Norrköping!

Mr.Twin

MR.Twin
Gick med
10 Jul 2007
Ort
Norrköping
Hoj
ホンダSP - 1を Och en Suzuki RMZ450 Grusbus
Skavsta? Skicka ner henne till Ringen istället! Du släpper väl inte iväg henne till en solig strand?!

Värre!!!!! Han kommer att släppa frun till sliskiga italienare:D Jag vet!!! Och frun har köpt ca en veckas arbete på mitt jobb 5 lit 4-takts bensin till gräsklipparn.
Frågan är om det inte är lite "Toffel Varning" på Roger.....:hihi:rofl:rofl:rofl
 

ringensmiskarn

Ödmjuk så man blir tårögd
Gick med
26 Sep 2003
Ort
Bredvid grannen
Hoj
Honda Goldwing
Hmmmm:va
Efter att ha skickat iväg frugan på lite semester med barnen så trodde man ju att man skulle får ta en runda med MrTwin idag men jag mötte ju dig parkerad i en kurva vid bodaviken.
Hela däcket ska användas vet du väl :tungan

@schnellis: Inte skickar man frugan till sitt eget paradis:ajjabajja. Skulle vara tragiskt om hon fick smak påt så man var tvungen och införskaffa en hoj till henne. Då blir det ju mindre varv till mig nästa år. Tänk om tänk rätt.
Hoppas nu vädret håller i sig i veckan så man kan nöta slut på ett set däck.
Höres
 

Mr.Twin

MR.Twin
Gick med
10 Jul 2007
Ort
Norrköping
Hoj
ホンダSP - 1を Och en Suzuki RMZ450 Grusbus
Hmmmm:va
Efter att ha skickat iväg frugan på lite semester med barnen så trodde man ju att man skulle får ta en runda med MrTwin idag men jag mötte ju dig parkerad i en kurva vid bodaviken.
Hela däcket ska användas vet du väl :tungan

@schnellis: Inte skickar man frugan till sitt eget paradis:ajjabajja. Skulle vara tragiskt om hon fick smak påt så man var tvungen och införskaffa en hoj till henne. Då blir det ju mindre varv till mig nästa år. Tänk om tänk rätt.
Hoppas nu vädret håller i sig i veckan så man kan nöta slut på ett set däck.
Höres


Lill smiskarn luuungna ner dig du kommer att få åka med mig! men var var du i lördags kl 12 vi väntade på dig!! jag och Nobben och några till:v Jag vet att puken ska användas på hela banan men att jag skulle vara parkerad kan jag inte hålla med om!:brinnerup
 

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Ort
Borensberg
Hoj
Sunbeam -63,Honda Dominator -91, Honda SP1.......Meanstreak..*host*
Snygga,,,,, nja :rolleyes: men goda mackor är de bra på,,,, Falukorvsmackan är go.

Någon koll på när tanterna stänger på kvällarna? Det är Kaféet som ligger inne i glasbrukets lokaler du menar? Där loppmarknaden finns?

Har kast runt i västra ötergötland idag och bristen på öppna kaffehak är slående. Sveriges turistnäring verkar vara öppen v27-30. Övrig tid verkar den leva på statsbidrag.....
 

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Någon koll på när tanterna stänger på kvällarna? Det är Kaféet som ligger inne i glasbrukets lokaler du menar? Där loppmarknaden finns?

Har kast runt i västra ötergötland idag och bristen på öppna kaffehak är slående. Sveriges turistnäring verkar vara öppen v27-30. Övrig tid verkar den leva på statsbidrag.....

I gamla glasbruket ligger fiket,,,,,,,, öppettider vet jag inte så det får ni åka dit och kolla. Måndagkvällar är det öppet så mycket vet jag.

25 K-holmare var där i kväll
 

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Ort
Borensberg
Hoj
Sunbeam -63,Honda Dominator -91, Honda SP1.......Meanstreak..*host*
Helvete vad det ska regna nu då!

Jag kommer ju att få fotsvamp och hojen rosta ihop om det ska fortsätta så här resten av sommaren.

Måtte alla jävlars......
 

jappjener

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2008
Ort
Norrköping
Hoj
-08a Super Duke
lite offtopic kanske. men det handlar om bombarkörning a la ghostrider på uppdrag granskning idag. tur de är i stockholmstrakten de håller på :)

1:an kl 20:00
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Orvars lördag as usual?

Jag tänkte bomba till V-ås på söndag sen och åka mini-bana, tjyvträna lite inför Sviestad. Kul som fan är det!

Avresa hyfsat tidig morgon söndag, nån som är sugen på att sluta upp?
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Låter kul!

Tid för avfärd? Hur funkar det? Stänger de grindarna om det blir för många hojar?

// Johan

Först till kvarn egentligen, men dra ett mail (adressen finns på svmc.se under västmanland, school, hälla ring) så går det att boka en plats tom 09. 200 pix kostar det för 4 pass!

Klart värt en utflykt!
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top