Norrköping!

Robban Nr1

Team Sajk
Gick med
29 Sep 2003
Ort
Norrköping
Hoj
kawasaki 636
Körning imorgon Lördag för oss som är kvar i stan.

Förfrågan om vi skulle starta lite tidigare??? samling vid kl.10.00 redan och så ger vi oss väl av runt 10.30.

Samling: Kl.10.00
Plats: McOrvars

Kom med förslag om det finns bättre.

MvH / Robban
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Någon som är sugen på en nätt vända NU?

Jag rör mig mot garaget om en stund, ring: 070-753 75 49 om sugen!

/ Johnnie
 

ringensmiskarn

Ödmjuk så man blir tårögd
Gick med
26 Sep 2003
Ort
Bredvid grannen
Hoj
Honda Goldwing
Jaha!
Nu när vi som åker åker bort ska det tydligen gasas i helgen.
Ska bli kul och höra vart ni har åkt då ni får lösa tyglar och får välja vägval själva:tungan
Känner jag Johan och LInda rätt blir det väl gamla E4:an fram och tebax ett par rundor :banana
Undrar om MrTwin är ledig från trädgårdsysslor denna helg :krama:7peta
Ha det så kul nu för det kommer vi att ha så in i He--ete.:hoppa

Ses när vi kommer hem
Roger
 

Ingolf

3% invalid
Gick med
25 Oct 2007
Ort
Peking !
Hoj
GSX250 -80 Bobber, XS400 -82 Bobber.
jag kommer sitta inlåst i garaget, nångång för länge sedan så lovade jag en jobbarkompis att få låna min BeachBuggy till hans grabbs student. Problemet är att den inte varit i trafik på 6 år, saknar bromsar och har en okomplett motor samt diverse elfel. jag har iaf nästan 1månad på mig :näsblod:död
 

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Ort
Borensberg
Hoj
Sunbeam -63,Honda Dominator -91, Honda SP1.......Meanstreak..*host*
jag kommer sitta inlåst i garaget, nångång för länge sedan så lovade jag en jobbarkompis att få låna min BeachBuggy till hans grabbs student. Problemet är att den inte varit i trafik på 6 år, saknar bromsar och har en okomplett motor samt diverse elfel. jag har iaf nästan 1månad på mig :näsblod:död

Du kan sälja den till mig sen, eller innan! ;)
 

jappjener

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2008
Ort
Norrköping
Hoj
-08a Super Duke
Jaha!
Nu när vi som åker åker bort ska det tydligen gasas i helgen.
Ska bli kul och höra vart ni har åkt då ni får lösa tyglar och får välja vägval själva:tungan
Känner jag Johan och LInda rätt blir det väl gamla E4:an fram och tebax ett par rundor :banana
Undrar om MrTwin är ledig från trädgårdsysslor denna helg :krama:7peta
Ha det så kul nu för det kommer vi att ha så in i He--ete.:hoppa

Ses när vi kommer hem
Roger

ja undrar hur det ska gå utan lekledare ;) jag kan komma vid 10 ifall vädret tillåter redan då.

Hoppas ni som åker på äventyr får det riktigt trevligt. ser fram emot bilder å filmer.
 

Johan_R6

No pain No game
Gick med
16 Sep 2007
Ort
Norrköping
Hoj
YZF R1
ja undrar hur det ska gå utan lekledare ;) jag kan komma vid 10 ifall vädret tillåter redan då.

Hoppas ni som åker på äventyr får det riktigt trevligt. ser fram emot bilder å filmer.

Jaha!
Nu när vi som åker åker bort ska det tydligen gasas i helgen.
Ska bli kul och höra vart ni har åkt då ni får lösa tyglar och får välja vägval själva:tungan
Känner jag Johan och LInda rätt blir det väl gamla E4:an fram och tebax ett par rundor :banana
Undrar om MrTwin är ledig från trädgårdsysslor denna helg :krama:7peta
Ha det så kul nu för det kommer vi att ha så in i He--ete.:hoppa

Ses när vi kommer hem
Roger

jaja sicket tjatter det är på gammel gubben:arsele
Johan och Linda kommer dessvärre inte att närvara denna helg då vi har fullt upp med 5 kids, dans uppvisningar, barnkalas osv osv.. så ni ser även vi kan vara ansvarfulla föräldrar ibland och ta det lite lugnt....

