lillspångis
SKALMAN
Varför köpa samma hoj som alla andradet är nog dags för oss också!!! Jag har börjat kolla på en fireblade 00 eller 01 (vi måste ju hålla kvar på våran åldersmarginal)
Det finns ju faktiskt Kawasaki
Varför köpa samma hoj som alla andradet är nog dags för oss också!!! Jag har börjat kolla på en fireblade 00 eller 01 (vi måste ju hålla kvar på våran åldersmarginal)
Varför köpa samma hoj som alla andra
det är nog dags för oss också!!! Jag har börjat kolla på en fireblade 00 eller 01 (vi måste ju hålla kvar på våran åldersmarginal)
Varför köpa samma hoj som alla andra
Kawasaki Heavy Industries låter som bojsänke!
Det är väl bara läsa sig till varför man inte köper Kawasaki!
"kombinerad med tvivelaktiga vägegenskaper " säger väl allt och lite till.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Kawasaki_Heavy_Industries
haha joo det är sant. en gammal 00 till våren så ligger vi fortfarande 10år back
ja vi kan inte ha mindre än 10 år! Då kommer ju delarna fortfarande sitta kvar på hojen och minska spänningen på körningen
Är det en f3 du har också?
CBR 600F 97:a gammal hederlig och väl inkörd
Oki, har en likasamma i familia.. Frökens
Gillar den, men det är en japan så lite smärtar det att säga !
Vet att Ill-K inte upplevt det här, men har du känt av att framgaffeln är VÄRDELÖS nånting? När man står på bromsen är det som att den blir helt stum och framhjulet börjar dansa Lindyhop.. Sofia har inte märkt det här iofs, så kanske hänger på hur provocerande man är. Ville bara höra om det är vinterrenovering, eller ett "gilla-läget".
Det är väl välkänt att Honda har utrustat sina F-maskiner med odugliga fjädringskomponenter.
Hårdare fjädrar gör underverk.
Oki, har en likasamma i familia.. Frökens
Gillar den, men det är en japan så lite smärtar det att säga !
Vet att Ill-K inte upplevt det här, men har du känt av att framgaffeln är VÄRDELÖS nånting? När man står på bromsen är det som att den blir helt stum och framhjulet börjar dansa Lindyhop.. Sofia har inte märkt det här iofs, så kanske hänger på hur provocerande man är. Ville bara höra om det är vinterrenovering, eller ett "gilla-läget".
nu är ju inte jag värdens rossi så jag har inte heller märkt av det! så om frugan har nytaget körkort så kommer nog antagligen hon inte heller att märka det på ett tag och då är det säkert dags att köpa ny ändå!
Det är väl välkänt att Honda har utrustat sina F-maskiner med odugliga fjädringskomponenter.
Hårdare fjädrar gör underverk.
Synd, hoppades att det skulle räcka med att byta olja i gaffeln.. Fjädrar kostar en ansedlig del av anskaffningsvärdet så det känns lite far fetched!
Synd, hoppades att det skulle räcka med att byta olja i gaffeln.. Fjädrar kostar en ansedlig del av anskaffningsvärdet så det känns lite far fetched!
haha joo det är sant. en gammal 00 till våren så ligger vi fortfarande 10år back
Bortsett från att jag som "semi-ansvarig" för henne har ett krav på henne att hon ska bli Rossi på att bromsa.. Är det nåt som man ska va säker på så är det just det.. Och nu är den verkligen lömsk när man smäller på. Tänkte inte så mkt på det på bana med den, men på gata (när marken oftast är sämre) är det dag & natt mot Duken.
Och jag har nog minsann hört att du åker på rätt ok du med
En service av gaffeln skadar definitivt inte!
Dränering, rengöring, kontroll av slitage, rätt olja till rätt mängd och sen justering till grundinställning. Räcker långt!
Det är vad jag skulle gjort i alla fall!
//Håkan
Du sitter mycket härinne....är det så att det är tråkigt på ringen eller måhända regnar det?
På dagtid när banan är stängd kan man sitta här för att nyktra till!
Öppet 17:45-19:30 Men det stängde kl:19:00 för ambulansen ville tydligen åka!?
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|