju bort alla från start
Men det blev många sköna mil ändå, synd att solen försvann prick 12 bara.
Det va ett helt sjukt tempo där i början
Nästa gång så tar vi väl det en hel del finare
Å alla e ju välkommna å haka på Puma
Det va ett helt sjukt tempo där i början
Nästa gång så tar vi väl det en hel del finare
Det blev ju helt galet där i början
Men sen ordnade det till sej å blev en bra tur tycker jag allt
Hoppas inga blivit avskräkta nu bara...
Jag tackar för en trevlig dag med massa trevliga killar å en tjej
// Micke
Ja det kan man lugnt kalla raket start!!
Jag och Linda kom ut ifrån Mc Orvars bland de sista sen fick vi köra i Mac 2 och ändå kom vi inte i fatt er, hmm
När vi började närma oss Katrineholm och hoppet om att återse någon av de som startade hade försvunnit helt, så hade lyckligtvis åvanstående mfl stannat till, totalt var vi väl iaf 7 hojar som fortsatte resan mot Pålsboda, hjortkvarn.
Instämmer med föregående talare och tackar för trevligt sällskap under årets första tur,
// Johan & Linda
Ps, tack till farbror Micke´s Dokumentering av årets första tur, han lyckades slita sig från knypplingen men dock anlände han med 2 hjul för mycket. hmm
Är nybörjare också välkomna att åka med er??
Har ju inte fått nått kort än, men räknar med att det inte ska dröja allt för länge!!
//Sanna
Jag ska leka handledare åt tjejen under sommaren så vi kommer puttra runt i lagom dement tempo ett tag.
Vi kan hålla dig sällskap om vi nu kommer igång nångång.
Ja det kan man lugnt kalla raket start!!
Jag och Linda kom ut ifrån Mc Orvars bland de sista sen fick vi köra i Mac 2 och ändå kom vi inte i fatt er, hmm
När vi började närma oss Katrineholm och hoppet om att återse någon av de som startade hade försvunnit helt, så hade lyckligtvis åvanstående mfl stannat till, totalt var vi väl iaf 7 hojar som fortsatte resan mot Pålsboda, hjortkvarn.
Instämmer med föregående talare och tackar för trevligt sällskap under årets första tur,
// Johan & Linda
Ps, tack till farbror Micke´s Dokumentering av årets första tur, han lyckades slita sig från knypplingen men dock anlände han med 2 hjul för mycket. hmm
Hmm! Jag får väl be om ursäkt för raket starten!! Har ju aldrigt åkt med er så vi tog i från början Men vi har lärt oss av misstaget och vi hoppas att vi är välkommna igen. Jag får tacka killen som orkade följa tempot till Katrineholm (Oranga ZX10:an) det var kul med lite tempo Så en gång till URSÄKTA..
Mycket gärna!!
Lagom dement tempo,,,,låter alla tiders
Vill väldigt gärna ha, en eller flera handledare. Just för att få lite rutin i körningen.
Det är klart att ni kommer igång, snart är ju våren här
Så hör av dig när ni börjar tuffa runt!!
//Sanna
Mycket gärna!!
Lagom dement tempo,,,,låter alla tiders
Vill väldigt gärna ha, en eller flera handledare. Just för att få lite rutin i körningen.
Det är klart att ni kommer igång, snart är ju våren här
Så hör av dig när ni börjar tuffa runt!!
//Sanna
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |