Norrköping!

enhjuling

Gudomlig sporthojare
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
R1200GS
Ledsen att göra dig besviken då, men jag är tokförkyld så det blir inget åka alls denna helg...

trist, men på tisdag är du pigg hoppas jag så du kan komma och flagga till dig en gratiskörning.
Det är ju årets viktigaste tävling på LMS då.

Det gäller förstås inte bara Hund utan alla.

/Stefan

Johan-ST1050

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2007
Hoj
125cc ToF jobbetscooter

Ja, kom gärna och hjälp till och funktionära och samtidigt heja fram mig, Håkan och Jimmy som alla gör debut i 600cc klassen!
:tummenupp

De som hjälper till får ( om det är samma villkor som tidigare )

: 1 st plats på första parkett.
: 1 st Bio eller gatåkningsbiljett.
: 1 st gratis körning på nästa funktionärskörning.
: 1st delikat hamburgare m. dryckjom i kafé räcer.
: se mig försöka bjuda upp till kamp om att slippa sistaplatsen. :gnissla

De som åker längre än 10 mil för att hjälpa till skall enl. ryktet kunna få milersättning.

// Johan

trist, men på tisdag är du pigg hoppas jag så du kan komma och flagga till dig en gratiskörning.

/Stefan

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris

/Stefan

Faktum är att det står på agendan, men jag har inte lovat bort mig än pga att jag ville vänta tills plugget drog igång. Och nu när det gjorde det så krockar det (väldigt tyvärr) med både extraföreläsningar och senare Kalasmottagningen (som man inte riktigt kan missa).

Yrla

Ms T
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
1 st Street Triple R och 2 st ½ CBR 600 RR
TACK alla! För en mycket trevlig helg med många mil ihop med härliga vänner! :)
Extra mycket tack till vissa av er! Ställer gärna upp och bjuder igen! :D Det är väl nästan riskfritt att lova det?! :banana

OCH jag hoppas att vi ses på Sviestad nu på tisdag! Det behövs fler funktionärer till KM:et!!!

Last edited:

rob

Member
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
RSV4R
Norrköping stolthet "ringensmiskarn", haha efter två varv på ringen gick man om honom, de e ju så man skäms :D

theRocker

Flug- & Myggdödare
Gick med
29 Jul 2004
Hoj
Dekaltrimmad ZX-10R -04
Va fan, är du uppe och surfar på sporthoj kl 5.43 på morgonen. Tog ölen slut tidigt igår? Eller tog du bara en paus från porr-surfandet? :blah

Black Adder

fartbrukare
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
R1
TACK alla! För en mycket trevlig helg med många mil ihop med härliga vänner! :)
Extra mycket tack till vissa av er! Ställer gärna upp och bjuder igen! :D Det är väl nästan riskfritt att lova det?! :banana

OCH jag hoppas att vi ses på Sviestad nu på tisdag! Det behövs fler funktionärer till KM:et!!!

Var inte så säker på det, jag gillar att göra konstiga saker så du kanske får betala tillbaka nästa säsong :)
Trodde inte du hade sådana hundögon :angel som du visade efter alla elaka kommenterar och sedan kom på att du ville ha något.

Var kul att se 2 svarta riddare dundra fram i ensamt majestät när vi äntligen körde på vägar som lämpar sig för sporthojar (och inte honda offroadmaskiner) :yoparty

Tack alla för en kanon helg med många sköna mil och mycket ljug på ljugarebänken. :tummenupp

Last edited:

toppfart

man kan inte vara bäst på allt
Gick med
30 Jul 2009
Hoj
2007 honda cbr 600 rr race
då var denna sesång slut bruten vä tumme efter krachen den 9/9-10 på sveista
operation väntas

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
Glöm inte bort att nästa helg är det SM i Roadracing @Mantorp Park!
och att det är gatkörning där 21:e också, 16:30-19:30 (www.racetorp.se)

Race både lördag & Söndag, långlopp under fredagen.

Ska försöka få folk på jobbet att luncha vid Mantorp Park på fredan
Man får se vad Resturang depå har att erbjuda
http://www.mollersfestservice.se/sida.asp?under=true&sidid=303&hsidid=303

Jag håller på o pillar ihop webradio till tävlingen, så ni som inte kan komma kan lyssna iallafall :)

Last edited:

Lokatobbe

Sponsra? Ja tack, alla bidrag uppskattas
Gick med
23 Oct 2004
Hoj
Surgixxer+Race 6"a-09
ringensmiskarn och jag ska fixa Bowling på Hugos 9 Oktober. Svar senast 2 Oktober. Bowling kl 21:00.
1 . ringensmiskarn (mat)
2. Gixxertiger (mat)

ringensmiskarn

Ödmjuk så man blir tårögd
Gick med
26 Sep 2003
Hoj
Honda Goldwing
bowling

Självklart är man sugen på att spöa upp alla andra i den ädla konsten att kasta klot.:yoparty
Har redan beställt träningstid och personlig coach som kommer att vidareutveckla mina redan fulländade kunskaper.
Undrar vad förstapriset blir i år. Nåt litet får man hoppas då det redan börjar bli fullt i prisskåpet. :)

Skulle vara kul om man kunde få ner lite sörmlänningar från K-holmstrakten så man kunde visa hur man kastar stenjävlar på påkar som förmodligen är fastlimmade eftersom de har så svårt att falla.:va

Förra gången visade vi ju slöddret från slaka hur man gör så frågan är om de vågar gå en returmatch. :tungan

Last edited:

Johan-ST1050

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2007
Hoj
125cc ToF jobbetscooter
Jag kommmer gärna och visar var skåpet skall stå! Hur svårt kan det va lixom.

Nån mer från civilicerade trakter som ansluter?

(börjar putsa på klotet)

Självklart är man sugen på att spöa upp alla andra i den ädla konsten att kasta klot.:yoparty
Har redan beställt träningstid och personlig coach som kommer att vidareutveckla mina redan fulländade kunskaper.
Undrar vad förstapriset blir i år. Nåt litet får man hoppas då det redan börjar bli fullt i prisskåpet. :)

Skulle vara kul om man kunde få ner lite sörmlänningar från K-holmstrakten så man kunde visa hur man kastar stenjävlar på påkar som förmodligen är fastlimmade eftersom de har så svårt att falla.:va

Förra gången visade vi ju slöddret från slaka hur man gör så frågan är om de vågar gå en returmatch. :tungan

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000
Bowling

Hmm, vad sägs om att lägga klotkastningen lite tidigare typ 19.00 och mat/dryck EFTER. Förra året var det flera som var dopade när det skulle kastas klot :mad:

1. ringensmiskarn (mat)
2. GixxerTiger (mat)
3. Johan ST1050
4. toppfart (mat)
5. FZ1 (dryck o mat)

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...