Johan-ST1050
Ny medlem
Tack för bilderna Johan-ST1050...
No problem!
PMa om du vill ha nån i originalformat.
Tack för bilderna Johan-ST1050...
Kommer med ny gaffel så se upp för oljespillTräffas som vanligt på McOrvars klockan 12 imorgon för sedvanlig touringrunda...
Träffas som vanligt på McOrvars klockan 12 imorgon för sedvanlig touringrunda a´la mach 2.
kommer spöa skiten ur er bara så ni vet.
Hej, jätteny på det här med mc. Platsar även jag på era träffar med en Ktm 640 eller blir jag ifrånkörd på momangen? M.a.o. hur är tempot på era turer? åka för att komma så fort hem som möjligt eller åka för att det är kul?
Det är bara Roger som kör som en kriminell, vi andra tar oss nästan aldrig hem.....vi försöker bara passa in eftermiddagskaffet på Hället.
Läge att komma imorn med andra ord?
Jaja, något annat vore kriminellt!
Kommer med ny gaffel så se upp för oljespill
PS. Undrar om dansken får springa igång Kawwan imorgon som vanligt? DS.
12 på McOrvars om inte kotten är borta, lite regn är bra för flugskiten som lossnar
SMHI hittar på sina prognoser!!
Det har ju fortfarande inte regnat.
Tack för en trevlig sväng föresten och hoppas jag inte var alltför lik ett bojsänke där bak.. Jag tyckte det var kul att se hur fort det verkligen går att åka för jag gissar att om jag bara vågar så har jag 60% kvar att lägga ner, det vet du (glömt namnet) från Finspång med Duccen, du låg ju bakom ett tag..
Det var kul hursomhelst.. och varmt
Såg bra ut. Dom där 60% kommer. Skynda långsamt. Alltid trevligt att ligga bakom 2 ktm pipor som flåsar.
STår på orvars klockan 12Är alla bakfulla idag eller ska ni åka? Blir det inte för varmt åker jag
STår på orvars klockan 12
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |