Norrköping!

Bergare

Ny medlem
Gick med
25 Jan 2004
Hoj
06 Yamaha R1 å en zx10r 2004
Tackar för en trevlig tur även om LKPG Outlaws avvek från St Anna! Mätaren landade på 37 mil när hojen stod nytvättad i garaget... Syns nästa lördag! Mencken på den oranga Ninjan

Sluta genast upp med att hjula förbi vårat hus i en på tok för hög fart.. (Huset ligger på rakan efter Qstar macken i rycklösa (innan linghem)) Min kärring och mina barn riskerar att bli lämnade och utbytta mot en hoj vilken dag som helst. Å chanserna att det ska bli så ökar för varje gång jag ser dej, ja blir ju så jävla sugen.... Snälla sluta:(

Mr.Twin

MR.Twin
Gick med
10 Jul 2007
Hoj
ホンダSP - 1を Och en Suzuki RMZ450 Grusbus
Sluta genast upp med att hjula förbi vårat hus i en på tok för hög fart.. (Huset ligger på rakan efter Qstar macken i rycklösa (innan linghem)) Min kärring och mina barn riskerar att bli lämnade och utbytta mot en hoj vilken dag som helst. Å chanserna att det ska bli så ökar för varje gång jag ser dej, ja blir ju så jävla sugen.... Snälla sluta:(

Hmmm du behöver inte lämna tanten väl det är bara att smörja henne som fa...n:D Gör det ungefär en vecka och sen sluta direkt sen kommer kraven att hon vill ha mer, då har du ett perfekt förhandlingsläge ja lovar :D Ingen hoj INGEN SEX :hihi

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Hoj
Sunbeam -63,Honda Dominator -91, Honda SP1.......Meanstreak..*host*
Vem var killen vi satt hemma hos igår kväll och tittade på Dance Hotties när Nobben och Håkan gick i taket som en sprängfyllda ångpannor? :tuttar

Det måste ju gå att koppla den där Popcorn-hour-prytteln till internätet så att vi andra kan få njuta av materialet som fanns på den? :tummenupp

mencken

Laddtrycksberoende!
Gick med
16 Aug 2004
Hoj
Yamaha R1 Turbo -01 / KTM 690 SMC -09/ Fantic 303 Trial -87

Haha, ska genast sluta wheela förbi där! :tummenupp

-= Puma =-

Sanna
Gick med
27 Sep 2008
Hoj
Kawasaki ER-6n
Hej!!
Slänger ut frågan här igen!!
Är det nån här som vill bli min handledare????

Ska börja övningsköra på min trafikskola nästa vecka. Så jag behöver verkligen hjälp med lite mängdträning, så att jag får kortet innan sommaren är slut :)

Sanna

mrcunningham

Ny medlem
Gick med
9 Apr 2008
Hoj
2008, Triumph, Daytona 675 SE
Jag fotade lite, ska försöka kasta upp lite bilder imorn. Får se om jag hinner med det.. Trevlig åkning var det i alla fall!

Just nu känns det biege:t att sitta 80mil bort från min blå leksak :huvet
Jag får väl trösta mig med lite god øl istället:öl

Är det inte någon som har tagit lite bilder från äventyren i helgen?

mr_jonsson

Medlem
Gick med
3 Jan 2007
Hoj
ZX10-R (Projekt RR, race replika)
Hej!!
Slänger ut frågan här igen!!
Är det nån här som vill bli min handledare????

Ska börja övningsköra på min trafikskola nästa vecka. Så jag behöver verkligen hjälp med lite mängdträning, så att jag får kortet innan sommaren är slut :)

Sanna

Lycka till =)

Ingolf

3% invalid
Gick med
25 Oct 2007
Hoj
GSX250 -80 Bobber, XS400 -82 Bobber.
hämtade hojen idag med nytt drivpaket med 1 kugg större bak och sedan till bilprovningen. 1glödlampa trasig med nu är det fritt fram att köra iaf.

Hojen känns mycket trevligare med nya kedjan, inget rassel alls och nya drevningen känns perfekt.

pluppscott

Joel
Gick med
7 Apr 2006
Hoj
Harley sportster 1200
Hur är tempot om man skulle våga sej med på en sväng i helgen? o hur långa brukar turerna vara? inte omöjligt att man dyker upp på lördag om det verkar komma några!

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln