Norrköping!

Lokatobbe

Sponsra? Ja tack, alla bidrag uppskattas
Gick med
23 Oct 2004
Hoj
Surgixxer+Race 6"a-09
Det är ju redan varmare än igår.........så nu går jag ut och tvättar av hojen

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Tack för igår, riktigt sköna vägar bitvis där. Lite ny asfalt att tampas med ;).

Jag hade inget flyt igår, körde "muttrigt" och det hela kändes fel.. Så jag vände istället för att göra bort mig. Bättre att åka med nästa gång än att krascha!

Hoppas ni som fortsatte hade tur med vädret iaf, mig kom det lite stänk på vid Kolmården.

Lite senare, på väg hem från båten (som jag åkte till istället) såg jag att det regnat rejält söder om söderleden. Och väldigt exakt så, det var torrt på promenaderna, men rondellen över söderleden var dyngsur och snorhal :eek:

Lokatobbe

Gick med
23 Oct 2004
Hoj
Surgixxer+Race 6"a-09
Det blev ju en rolig helg med mycket hoj åka :) och en bild på oss

Bifogat

• Skanssund 7 Juni -09.jpg
    Skanssund 7 Juni -09.jpg
    47.6 KB · Visningar: 122

BikerBanny

Väntar på axeloperation
Gick med
2 May 2006
Hoj
Yamaha R6 -03
Lite off topic men..

Hittade inte denhär tråden direkt, så jag får presentera mej igen :); var med på "kylskåpsrundan" i lördags, GixxerTigers kylskåp :D. Å blev så taggad att jag bums måste fixa mitt eget hojkort :banana.

Ska skriva in mej på Arres imorrn och har första lektionen den 15/6 :yoparty

Lokatobbe

Gick med
23 Oct 2004
Hoj
Surgixxer+Race 6"a-09
Hittade inte denhär tråden direkt, så jag får presentera mej igen :); var med på "kylskåpsrundan" i lördags, GixxerTigers kylskåp :D. Å blev så taggad att jag bums måste fixa mitt eget hojkort :banana.

ja ja gumman så tung är du inte :D funka ju bra med dej på :tungan

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000
...blev så taggad att jag bums måste fixa mitt eget hojkort :banana.

Så'n skall det låta!

Men tycker du inte att det räcker med en moped i familjen? Mindre än 1000cc är lika hardrock som Roggas granne ungefär
cwmnoid.gif

BikerBanny

Väntar på axeloperation
Gick med
2 May 2006
Hoj
Yamaha R6 -03
Så'n skall det låta!

Men tycker du inte att det räcker med en moped i familjen? Mindre än 1000cc är lika hardrock som Roggas granne ungefär
cwmnoid.gif

Haha, även hårda hårdrockare började väl med små söta trummor :D, jaja, får se vad det blir för nåt sen är ju hojlös än så länge :rolleyes:

Strömma1

Strömma
Gick med
2 Jun 2006
Hoj
GSX 1100 EF/ES
Så'n skall det låta!

cwmnoid.gif
Tjena Micke, och ursäkta att jag lägger mig i då... :)

Jag tycker ju att din & Roggas hojar (m.fl.), dvs CBR 1000RR, är en rena drömhojarna som definitivt ligger överst på listan över most wanted ny sporthoj. Men den är kanske inte speciellt hardrock då eftersom den inte kommer över den magiska gränsen med sina 999,8cc :va

:D

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000
Nu är det så här, varken jag eller Rogga eller någon annan gubbe är speciellt hardrock, bara gammla :7peta
Däremot BikerBanny har möjligheten att vara hård :cdevil

Yrla

Ms T
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
1 st Street Triple R och 2 st ½ CBR 600 RR

Härligt tjejen! :) Hur var det nu? Hade du haft, men åkt ifrån hojkortet? Eller blandar jag ihop det nu igen? :confused: Hoppas du fixar det snabbt iallafall!

ringensmiskarn

Ödmjuk så man blir tårögd
Gick med
26 Sep 2003
Hoj
Honda Goldwing
Långt kvar till helgen men enligt smhi så ser det ut som det kan bli lite åka av både på Lördag och Söndag. Kanske man äntligen kan bomba sönder bakdäcket.:tungan
Kul att det blir lite fler quinnor som tar hojkort. Börjar bli tjatigt och klämma på grabbarna helg ut och helg in.:D

@Strömma: Om man tar hondas kubiktal dividerar med 2, lägger till förarens vikt, ålder, och kontonummer, rundar av och lägger till så blir kubiken kontra hästkrafter en bra bit över 1000cc.
Om inte det är Hardrock så vettefan.
Räcker inte det så får jag ta med grannen på en tur och då jävlar :yoparty

Hörs i helgen

BikerBanny

Väntar på axeloperation
Gick med
2 May 2006
Hoj
Yamaha R6 -03
Härligt tjejen! :) Hur var det nu? Hade du haft, men åkt ifrån hojkortet? Eller blandar jag ihop det nu igen? :confused: Hoppas du fixar det snabbt iallafall!

Tja, nä jag tog det aldrig, kom ju en liten Liv i vägen istället :D. Hoppas att det går fort också :yoparty, vore ju ruggigt coolt om jag kunde ha kortet i augusti :), sen får vi se hur vi gör med hoj, förmodligen kommer vi dela på Coronan ett tag, jag har gärna en skrutthoj i början innan, ahem, vurprisken har minskat lite :tungan

Lokatobbe

Gick med
23 Oct 2004
Hoj
Surgixxer+Race 6"a-09
Så nu har Coronan fått nytt däck och ny olja och filter......hoppas den blev glad nu så jag får följa med :)

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Hoj
Sunbeam -63,Honda Dominator -91, Honda SP1.......Meanstreak..*host*
Vilken underbar kväll! Nu lirar det mesta igen. Dock verkar eltejp och silvertejp få bli sommarens följeslagare i brist på delar.Inte ens en vänsterblinkers går att lösa. Nåväl...landar på McOrvars på lördag till en liten kaffe iallafall. Jag saknar er ligister! Sen bär det av till Gävle via Katrineholm, Eskilstuna och Västerås..

Puss puss!:krama

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...