mr_jonsson
Medlem
Om vädergudarna tillåter, blir det någon åkning på lördag då? =)
Jag är ledig från lunch fredag.. kan tänka mig en liiiten tur, sen måste jag plocka ordning superdukken inför lördag..
För det blir orvars 12.00 som vanligt väl?
Är det ingen som har tid att skriva här längre? Är alla ute och åker dygnet runt? :s
Någon som vill haka på och åka några rundor imorrn(torsdag), fredag och lördag???
Hör av er på 0706202528!!!
haha bissi bissi bissi........
klart det blir körning, du måste ju få rasta monstret .
Lördag, Söndag blir väl som vanligt om vädret tillåter, men vi kanske som S & M smiskaren skrev ska ta det lite tidigare denna Lördag?
För vår del spelar det ingen roll vilken tid vi kör så varför inte köra en liten röstning här för att se vilken tid alla dyker upp!!
Vad gäller Torsdag så slår jag dig en signal. Jag borde vara klar med jobb grejerna till eftermiddagen så får se vart han är och gasar då??
// Johan
Fy faan så fet man är!
Här går man och inhandlar det senaste. Hårda skydd, knäpuckar, fräna dekaler och superduperskor. Allt ska ju sitta FIT. Nog tusan sitter det FIT alltid. Jag kan ju inte röra mig!
Får resa på mig för att få upp fötterna på fotpinnarna efter ett stopp. Växla tar en evighet och det blir blåmärken på knäna efter något skydd. Genom de perforerade lufthållen tittar håret på kroppen ut och gör att man konstant sitter och blir luggad!
Jag är för fet för sådana nymodigheter!
Mitt gamla ställ är som en pyjamas i jämförelse. Allt sitter bekvämt utan att skava. Det är bara "röven" som har blivit lite hängig efter 23 års användning.
Kanske man ska testa storlek 52......Ingen som är sugen på ett Berik storlek 50?
F.ö. verkar alla vägar från Skänninge till Hjortkvarn vara rensopade. Fruktansvärt fina.
Hehe..Vad var det för fel på din gamla tandkrämstub. kan bara ha varit 20år gammalt på sin höjd
Då är vi ett gäng som samlas vid Max LKPG imorgon vid 10.30 för avfärd mot norrköping så vi kan haka på Ringensmiskaren o gänget! Vi blir nog 5-6 stycken i alla fall... // Mencken på en orange ZX-10
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|