FZ1
Resan är målet!
Finns kotten kvar och är torr, då är det samling 12 om inget annat har sagts.
Hoppas ni har haft en bra helg! Jag har åkt ca 115 mil och träffat några trevliga SHáre i Ängelholm som tog med mej till Mölla på en fika.
Hoppas ni har haft en bra helg! Jag har åkt ca 115 mil och träffat några trevliga SHáre i Ängelholm som tog med mej till Mölla på en fika.
Så staketet är helt färdigt redan...Sitter hemma på semester och har allmänt tråktigt...Funderar starkt på en tur upp till Trollstigen för att insupa lite färsk norgeluft...
WTF: Åks det på roadtripps utan att meddelas. Sitter hemma på semester och har allmänt tråktigt och så drar du iväg på värsta resan. Meddela nästa gång om du vill ha sällskap. Funderar starkt på en tur upp till Trollstigen för att insupa lite färsk norgeluft.
Hoppas resan var till belåtenhet Tobbe.
Roger
Scheisse.... jag upptäckte ju att det var ganska mycket liv i denna tråd till skillnad mot i Norrköpingsforumet. Jag flyttade hit i mars och har inte riktigt lärt mig alla fina vägar härikring ännu. Det som är dumt är att jag om 35 minuter ska med tåget till Linköping.
Har ju 3 veckors semester så det kanske blir fler tillfällen. Ett förtydligande för en inflyttad bara... var exakt ligger McOrvars?
//Mattiaz
Scheisse.... jag upptäckte ju att det var ganska mycket liv i denna tråd till skillnad mot i Norrköpingsforumet. Jag flyttade hit i mars och har inte riktigt lärt mig alla fina vägar härikring ännu. Det som är dumt är att jag om 35 minuter ska med tåget till Linköping.
Har ju 3 veckors semester så det kanske blir fler tillfällen. Ett förtydligande för en inflyttad bara... var exakt ligger McOrvars?
//Mattiaz
Nu snackar vi seriöst hojåka, inte hålla på att snurra runt på en bana så man blir yr i huvet.Funderar starkt på en tur upp till Trollstigen för att insupa lite färsk norgeluft.Roger
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|