Lokatobbe
Sponsra? Ja tack, alla bidrag uppskattas
Nu är jag hem kommen från en solo körning på ca 150 mil och 2 dagar. Kommer imorgon om det inte öser ner med regn.
Några kilometer från i söndags 090705
Jag tror det blir torr kotte så jag kommer idag.
Ricky: Vem är den första kvinnan då
Äntligen någon som förstårrrrrAtt åka på grusväg blir som knark efter några mil...oemotståndligt...
Nån som vill ta en kurva eller två på ons.Blev lite kort tur idag efter vissa omständigheter. Vädret på ons. enl. SMHI:s prognos 21+ sol med lite moln,fast vi är ju inte där än så vi får väl se vad som händer på väderfronten...även barnledig tis. från kl.14.00....
Ska ta en tur när jag kommer hem idag. Är väl hemma vid 3-tiden. Tror Håkan är på oxå.
Slå mig en signal under dagen om du har lust .
Roger
Jahopp, är det en privat tur eller är körningen öppen för äldre herrar på touringlok ocksåSka ta en tur när jag kommer hem idag. Är väl hemma vid 3-tiden. Tror Håkan är på oxå.
Slå mig en signal under dagen om du har lust
Jahopp, är det en privat tur eller är körningen öppen för äldre herrar på touringlok också
Hej Hej
stort tack till alla som var med i söndags och hjälpte till både på olycksplatsen och efter med skjutsning av folk och hoj över hela östergötland. Hojjen står förövrigt i garaget och läcker olja både här och där (har man inte jobb så skaffar man sig ).
Efter omständigheterna mår vi väl - kunde vart värre.
Hinner inte till 16 idag men återkommer så fort kroppar och hoj har läkt ihopp (denna mening gillas inte av våra förldrar)
//Linda & Johan
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |