Norrköping!

theRocker

Flug- & Myggdödare
Gick med
29 Jul 2004
Ort
Norrtjööööping
Hoj
Dekaltrimmad ZX-10R -04
Hjälp

Halloj

Jag tänkte bara höra om det är någon som ofta åker eller kanske pendlar mellan Stockholm och Norrköping. :hej
Jag har köpt en MC-fälg i Huddinge/Haninge men vet inte riktigt hur jag ska få den till Norrköping.

Den som hjälper en stackars halv-dansk kommer premieras :tummenupp
 

Ingolf

3% invalid
Gick med
25 Oct 2007
Ort
Peking !
Hoj
GSX250 -80 Bobber, XS400 -82 Bobber.
jag kommer åka från nrkpg till vallentuna på torsdag nästa vecka (före påsk) och sedan hem på fredagen dagen efter. om detta duger så kan du ringa mig på 0708-400607 eller nåt
 

Sidekick

Sökande...
Gick med
11 May 2008
Ort
Norrköping
Hoj
En såndär lagom snabb svart
Hejsan.

Slänger ut en krok i denna trevliga tråd.

Letar med ljus o lykta efter ett MC garage på söder, bakom konstmuseet. Har inga speciella krav bara att den står inlåst och att man har tillgång till den närsom. Inga mek eller tvättmöjligheter alltså.

Nån som kan tänkas ha några tips?

Tack på förhand.
J
 

mr_jonsson

Medlem
Gick med
3 Jan 2007
Ort
Norrköping
Hoj
ZX10-R (Projekt RR, race replika)
Är det ingen som har tid att skriva här längre? Är alla ute och åker dygnet runt? :s

Någon som vill haka på och åka några rundor imorrn(torsdag), fredag och lördag???
Hör av er på 0706202528!!!
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Jag är ledig från lunch fredag.. kan tänka mig en liiiten tur, sen måste jag plocka ordning superdukken inför lördag..

För det blir orvars 12.00 som vanligt väl?
 

mr_jonsson

Medlem
Gick med
3 Jan 2007
Ort
Norrköping
Hoj
ZX10-R (Projekt RR, race replika)
Jag är ledig från lunch fredag.. kan tänka mig en liiiten tur, sen måste jag plocka ordning superdukken inför lördag..

För det blir orvars 12.00 som vanligt väl?

Skicka ett mess eller nått så jag får ditt nr.

Klart det blir orvars nu när jag äntligen kan vara med! :tummenupp
 

ringensmiskarn

Ödmjuk så man blir tårögd
Gick med
26 Sep 2003
Ort
Bredvid grannen
Hoj
Honda Goldwing
Helgåka

Vi blir ett gäng som kommer att åka lite tidigare denna Lördag.
Klockan 11 från Orvars tar vi en tur.
Ska träffa lite folk på hället klockan 14 för lite genomgång angående majresan.
OBS!!!!
Klockan 11 gäller endast denna helg 4/4 -09 sen blir det klockan 12 som vanligt.

Roger
 

Robban Nr1

Team Sajk
Gick med
29 Sep 2003
Ort
Norrköping
Hoj
kawasaki 636
Ah så trevligt... blir en sväng för mig med i helgen.. vet inte om det blir lör eller fre.

ringensmiskarn@ såg att du va ute och tutade med en blade till? är det FZ1?... så va det en till sport osm jag inte hann lägga märke till. (hamnbron)
 

Johan_R6

No pain No game
Gick med
16 Sep 2007
Ort
Norrköping
Hoj
YZF R1
Är det ingen som har tid att skriva här längre? Är alla ute och åker dygnet runt? :s

Någon som vill haka på och åka några rundor imorrn(torsdag), fredag och lördag???
Hör av er på 0706202528!!!

haha bissi bissi bissi........

klart det blir körning, du måste ju få rasta monstret :D .

Lördag, Söndag blir väl som vanligt om vädret tillåter, men vi kanske som S & M smiskaren skrev ska ta det lite tidigare denna Lördag?
För vår del spelar det ingen roll vilken tid vi kör så varför inte köra en liten röstning här för att se vilken tid alla dyker upp!!

Vad gäller Torsdag så slår jag dig en signal. Jag borde vara klar med jobb grejerna till eftermiddagen så får se vart han är och gasar då??

// Johan
 

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Ort
Borensberg
Hoj
Sunbeam -63,Honda Dominator -91, Honda SP1.......Meanstreak..*host*
Någon som vet status på vägarna upp mot Hjortkvarn? Dvs från Prästköp mot Hjortkvarn? Grusigt, rensopat eller bara snödrivor?
 

Nobben

Bayrische Flugzeugwerke
Gick med
8 Mar 2008
Ort
Åby
Hoj
09 HP2-sport
haha bissi bissi bissi........

klart det blir körning, du måste ju få rasta monstret :D .

