Norrköping!

Lokatobbe

Sponsra? Ja tack, alla bidrag uppskattas
Gick med
23 Oct 2004
Hoj
Surgixxer+Race 6"a-09
Road trip

Hoppas ni har haft en bra helg! Jag har åkt ca 115 mil och träffat några trevliga SHáre i Ängelholm som tog med mej till Mölla på en fika.

Bifogat

• Mölla(tror jag).jpg
    Mölla(tror jag).jpg
    139.6 KB · Visningar: 64

negliance

Von schneberger
Gick med
30 Jan 2009
Hoj
Ducati Monster m900
Hoppas ni har haft en bra helg! Jag har åkt ca 115 mil och träffat några trevliga SHáre i Ängelholm som tog med mej till Mölla på en fika.

vill bara passa på och hälsa min numera föredetta cbr 900 välkommen till er i norrköping.

och till schnellfaren.. om du ser den . så är det inte jag som sitter på .

ringensmiskarn

Ödmjuk så man blir tårögd
Gick med
26 Sep 2003
Hoj
Honda Goldwing

WTF: Åks det på roadtripps utan att meddelas. Sitter hemma på semester och har allmänt tråktigt och så drar du iväg på värsta resan. Meddela nästa gång om du vill ha sällskap. Funderar starkt på en tur upp till Trollstigen för att insupa lite färsk norgeluft.
Hoppas resan var till belåtenhet Tobbe.
Roger

Lokatobbe

Gick med
23 Oct 2004
Hoj
Surgixxer+Race 6"a-09
WTF: Åks det på roadtripps utan att meddelas. Sitter hemma på semester och har allmänt tråktigt och så drar du iväg på värsta resan. Meddela nästa gång om du vill ha sällskap. Funderar starkt på en tur upp till Trollstigen för att insupa lite färsk norgeluft.
Hoppas resan var till belåtenhet Tobbe.
Roger

Jag är ledsen men jag fråga så många om dom skulle med men som inte kunde! Hade ju varit kul. Jag skriker här i tråden nästa gång jag ska iväg :banana När blir det Trollstigen då? Jag är super nöjd med resan, och några nya SH vänner i Söder :yoparty

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 KTM Super Adventure S
Scheisse.... jag upptäckte ju att det var ganska mycket liv i denna tråd till skillnad mot i Norrköpingsforumet. Jag flyttade hit i mars och har inte riktigt lärt mig alla fina vägar härikring ännu. Det som är dumt är att jag om 35 minuter ska med tåget till Linköping.

Har ju 3 veckors semester så det kanske blir fler tillfällen. Ett förtydligande för en inflyttad bara... var exakt ligger McOrvars?

//Mattiaz

Johan-ST1050

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2007
Hoj
125cc ToF jobbetscooter
Scheisse.... jag upptäckte ju att det var ganska mycket liv i denna tråd till skillnad mot i Norrköpingsforumet. Jag flyttade hit i mars och har inte riktigt lärt mig alla fina vägar härikring ännu. Det som är dumt är att jag om 35 minuter ska med tåget till Linköping.

Har ju 3 veckors semester så det kanske blir fler tillfällen. Ett förtydligande för en inflyttad bara... var exakt ligger McOrvars?

//Mattiaz

Motardforumet verkar tämligen dött om det är det du menar.

däremot är det en hel del aktivitet i Linköping/Norrköpingsforumet :

http://www.sporthoj.com/forum/forumdisplay.php?f=97

// Johan

Aquila

Ny medlem
Gick med
1 Mar 2008
Hoj
2008 Honda Fireblade

//Mattiaz

http://www.hitta.se/ViewDetailsPink...d&Vkid=22599545&isAlternateNumberResult=False

Lite mer exact!

http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?z...mages/point.png"><t>(ny punkt)</t></pt></pts>

Last edited:

ulflj

same same but same
Gick med
27 Apr 2007
Hoj
cbr1000rr -06, ktm exc 525 -03
Tackar för en kanontrevlig tur norrköping-krokek-tystberga-nyköping idag!
Hoppas man lyckas följa med fler gånger och då ut på okända vägar. =)

/Uffe

Bifogat

• dsc00283.jpg
    dsc00283.jpg
    254.5 KB · Visningar: 63
  • dsc00282.jpg
    dsc00282.jpg
    250 KB · Visningar: 67

LUTHOR

Ny medlem
Gick med
25 Nov 2004
Hoj
KTM 1190 Adventure-14
Funderar starkt på en tur upp till Trollstigen för att insupa lite färsk norgeluft.Roger
Nu snackar vi seriöst hojåka, inte hålla på att snurra runt på en bana så man blir yr i huvet.
Skulle vara kul att göra en sån resa, men det är tyvärr mycket som ska klaffa för att man skulle kunna hänga på. Men man vet aldrig.

Ingolf

3% invalid
Gick med
25 Oct 2007
Hoj
GSX250 -80 Bobber, XS400 -82 Bobber.
tror inte jag ens kommer ha kört 100mil innan säsongen är slut, har inte ens blivit 50mil hittils detta år och inte har jag några benbrott att skylla på heller. aja, ska iaf påbörja drivpaketsbyte och täta oljeläck och med lite tur så hinner jag klar innan säsongen är slut.

Lokatobbe

Gick med
23 Oct 2004
Hoj
Surgixxer+Race 6"a-09
Nu kommer det snart en kille till, vi hämta hans hoj idag :) Toppfart blir hans nick .......på muggen på Hället iallafall

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024