Norrköping!

Johan-ST1050

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2007
Ort
Linköping, nära Sviestad
Hoj
125cc ToF jobbetscooter
Då blir det bandag premiär. Ngn mer som skall dit ?? Vore kul med ngt känt ansikte ifall man skulle behöva hjälp =). Typ lyfta på skrotet på kärran.

Mantorpkörningarna missar man inte gärna!

I år är man dessutom "extrautrustad" med boxplats! :yoparty

Bara att hojta om det behövs hjälp med skrotlyft eller annat! :tummenupp

verkar som även jag TYVÄRR får rulla omkring på en gixxer i år.:huvet
Alternativet är att inte åka alls.:gnissla

fifan? Så illa? :D
 
Last edited:

Johan-ST1050

Ny medlem
Gick med
3 Oct 2007
Ort
Linköping, nära Sviestad
Hoj
125cc ToF jobbetscooter
Mantorpkörningarna missar man inte gärna!

I år är man dessutom "extrautrustad" med boxplats! :yoparty

Bara att hojta om det behövs hjälp med skrotlyft eller annat! :tummenupp


Låter nice. Kan man ju komma och värma sig också =)

Självklart! :tummenupp

Mantorpkörningarna missar man inte gärna!

I år är man dessutom "extrautrustad" med boxplats! :yoparty

Bara att hojta om det behövs hjälp med skrotlyft eller annat! :tummenupp


Låter nice. Kan man ju komma och värma sig också =)

Bytt hoj igen förresten? Du byter knarr oftare än en annan byter kallingar! :D
 
Last edited:

Magnus A

Medlem
Gick med
29 Nov 2007
Ort
Norrköping
Hoj
ZX10R
Hej, lite ny på den här forumsdelen. Tänkte kolla om garage möjligheter i norrköping då jag ska flytta hit i sommar pga jobb. Kommer att jobba som lärare i Katrineholm men bo i norrköping.
Vet ej vad jag hamnar i staden ännu. Lite tips på bra områden vad man ska söka osv?
Kör knappt någon gata alls, hojen i fråga är försäkrad ( avställd o sv.såld ) Jag är skötsam och pedantisk, så det kommer var lika rent och snyggt som innan.
Kanske finns garage dit jag flyttar med kollar redan nu. Flytten blir till sommaren, juni-juli någon gång. Vore ändå kul och träffa personer med samma intresse i ny stad.
Ha det/ Magnus
 

FelixS

Ny medlem
Gick med
14 May 2010
Ort
Skärblacka
Hoj
ZXR 750 -92
Hej, lite ny på den här forumsdelen. Tänkte kolla om garage möjligheter i norrköping då jag ska flytta hit i sommar pga jobb. Kommer att jobba som lärare i Katrineholm men bo i norrköping.
Vet ej vad jag hamnar i staden ännu. Lite tips på bra områden vad man ska söka osv?
Kör knappt någon gata alls, hojen i fråga är försäkrad ( avställd o sv.såld ) Jag är skötsam och pedantisk, så det kommer var lika rent och snyggt som innan.
Kanske finns garage dit jag flyttar med kollar redan nu. Flytten blir till sommaren, juni-juli någon gång. Vore ändå kul och träffa personer med samma intresse i ny stad.
Ha det/ Magnus

Hej Magnus,
som det ser ut nu kommer jag att från och med den 1 maj ha några lediga hojplatser i ett mc-garage i närheten av Nya torget. Skötsamma och pedantiska hojåkare är välkomna att höra av sig vid intresse.
Mvh Felix
 

Magnus A

Medlem
Gick med
29 Nov 2007
Ort
Norrköping
Hoj
ZX10R
Låter kanon, får först kolla vad nya torget ligger bara:).
Skickar ett pm inom kort.
Magnus

Hej Magnus,
som det ser ut nu kommer jag att från och med den 1 maj ha några lediga hojplatser i ett mc-garage i närheten av Nya torget. Skötsamma och pedantiska hojåkare är välkomna att höra av sig vid intresse.
Mvh Felix
 

_joey_

Ny medlem
Gick med
31 May 2008
Ort
Norrköping
Hoj
R1 - 06
varmare väder??? Är du inte klok???!!! ;) .... jaa just det ni i Sverige har ju fortfarande vinter... haha... själv har man tuffat runt i Karibien, Nya Zeeland och Australien de senaste månaderna! det är nästan att man tröttnar på sol och värme :) men bara nästan...

Just för tillfället ligger vi ett par hundra NM nordost om Nya Zeeland och har drygt 30 grader i luften och i poolen är det svalkande 27-28 grader! Det är hårt inom shipping...
 

Ill-k

:¬þ
Gick med
4 May 2008
Ort
Norrköping
Hoj
1996 Honda Cbr 600f
varmare väder??? Är du inte klok???!!! ;) .... jaa just det ni i Sverige har ju fortfarande vinter... haha... själv har man tuffat runt i Karibien, Nya Zeeland och Australien de senaste månaderna! det är nästan att man tröttnar på sol och värme :) men bara nästan...

Just för tillfället ligger vi ett par hundra NM nordost om Nya Zeeland och har drygt 30 grader i luften och i poolen är det svalkande 27-28 grader! Det är hårt inom shipping...

Fyfan så det är där du håller hus :p
 

Bagarn_73

Dooh!
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Stan
Hoj
Honda cbr 600rr 08 banhoj, sv 650-01+ ktm 450exc 12
Läget med alla här då? Någon mer som är sugen på varmare väder?

Javisst, nu får det räcka med vinter. :)

varmare väder??? Är du inte klok???!!! ;) .... jaa just det ni i Sverige har ju fortfarande vinter... haha... själv har man tuffat runt i Karibien, Nya Zeeland och Australien de senaste månaderna! det är nästan att man tröttnar på sol och värme :) men bara nästan...

Just för tillfället ligger vi ett par hundra NM nordost om Nya Zeeland och har drygt 30 grader i luften och i poolen är det svalkande 27-28 grader! Det är hårt inom shipping...

:6surkart
:)
 
Last edited:

Bergare

Ny medlem
Gick med
25 Jan 2004
Ort
Linköping
Hoj
06 Yamaha R1 å en zx10r 2004
Då har man skaffat sej en hoj igen då efter ett uppehåll på massa år.. Blev en cbr1000rr-07.. Va ute och åkte premiär tur på några mil idag, riktigt nice:D
 

-= Puma =-

Sanna
Gick med
27 Sep 2008
Ort
Norrköping
Hoj
Kawasaki ER-6n
Hur länge ska man behöva vänta??!!!
Hojen är äntligen fixad *det var på tiden, förresten*,,,solen lyser,,,men var är väääärmen?
:gnissla
 

Snickers bitch

Ny medlem
Gick med
28 May 2009
Ort
Linköping
Hoj
Honda CBR 600RR
Nu är det hög tid att damma av järnslädarna där hemma i stugorna! Vad säga om mcorvars kl 12 på söndag (om det inte snöar)? Det verkar bli hyfsat varmt så att man slipper istappar på hojen.:yoparty
 

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Ort
Sthlm
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Ni e galna..

Är det bara jag som väntar på 2-siffrigt med marginal för att ta oskulden? Kallt som faaan ju :gnissla
 

FelixS

Ny medlem
Gick med
14 May 2010
Ort
Skärblacka
Hoj
ZXR 750 -92
Galna vet jag inte, men lite otåliga kanske.
Jag tog årets premiärtur förra tisdagen. Det var riktigt trivsamt i värmen(?) och hojjen gick som ett skott efter vinterns genomgång. Jag är tyvärr inte i stan denna helg, men kommer med vid något annat tillfälle. Se upp med rullgruset bara!
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top