Pojkvasker! Klart man vill ha en kvinna som vet vad hon gör!
i din ålder ska du la fasen inte behöva ha nån som talar om för dig vad du ska göra med den där lille skinnbiten du har hängandes
Pojkvasker! Klart man vill ha en kvinna som vet vad hon gör!
i din ålder ska du la fasen inte behöva ha nån som talar om för dig vad du ska göra med den där lille skinnbiten du har hängandes
Underbart! Så bläddrar man till sidan 96 i senaste numret av Motorrad och minsann om det inte är ett reportage med allas vår Ringensmiskare i huvudrollen!
Underbart! Så bläddrar man till sidan 96 i senaste numret av Motorrad och minsann om det inte är ett reportage med allas vår Ringensmiskare i huvudrollen!
Måste vara en rejäl tidning det där om mittuppslaget är först på sidan 96.
Klart man ä på "GO-CART=KUUL...Är det någon som har lust att hitta på nåt i slutet på Januari.
Kan tänka mig att ta en gocarttur så man får chansen att slå de där gamla gubbarna utan hår den här gången.
Tänkte mig den 30:e då alla har fått löning och förhoppningsvis har råd.
anmäl gärna intresse så ska jag försöka få till det.
Roger
Är det någon som har lust att hitta på nåt i slutet på Januari.
Kan tänka mig att ta en gocarttur så man får chansen att slå de där gamla gubbarna utan hår den här gången.
Roger
...slutet på Januari.
...gocarttur
...slå gubbarna utan hår...
..den 30:e
/
Roger
Är det någon som har lust att hitta på nåt i slutet på Januari.
Roger
Då vissa tydligen jobbar eller är på kurs till 17 och de stänger 17 så ändrar vi datum till Lördagen den 6:e Februari istället. Hoppas det är ok så att så många som möjligt kan vara med eller hur?
Ska försöka få en tid vid 3 tiden om det är möjligt.
Då vissa tydligen jobbar eller är på kurs till 17 och de stänger 17 så ändrar vi datum till Lördagen den 6:e Februari istället. Hoppas det är ok så att så många som möjligt kan vara med eller hur?
Då blir det lite osäkert för min del. Kollar och återkommer, men som det ser ut nu så blir jag inte med.Då vissa tydligen jobbar eller är på kurs till 17 och de stänger 17 så ändrar vi datum till Lördagen den 6:e Februari istället. Hoppas det är ok så att så många som möjligt kan vara med eller hur?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|