Norrköping!

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Hoj
Sunbeam -63,Honda Dominator -91, Honda SP1.......Meanstreak..*host*
Äntligen..
Nu kryper den svenska avundsjukan fram.
Men ok då. Imorgon börjar en vecka med mycket :fyllisar och :hojcbr.
En vecka med mycket bompabompa, salta kringlor, übergod öl, lukten av gummi, svett, oktanångor, god wurst, schnitzel, halbe henschen och framför allt Eifelns vackra dalar.
Vi som kan, får, törs och som har alldeles för mycket fritid och pengar kommer att ha det helt uuuuuunderbart.
Sitt ni här hemma och sura över era halvtaskiga jobb och tråkiga fritid :blah medans vi andra lägger Pheta gummisträck på gocartbanan.:yoparty
Hoppas ni får det skittråkigt och att det regnar på er hela veckan.
Vi kommer att ha kanonväder det vet jag för Illkay är inte med:pannkyss

P.s Det finns en plats kvar i bilen och kärran för den som vill följa med. Kom inte och säg att det är för sent. Vi åker inte förräns imorgonbitti klocka 8 så det är många timmar kvar ännu att bestämma sig på. D.s

Hahaha!! Nuså, Du borde ändra nick till den "Ödmjuke sotaren". :D:krama

Jag har ju tyvärr redan dragit hela repertoaren med ursäkter som jag lärt mig genom åren....så Now I äm stucked with them.

Sköt om er och lägg en feetmacka längs yttern över bron...med GUMMIT mot muren. :banana

Bagarn_73

Dooh!
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
Honda cbr 600rr 08 banhoj, sv 650-01+ ktm 450exc 12
Äntligen..
Nu kryper den svenska avundsjukan fram.
Men ok då. Imorgon börjar en vecka med mycket :fyllisar och :hojcbr.
En vecka med mycket bompabompa, salta kringlor, übergod öl, lukten av gummi, svett, oktanångor, god wurst, schnitzel, halbe henschen och framför allt Eifelns vackra dalar.
Vi som kan, får, törs och som har alldeles för mycket fritid och pengar kommer att ha det helt uuuuuunderbart.
Sitt ni här hemma och sura över era halvtaskiga jobb och tråkiga fritid :blah medans vi andra lägger Pheta gummisträck på gocartbanan.:yoparty
Hoppas ni får det skittråkigt och att det regnar på er hela veckan.
Vi kommer att ha kanonväder det vet jag för Illkay är inte med:pannkyss

P.s Det finns en plats kvar i bilen och kärran för den som vill följa med. Kom inte och säg att det är för sent. Vi åker inte förräns imorgonbitti klocka 8 så det är många timmar kvar ännu att bestämma sig på. D.s

Ha det så jäla kul fan och inga vurpor:ajjabajja
Och åker ni förbi fc moto, så köp ett arlen ness ställ åt mig!;)

ringensmiskarn

Ödmjuk så man blir tårögd
Gick med
26 Sep 2003
Hoj
Honda Goldwing
Jag fotade en "icke namngiven instruktör nära oss" hojs bakdäck idag på actionpics heldag på mantorp.

Man blir mörkrädd! Tydligen har de så dålig ersättning att de måste skruva fast gummit med M10 bult! :skrämd Till råga på allt ser bulten ut att ha suttit ett bra tag!

En insamling kanske skulle vara på sin plats? :confused:

Han gör sig bara klar för isracingen som snart kommer.
Ingen mening att köra med smådubb när det finns riktiga doningar att skruva fast.

rob

Member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
RSV4R
Är det 12:00 som gäller för oss andra som ska köra lite bombarrepor imorrn? Se till o ha på kameran denna gång :yoparty

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000
På grund av Bulten™ blir det ingen körning för min del i helgen (förberedelser för is-säsongen) :mad: men ni andra får ha det så trevligt, om det så är på Östgötaslätten eller i Öllandet :)

ringensmiskarn

Ödmjuk så man blir tårögd
Gick med
26 Sep 2003
Hoj
Honda Goldwing
Är det 12:00 som gäller för oss andra som ska köra lite bombarrepor imorrn? Se till o ha på kameran denna gång :yoparty

Bombarrepa jo jag tackar jag. Om Schnellfahren får hålla tempo så blir det väl ett par varv i rondellen utanför Orvars sen lägger väl hans gamla häck till sporthoj av och det är dax att byta kåpor, olja, däck, kylarvatten m.m m.m
Om du nu ska ta en riktig herrejössesrepa ta E4 ner till Helsingborg, ta färjan över till Danmark åk sen mot Bremen, sikta mot Bonn och leta dig sen fram till Adenau. Hittar du dit kommer du att få en bombrepa du sällan kommer att glömma:yoparty.
Lovar att visa dig Idealspår. Först över mållinjen bjuder de andra på öl hela kvällen. Som vanligt kommer detta att tolkas helt fel ( läs Micke) och jag blir den som får bjuda :huvet

Om Schnellfahren dyker upp så var vänlig och guida honom runt på vägarna så han inte glömmer att svänga när det behövs.:D

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Hoj
Bombarrepa jo jag tackar jag. Om Schnellfahren får hålla tempo så blir det väl ett par varv i rondellen utanför Orvars sen lägger väl hans gamla häck till sporthoj av och det är dax att byta kåpor, olja, däck, kylarvatten m.m m.m
Om du nu ska ta en riktig herrejössesrepa ta E4 ner till Helsingborg, ta färjan över till Danmark åk sen mot Bremen, sikta mot Bonn och leta dig sen fram till Adenau. Hittar du dit kommer du att få en bombrepa du sällan kommer att glömma:yoparty.
Lovar att visa dig Idealspår. Först över mållinjen bjuder de andra på öl hela kvällen. Som vanligt kommer detta att tolkas helt fel ( läs Micke) och jag blir den som får bjuda :huvet

Om Schnellfahren dyker upp så var vänlig och guida honom runt på vägarna så han inte glömmer att svänga när det behövs.:D

*host*...*haaaarkel*...*hpfff!*

LUTHOR

Ny medlem
Gick med
25 Nov 2004
Hoj
KTM 1190 Adventure-14
Här är man gräsänkling och kan köra så mycket hoj man orkar, och då blir det ett manfall utan like. Jag kommer iaf till Mcorvars.

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Jag är på Orvars 12.00

Tänkte plåga ur det sista ur bakdäcket på Dukken, sen är det flytt nästa helgm sannolikt flyttstädning helgen efter det och sen är det vinter :(

Så det här är väl sista chansen!

Jente

Angel in disguise
Gick med
29 Jun 2007
Hoj
Har ingen
Det kommer var nog ca 10-20 st hojar som inte är med på forumet som kommer dit.

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Vem var du med ZX7:a som åkte med Orvars - Valdermarsvik idag?

Ville höra att allt gick bra hem och så sen!?

Mvh

Johnnie (SuperDuke)

LUTHOR

Ny medlem
Gick med
25 Nov 2004
Hoj
KTM 1190 Adventure-14
Tja, Jodå det gick bra hem sen.
Verkar som om cyklen klarade sig ganska ok, med undantag för lite repor.

Axeln gör djävligt ont, men troligen bara en ordentlig stukning eller liknande utav mjukdelar.

Tack för all hjälp. Tror knappt jag hade klarat rulla upp cyklen själv med en arm.

Men visst svider det med onödiga repor, blir till att trösta sig med några öl ikväll...
Skönt att det gick bra att komma hem. Nu är det bara att läka kroppen och hojen och komma igen.

theRocker

Flug- & Myggdödare
Gick med
29 Jul 2004
Hoj
Dekaltrimmad ZX-10R -04
jaha nu är man nere i danmark och dricker pilsner och äter god mat.
Imorgon bär det av till Die Grüne Hölle för pheeeeta varv och ännu mera pilsner.
Håkan är skitfull som vanligt och ligger och spyr i grönsakslandet.:D
Själv har man distans till alkoholhaltiga drycker och håller som vanligt igen.:tummenupp
Ska se om man kan ta ett foto på tygpåsen som Håkan envist har med sig och vägrar släppa ifrån sig.
Hoppas det snöar på er andra
Ringensmiskarn på The Rockers konto

Last edited:

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Hoj
jaha nu är man nere i danmark och dricker pilsner och äter god mat.
Imorgon bär det av till Die Grüne Hölle för pheeeeta varv och ännu mera pilsner.
Håkan är skitfull som vanligt och ligger och spyr i grönsakslandet.:D
Själv har man distans till alkoholhaltiga drycker och håller som vanligt igen.:tummenupp
Ska se om man kan ta ett foto på tygpåsen som Håkan envist har med sig och vägrar släppa ifrån sig.
Hoppas det snöar på er andra
Ringensmiskarn på The Rockers konto

Roger, Roger,Roger.....jag vet att du saknar oss. Jag hörde minsann i morse hur det stang till i din röst när du insåg att du kommer att missa Mantorpkörningen på onsdag. Men nu har du två fina kamrater med dig, en på var sida.....ja en iallafall, den andra hittar du till höger om morötterna med fötterna intrasslade i en tygpåse.. Ha nu riktigt kul den här tiden så ses vi om en vecka.
Du ska se att det kommer att gå bra. Trots att vi andra inte är med.
Ilkay hälsar att vädret kommer att bli kanoners! :tummenupp:krama:arsele

theRocker

Flug- & Myggdödare
Gick med
29 Jul 2004
Hoj
Dekaltrimmad ZX-10R -04
Roger, Roger,Roger.....jag vet att du saknar oss. Jag hörde minsann i morse hur det stang till i din röst när du insåg att du kommer att missa Mantorpkörningen på onsdag. Men nu har du två fina kamrater med dig, en på var sida.....ja en iallafall, den andra hittar du till höger om morötterna med fötterna intrasslade i en tygpåse.. Ha nu riktigt kul den här tiden så ses vi om en vecka.

Tack
Vi har packat både fika och mandelkubb i tygpåsen. Nu klarar vi oss hela vägen ner till Quiddelbach.

Aquila på Therockers konto

theRocker

Flug- & Myggdödare
Gick med
29 Jul 2004
Hoj
Dekaltrimmad ZX-10R -04
:arsele:arsele:arsele:arsele:arsele

Kompisar kzdfäöldfk
df'äpldfl
zdrf
äpkdfhäpklxft
'äzdpfkh¨öfdzht:arsele

¨'dök¨ödF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tyvärr
är vi bara två kvar av kompisarna för mister smiskaren har ju bewhaga´t att sova sött i över en timmë vid detta laget!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vICKEn tönt!!!!!:yoparty:yoparty
:arsele:arsele:arsele

Men jag humprh! tar ansssvarrr för sjag skaa tjöra i morgn så vi kommer fraanm tolll ringen! Hick! :confused::fyllisar:banana'

Aquila på Rockers men Rocker ¨s är med mig! HAHAHA!

• Gilla
Reaktioner: tcg
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM