Norrköping!

ringensmiskarn

Ödmjuk så man blir tårögd
Gick med
26 Sep 2003
Ort
Bredvid grannen
Hoj
Honda Goldwing
håller med ovanstående talare... för jösse namn tänk på oss som inte tillbringar all vår lediga tid framför datorn! :gnissla

aja hur som helst.. om det skulle bli något efterspel i form av "vinnaren/den som fuska mest/ bjuder laget runt på saft och bullar på lämplig plats" är jag på!

over out

Vi är ju 14 nu så om du och Illkay och tysken på slätten, schnellåkaren kan vara med så ska jag försöka fixa till så det blir blodigt allvar på banan :tummenupp.
Behöver dock veta det till imorgon helst då jag måste ringa och boka om lite så alla får plats.
Självklart blir det pajkastning om vem som var bäst/sämst/fuskade och hade fulast stil på kvällen. Har inte bokat nåt bord än men det ska väl kunna ordna sig.
Om inte annat så tränger vi in oss hos Fz. Det är ju februari så han kan väl ta fram sin megastora grill och se till så att vi får nåt och äta till drickat.:D
Eller varför inte avsluta med pingis hos Nobben. Ser i hans ögon att han tycker det är dax att återigen få smaka på nederlagets sura uppstötningar efter att ha fått piska av mig i kinesernas nationalsport:fakta

Lite förhandstipps. Vinner kommer nån av oss ansvarstagande gubbar göra då alla vet att erfarenhet slår er ynglingar på fingrarna duktigt. Måste dock undanta Fz då han tydligen tror att gocart är nån form av lådbilsrally och mest sitter i bilen och väntar på att det ska luta neråt så även han kan få fart.
Sist blir självklart nån stackars slakabonde då dessa bilar går betydligt fortare än nån gammal potatistraktor som de är vana att använda ute på slätten dagarna i ända :tungan.

Väl mött
Roger
 

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Ort
Borensberg
Hoj
Sunbeam -63,Honda Dominator -91, Honda SP1.......Meanstreak..*host*
Vi är ju 14 nu så om du och Illkay och tysken på slätten, schnellåkaren kan vara med så ska jag försöka fixa till så det blir blodigt allvar på banan :tummenupp.
Behöver dock veta det till imorgon helst då jag måste ringa och boka om lite så alla får plats.
Självklart blir det pajkastning om vem som var bäst/sämst/fuskade och hade fulast stil på kvällen. Har inte bokat nåt bord än men det ska väl kunna ordna sig.
Om inte annat så tränger vi in oss hos Fz. Det är ju februari så han kan väl ta fram sin megastora grill och se till så att vi får nåt och äta till drickat.:D
Eller varför inte avsluta med pingis hos Nobben. Ser i hans ögon att han tycker det är dax att återigen få smaka på nederlagets sura uppstötningar efter att ha fått piska av mig i kinesernas nationalsport:fakta

Lite förhandstipps. Vinner kommer nån av oss ansvarstagande gubbar göra då alla vet att erfarenhet slår er ynglingar på fingrarna duktigt. Måste dock undanta Fz då han tydligen tror att gocart är nån form av lådbilsrally och mest sitter i bilen och väntar på att det ska luta neråt så även han kan få fart.
Sist blir självklart nån stackars slakabonde då dessa bilar går betydligt fortare än nån gammal potatistraktor som de är vana att använda ute på slätten dagarna i ända :tungan.

Väl mött
Roger

Tack för den personliga inbjudan Roger, tyvärr ska de hugga av mig benen veckan innan den dramatiska utlösningen i cokart-körat...och på min art så tar det längre tid än en vecka för stumparna att växa ut igen. :)
 

Ill-k

:¬þ
Gick med
4 May 2008
Ort
Norrköping
Hoj
1996 Honda Cbr 600f
Jag är gärna på, finns det plats kör Tessan också annars får hon vara min personliga depåflicka;)
 

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
CBR1000
Hmm, nu är det 17 stycken, det vore väl 17 om inte nåågon kunde köra liite sämre än mig :död
 

igge-kock

Ny medlem
Gick med
5 Dec 2007
Ort
linköping
Hoj
honda CB1000R 09
Vi får väll se !!!! det va ju ganska många katiga röster innan bowlingen och det vet vi ju alla hur det gick:arsele :banana


[Sist blir självklart nån stackars slakabonde då dessa bilar går betydligt fortare än nån gammal potatistraktor som de är vana att använda ute på slätten dagarna i ända :tungan.

Väl mött
Roger[/QUOTE]
 

Johan-ST1050

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2007
Ort
Linköping, nära Sviestad
Hoj
125cc ToF jobbetscooter
Vi får väll se !!!! det va ju ganska många katiga röster innan bowlingen och det vet vi ju alla hur det gick:arsele :banana


[Sist blir självklart nån stackars slakabonde då dessa bilar går betydligt fortare än nån gammal potatistraktor som de är vana att använda ute på slätten dagarna i ända :tungan.

Väl mött
Roger
[/QUOTE]

Ja vi får nog låta pekingborna vinna lite också. Annars blir det kanske tjurigt å få va med framöver? :D
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Om jag inte vinner det där, så beror det enkom och uteslutande på att jag får en dålig bil. En som snurrar så fort man svänger vänster, med drag som en kanttrimmer och bromsar som en gammal Triumph!

Hmm, nu är det 17 stycken, det vore väl 17 om inte nåågon kunde köra liite sämre än mig :död


Sofia lär det ju inte bli, hon är ju van vid bilstorleken :D! Hmm.. Jag ska fan låna den och tjyvträna! :blah
 
Last edited:

ringensmiskarn

Ödmjuk så man blir tårögd
Gick med
26 Sep 2003
Ort
Bredvid grannen
Hoj
Honda Goldwing
Hmm, nu är det 17 stycken, det vore väl 17 om inte nåågon kunde köra liite sämre än mig :död

Vi får väll se !!!! det va ju ganska många katiga röster innan bowlingen och det vet vi ju alla hur det gick:arsele :banana


[Sist blir självklart nån stackars slakabonde då dessa bilar går betydligt fortare än nån gammal potatistraktor som de är vana att använda ute på slätten dagarna i ända :tungan.

Väl mött
Roger

Ja vi får nog låta pekingborna vinna lite också. Annars blir det kanske tjurigt å få va med framöver? :D

@Fz: You wish

@Igge: Det heter kartiga och ni måste ha fått de lätta banorna, så var det.

@Johan: Ni är redan bannlysta ändå.
 
Last edited:

ringensmiskarn

Ödmjuk så man blir tårögd
Gick med
26 Sep 2003
Ort
Bredvid grannen
Hoj
Honda Goldwing
Gocart

Uppdaterar listan över Gocarten den 6:e feb.
Vi är nu uppe i 18 personer :tummenupp

1.Ringensmiskarn
2.FZ1
3.Nobben
4. Igge
5.Snickers bitch
6. Johan-ST1050
7. Hund
8. Sofia (Hunds katt )
9.toppfart
10.gixxertiger
11. Luthor
12. Aquila
13. Bagarn
14. Lillspångis
15. Joey
16.Illkay
17.Tessan
18. Madde

Tack för den personliga inbjudan Roger, tyvärr ska de hugga av mig benen veckan innan den dramatiska utlösningen i cokart-körat...och på min art så tar det längre tid än en vecka för stumparna att växa ut igen. :)

Va f--n
Menar du att man måste kapa kroppsdelar på dig.
Beror det på att du fortfarande växer på längden.
Är det möjligt i din ålder :va

Frivillig här, jag har tre paraplyn...som jag kan hålla reda på samtidigt (halka in, oh var bara tvungen):D

Strunta i paraplyerna.
Kom och håll reda på oss istället. (gud vet att det behövs).
Finns ett par i gänget som har det tufft här i livet och kan behöva lite personlig coaching.:D
 
Last edited:

Biketech

It's better to burn out than fade away!!
Gick med
20 May 2004
Ort
Norrköping i hus nu utan fru
Hoj
ZX10R 2008 superbike
Hocky på BikeTech säljer som jag förstår främst Dunlop till mycket bra priser.

Vi som skall köra på andra fabrikat handlar med fördel gemensamt från rodamoto
Kolla vad ni vill ha och återkom till mig så styr jag upp

´Hallå där ute känns ganska långt till våren ......men det går som sagt fortare än man tror........kan nog göra bra pris även på Michelin...
skicka Mail genom hemsidan....eeller kom förbi

www.biketech.se

Ha det i snön
//Håkan
 

@nna

Let´s go
Gick med
6 Dec 2009
Ort
taskigt läge :(
Hoj
ooo
Strunta i paraplyerna.
Kom och håll reda på oss istället. (gud vet att det behövs).
Finns ett par i gänget som har det tufft här i livet och kan behöva lite personlig coaching.:D

Hahah personlig coaching :D, ja du, de verkar bli blodigt allvar, kanske snarare att "de" som förlorar behöver stöd efteråt :krama, have fun :banana,
 

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
CBR1000
Det kommer att handlas lite från Evotech snart, passa på och få lägre frakt tillsammans.
Vi har handlat därifrån tidigare, snabba leveranser och en helt överlägsen kvalitet på sakerna, en högre division än ValterMoto t.ex och dessutom till bra priser.

Spana in och återkom så styr jag upp.
 

-= Puma =-

Sanna
Gick med
27 Sep 2008
Ort
Norrköping
Hoj
Kawasaki ER-6n
Kul o träffa alla som var på Harrys igår,,,lite dålig uppslutning på dansgolvet bara,,tur att vi tjejer har kvar lite ungdomlig energi :D
Ha det gott tills vi ses igen :tummenupp
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top