ringensmiskarn
Ödmjuk så man blir tårögd
håller med ovanstående talare... för jösse namn tänk på oss som inte tillbringar all vår lediga tid framför datorn!
aja hur som helst.. om det skulle bli något efterspel i form av "vinnaren/den som fuska mest/ bjuder laget runt på saft och bullar på lämplig plats" är jag på!
over out
Vi är ju 14 nu så om du och Illkay och tysken på slätten, schnellåkaren kan vara med så ska jag försöka fixa till så det blir blodigt allvar på banan .
Behöver dock veta det till imorgon helst då jag måste ringa och boka om lite så alla får plats.
Självklart blir det pajkastning om vem som var bäst/sämst/fuskade och hade fulast stil på kvällen. Har inte bokat nåt bord än men det ska väl kunna ordna sig.
Om inte annat så tränger vi in oss hos Fz. Det är ju februari så han kan väl ta fram sin megastora grill och se till så att vi får nåt och äta till drickat.
Eller varför inte avsluta med pingis hos Nobben. Ser i hans ögon att han tycker det är dax att återigen få smaka på nederlagets sura uppstötningar efter att ha fått piska av mig i kinesernas nationalsport
Lite förhandstipps. Vinner kommer nån av oss ansvarstagande gubbar göra då alla vet att erfarenhet slår er ynglingar på fingrarna duktigt. Måste dock undanta Fz då han tydligen tror att gocart är nån form av lådbilsrally och mest sitter i bilen och väntar på att det ska luta neråt så även han kan få fart.
Sist blir självklart nån stackars slakabonde då dessa bilar går betydligt fortare än nån gammal potatistraktor som de är vana att använda ute på slätten dagarna i ända .
Väl mött
Roger