Norrköping!

ringensmiskarn

Ödmjuk så man blir tårögd
Gick med
26 Sep 2003
Ort
Bredvid grannen
Hoj
Honda Goldwing
Helu.. Tillbaka i verkligheten efter 2 veckor på sjön :)!

Nu är nästa anhalt Åsen på tisdag, vet att det är en del som ska ner. Och undrar om när folk tänker åka ner. Tidigt tisdag, eller måndag kväll?

Och om det finns någon som har plats för en extra hoj+pojke eller om det tvärtom är nån som vill dela bil+släp om vi tar min bil?

Nu ska det handlas, kylen är hysteriskt semestertom :eek:

gixxer ska dit och jag tror att han är ensam på släpet.
Slå en signal till honom.
Själv åker jag upp tisdag morgon så man har vaknat upp lagom tills man anländer.
Sjön suger duktigt Jonny. Pheeeeta varv på asfaltsanläggningar äger.

skickar pm om gixxers nummer.
 
Last edited:

Solid_hazard

Anlitad
Gick med
7 Jul 2009
Ort
Norrköping
Hoj
Ninja ZX9R
Ja, det beror på lite. Blir det E4 nej tack, har provat, aldrig mer :)

Blir det g:a E4 dvs norsholm, linghem, osv så e ja på. :yoparty


Spelar ingen roll volken väg vi tar. Mig spelar det ingen roll om det blir motorväg eller landsväg. Jag tycker det är ganska skönt att åka motorvägen faktiskt. Min cykel susar fram som bäst å nästan kör sig själv i 160km/h. Men lär ju vara mycket blå vita bilar ute den dagen. Så är ju bättre för den delen att åka gamla vägen. Om vi blir ett gäng. Annars åker jag nog motorvägen pga att det tar så mycket kortare tid då jag har kompisar som åker bil ner.
 

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
CBR1000
Helgkörning

Idag traditionell lördagskörning med en kurva eller två, glass/matstopp på vägen.

Start från McOrvars kl. 12.00
 

_joey_

Ny medlem
Gick med
31 May 2008
Ort
Norrköping
Hoj
R1 - 06
Det är bilträff där dom kör drifting o strippen. Skulle ev. vara kul att dra dit eftersom en arbetskamrat ska köra och enligt uppgift sitter han på en BMW med strax över 1000hk...
 

Solid_hazard

Anlitad
Gick med
7 Jul 2009
Ort
Norrköping
Hoj
Ninja ZX9R
Det är bilträff där dom kör drifting o strippen. Skulle ev. vara kul att dra dit eftersom en arbetskamrat ska köra och enligt uppgift sitter han på en BMW med strax över 1000hk...

exakt...det är johnny och tony på AG:s bilverkstad som har byggt en bmw m5 som levererar drygt 1100hk. många andra från stan som kör också. det började redan idag. men fortsätter imorn. vi samlas på OK i stockholms rondellen för dom som vill samåka.
 

Prylis

Sporthoj suger!
Gick med
8 Feb 2006
Ort
På norr
Hoj
Ducati Diavel Carbon, Ducati Sport
Se hit MC-Folk!!! Onsdagen den 11 augusti kör vi vår årliga mc-kortege, starten går vid vår klubbstuga Brogetorp. Vi startar ca. 18.30 för att svänga upp på torget i Katrineholm kl. 19.00. Kom i god tid, det kommer att finnas kaffe och korv vid stugan. Sprid detta meddelande till era hoj vänner, alla är välkomna även icke medlemmar. Väl mött Styrelsen

Länkat från www.kmck.se

Brukar bli en trevlig tillställning(ca 350-400cyklar)), hjälp oss visa lite riktiga hojar! :D
Vi träffas på Shell från 17:15, åker ut ca 17:30 :)
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Regnar här just nu.:död
Själv ligger jag sjuk så för mig blir det inget även om vädret blir bättre.


Fyllesjuk? :öl

Väntar på att åka och förbereda för Gelleråsen igen på tisdag. :) Men det verkar ljusna på igen nu, så vill ni åka 12.00 skulle faktiskt jag ha chansat om man överlever en kort skur :tummenupp
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top