För den äldre och visare´s upplysning så åker vi ju på E4 när vi ska ut till hället oxå, trippen för 1 år sedan var typ 24mil lång varav E4 stog för ca 3km sorry :D:rolleyes:
men något måste man ju göra för att ni äldre :7peta inte ska tappa fart i kurvorna eller hur var det förra helgen när han skulle hänga med på väg 210 som är så bred och fin, fick ju hela tiden kolla bakåt för att se så gammelgubben inte körde bort sig :banana

have fun at the ring betala massor med pengar för att åka landsväg i Tyskland :va:va :D
 

Lars Gren

Hym.
Gick med
21 Apr 2008
Ort
Finspång
Hoj
Ktm 525 Exc SM
Tack för en trevlig åktur idag i det halv fina vädret. Tur vi inte åkte längre iaf då hade det nog blivit släpkärra hem.
 

Bifogat

  • bakdäck.jpg
    bakdäck.jpg
    37.2 KB · Visningar: 66

Doable

FacePlant[NkpG]
Gick med
5 Jul 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Wanda & Lill-Babs
Tack för en trevlig åktur idag i det halv fina vädret. Tur vi inte åkte längre iaf då hade det nog blivit släpkärra hem.

Se där ja! Då slipper du vara avundsjuk på våra fina däck -Handla handla!

Ja, det var väl en trevlig liten runda idag. Mankan; hade du hållit ut ett par km till, hade du inte missat småvägarna som är som klippt & skurna för motard.
 

Bifogat

  • DSC03330.jpg
    DSC03330.jpg
    247.8 KB · Visningar: 103

jappjener

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2008
Ort
Norrköping
Hoj
-08a Super Duke
ja det där däcket såg lite färdigt ut ;) ja tack för åkturen den var trevlig. vägen innan vi käka var grymt skön. dock försvann min geografi kännedom när vi lämna orvars i princip så har ingen aning om vad vägen hette hehe.
 

Robban Nr1

Team Sajk
Gick med
29 Sep 2003
Ort
Norrköping
Hoj
kawasaki 636
Haha ja det va en riktigt trevlig tur idag sm vi fick! kan väl inte säga annat än att: Det där måste vi göra om!!! bra bild dessutom, Doable! men vem är snyggingen i bakgrunden???
 

Mr.Twin

MR.Twin
Gick med
10 Jul 2007
Ort
Norrköping
Hoj
ホンダSP - 1を Och en Suzuki RMZ450 Grusbus
Håller med Robban det var en nice tur idag synd bara att jag hade lite att göra idag och var tvungen att åka E4 hem!:brinnerup Hoppas att eran tur i slutet var bra den också:gnissla Undrar bara vad den lilla filuren i bakrunden letar efter vet ni? :va

Vilken satan tur du har haft angående bakdäcket det kunde ha slutat illa:död
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Jag vill inte sitta på ett kontor nu..

Jag skiter i att det regnar och är grått och kallt.. jag vill ut och åka klubba :(!

Hoppas på att få ihop skola och allt bara så att jag kan åka på torsdag också. Annars blir jag ledsen!
 

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Ort
Borensberg
Hoj
Sunbeam -63,Honda Dominator -91, Honda SP1.......Meanstreak..*host*
Tack för en trevlig åktur idag i det halv fina vädret. Tur vi inte åkte längre iaf då hade det nog blivit släpkärra hem.

Du vet att man ska luta hojen också? :krama

Se där ja! Då slipper du vara avundsjuk på våra fina däck -Handla handla!

Ja, det var väl en trevlig liten runda idag. Mankan; hade du hållit ut ett par km till, hade du inte missat småvägarna som är som klippt & skurna för motard.

Mjaha...vem är det som vinglar runt på en SP1:a på bilden? Den har jag aldrig sett då vi varit ute tidigare. :)
 
Last edited:

Bagarn_73

Dooh!
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Stan
Hoj
Honda cbr 600rr 08 banhoj, sv 650-01+ ktm 450exc 12
Mjaha...vem är det som vinglar runt på en SP1:a på bilden? Den har jag aldrig sett då vi varit ute tidigare. :)[/QUOTE]


Nej inte jag heller, vem kan det vara månne?

:gnissla
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top