Lördag, Söndag blir väl som vanligt om vädret tillåter, men vi kanske som S & M smiskaren skrev ska ta det lite tidigare denna Lördag?
För vår del spelar det ingen roll vilken tid vi kör så varför inte köra en liten röstning här för att se vilken tid alla dyker upp!!

Vad gäller Torsdag så slår jag dig en signal. Jag borde vara klar med jobb grejerna till eftermiddagen så får se vart han är och gasar då??

// Johan

Jag kommer till 11
 

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Ort
Borensberg
Hoj
Sunbeam -63,Honda Dominator -91, Honda SP1.......Meanstreak..*host*
Fet

Fy faan så fet man är!

Här går man och inhandlar det senaste. Hårda skydd, knäpuckar, fräna dekaler och superduperskor. Allt ska ju sitta FIT. Nog tusan sitter det FIT alltid. Jag kan ju inte röra mig!
Får resa på mig för att få upp fötterna på fotpinnarna efter ett stopp. Växla tar en evighet och det blir blåmärken på knäna efter något skydd. Genom de perforerade lufthållen tittar håret på kroppen ut och gör att man konstant sitter och blir luggad!
Jag är för fet för sådana nymodigheter!

Mitt gamla ställ är som en pyjamas i jämförelse. Allt sitter bekvämt utan att skava. Det är bara "röven" som har blivit lite hängig efter 23 års användning.

Kanske man ska testa storlek 52......Ingen som är sugen på ett Berik storlek 50?:tummenupp

F.ö. verkar alla vägar från Skänninge till Hjortkvarn vara rensopade. Fruktansvärt fina.
 

nausea

Ny medlem
Gick med
18 Sep 2007
Ort
Norrköping
Hoj
Suzuki DRZ400 SM
Någon som planerar att beställa prylar från staterna? Behöver ett 135 pilot air jet till min DRZ, finns på thumpertalk iaf.. Om någon ska skicka hem lite saker vore det jäkligt schysst att beställa med en sådan åt mig! Betalar självklart alla kostnader osv. :banana
 

Bagarn_73

Dooh!
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Stan
Hoj
Honda cbr 600rr 08 banhoj, sv 650-01+ ktm 450exc 12
Fy faan så fet man är!

Här går man och inhandlar det senaste. Hårda skydd, knäpuckar, fräna dekaler och superduperskor. Allt ska ju sitta FIT. Nog tusan sitter det FIT alltid. Jag kan ju inte röra mig!
Får resa på mig för att få upp fötterna på fotpinnarna efter ett stopp. Växla tar en evighet och det blir blåmärken på knäna efter något skydd. Genom de perforerade lufthållen tittar håret på kroppen ut och gör att man konstant sitter och blir luggad!
Jag är för fet för sådana nymodigheter!

Mitt gamla ställ är som en pyjamas i jämförelse. Allt sitter bekvämt utan att skava. Det är bara "röven" som har blivit lite hängig efter 23 års användning.

Kanske man ska testa storlek 52......Ingen som är sugen på ett Berik storlek 50?:tummenupp

F.ö. verkar alla vägar från Skänninge till Hjortkvarn vara rensopade. Fruktansvärt fina.



Hehe..Vad var det för fel på din gamla tandkrämstub. kan bara ha varit 20år gammalt på sin höjd :)
 

Robban Nr1

Team Sajk
Gick med
29 Sep 2003
Ort
Norrköping
Hoj
kawasaki 636
hahaha.... ajaj aj, själv har man inskaffat sig ett nytt ställ som är nätt och fint... eller så har man gått upp lite ja med.

ses i eftermiddag, och på lördag.
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
När i eftermiddag gäller vad?

Jag åker ut till blacka direkt efter skolan (slutar 11.20), ska plocka ihop koppling och lite sånt.. Så jag borde vara på G runt 14-15 nånstans..

Hur ser planerna ut för resten?
 

mencken

Laddtrycksberoende!
Gick med
16 Aug 2004
Ort
Brok Prestorp
Hoj
Yamaha R1 Turbo -01 / KTM 690 SMC -09/ Fantic 303 Trial -87
Då är vi ett gäng som samlas vid Max LKPG imorgon vid 10.30 för avfärd mot norrköping så vi kan haka på Ringensmiskaren o gänget! Vi blir nog 5-6 stycken i alla fall... // Mencken på en orange ZX-10
 

newk

I eat tacos.
Gick med
6 Feb 2006
Ort
Linköping
Hoj
BMW S1000XR 2017 | KTM 625 SXC 2004 | HONDA VFR 750FJ 1988 | R1 -06 (Såld) | KTM 990 SMT (Såld)
Då är vi ett gäng som samlas vid Max LKPG imorgon vid 10.30 för avfärd mot norrköping så vi kan haka på Ringensmiskaren o gänget! Vi blir nog 5-6 stycken i alla fall... // Mencken på en orange ZX-10

Det var 3 pers som drog till beviks från max-hållet vid 10:20 cirkus. En blå R1, en svart gsxr och en z1000. Några härifrån?

edit: ah, missade att du skrev "imorgon".
 
Last edited:
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top