Norrköping!

Nobben

Bayrische Flugzeugwerke
Gick med
8 Mar 2008
Hoj
09 HP2-sport
lördagskörning.
kommer att köra ifrån er allihopa. Ni är så jääääävla långsamma hela bunten :D.
Kan vi inte åka via Jönåker så jag kan visa håkan lite bra spår. Han vinglar ju som en full sjömann när man åker bakom honom :7peta:hej:finger:blah:hoppa:hoppa:hoppa:hoppa:p:FU:FU:FU

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Hoj
Sunbeam -63,Honda Dominator -91, Honda SP1.......Meanstreak..*host*
lördagskörning.
Kan vi inte åka via Jönåker så jag kan visa håkan lite bra spår. Han vinglar ju som en full sjömann när man åker bakom honom :7peta:hej:finger:blah:hoppa:hoppa:hoppa:hoppa:p:FU:FU:FU

Hahahahahahaha!!! :fyllisar

Aquila

Ny medlem
Gick med
1 Mar 2008
Hoj
2008 Honda Fireblade
lördagskörning.

Be my guest! :cool::arsele:trött:ajjabajja:FU:dricka:såjaponken

Yrla

Ms T
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
1 st Street Triple R och 2 st ½ CBR 600 RR

Aquila

Ny medlem
Gick med
1 Mar 2008
Hoj
2008 Honda Fireblade
lördagskörning.

Kan det måhända vara en släng av dykarsjuka? :va "Allvarliga symtom är yrsel, förlust av sinnesförnimmelser (hörsel, syn, lukt, smak och känsel), ..." :näsblod
Man blir ju lite orolig för vad han kan ha hållit på med. :confused:
Men det övergår nog till det normala snart. :3freak
"De lindrigare symptomen kan gå över relativt snabbt och ger i allmänhet inga men. :jisses Trots detta bör en dykare som drabbats av lätta symtom ges syrgas och övervakas :såjaponken då det finns en risk att andra symptom uppkommer.
... En visst inslag av förnekelse kan förekomma, d v s att man förklarar bort symptomen med andra orsaker ..."
Jag tror att vi med lite högt tempo :hojsmilie (<-Nobben) :hojcbrså borde kunna öka trycket till ett antal atm och således kunna erhålla ett läkande resultat. :nurse

En annan förklaring skulle ju kunna vara att herrn i fråga varit ute på dåligheter :fyllisar igen vilket INTE är bra :ajjabajja och frågan blir ju då vem som varit så omdömeslös och ledit in denna stackare på förfallets väg? :mattias

Men eftersom klockan närmar sig 12:00 så kanske vi alldeles snart får ett svar på denna ypperligt mystiska fråga.

//Håkan

Yrla

Ms T
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
1 st Street Triple R och 2 st ½ CBR 600 RR
Hmm... Valde mellan en kopp te hos Micke och en träningsrunda på "hemmabanan":banana.

Det blev det senare såklart!

Måste ju ge Nobben nått att bita i när han vågar sig ut på hoj igen! :D :D :D

Lokatobbe

Sponsra? Ja tack, alla bidrag uppskattas
Gick med
23 Oct 2004
Hoj
Surgixxer+Race 6"a-09
Tack för idag alla! och tack för kaffet Micke (fint hus du har). jag var ute en liten runda till med toppfart.

Schimpy

Ny medlem
Gick med
22 Nov 2008
Hoj
Yamaha TTR 600
Var det ni som kom ifatt mig strax innan västra husby? åker svart motard.
Var iaf ett gäng med sporthojar som kom ifatt mig där, jag ba satt o puttra lite sakta där sen kom nån sporhoj o blåste om tätt intill o skrämde skiten ur mig haha (har inga backspelgar o ni hörs ju inte ens :tungan ) iaf kul vare, hänger gärna med nån gång om ni e ute o glider sådär ;)

Last edited:

FARTGALEN <<

Fartfeber
Gick med
6 Sep 2005
Hoj
tramp
Var iaf ett gäng med sporthojar som kom ifatt mig där, jag ba satt o puttra lite sakta där sen kom nån sporhoj o blåste om tätt intill o skrämde skiten ur mig haha (har inga backspelgar o ni hörs ju inte ens :tungan ) iaf kul vare, hänger gärna med nån gång om ni e ute o glider sådär ;)
Jajemen, det var Bagarn som drog förbi som första hoj, så skylla på han :tungan

Bagarn_73

Dooh!
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
Honda cbr 600rr 08 banhoj, sv 650-01+ ktm 450exc 12

Det var inte meningen, ber ödmjukast om ursäkt om det blev för nära!
Häng gärna på någon annan gång.
:)

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept