Norrköping!

Tokas

Hoj hänger i garagetak, dags att skruva?
Gick med
24 Apr 2003
Ort
Norrköping
Hoj
Aprilia RSV mille -02
Bjork skrev:
har sökt efter sporthojsklubb i närheten av norrköping men hittar ingenting, :va finns det nån av er som sitter med denna sekretess belagda information eller??
skulle vara kul om det fanns nåt i vår underbara stad eller linköping.
om ni vet nåt kan ni ju kladda ner en rad.
Precis min åsikt! Jag letar också efter en mc-klubb att gå med i, och då bör fokus definitivt vara mer åt sporthållet än åt blyslädehållet...

För nog måste det finnas något mer än Linköping Motorsällskap?
(Visserligen ska jag bli med i LMS också, men en mer renodlad MC-klubb vore något, eller gärna en i (nära) Norrköping!
 

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Ort
Lidköping
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
Tokas skrev:
Precis min åsikt! Jag letar också efter en mc-klubb att gå med i, och då bör fokus definitivt vara mer åt sporthållet än åt blyslädehållet...

För nog måste det finnas något mer än Linköping Motorsällskap?
(Visserligen ska jag bli med i LMS också, men en mer renodlad MC-klubb vore något, eller gärna en i (nära) Norrköping!

Det går ju starta en själlv :tummenupp Tror det finns många som är intreserade.
 

Bjork1

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Ort
Norrköping
Hoj
På jakt!
skönt att se att det finns fler som är intresserade,,

Tokas skrev:
Precis min åsikt! Jag letar också efter en mc-klubb att gå med i, och då bör fokus definitivt vara mer åt sporthållet än åt blyslädehållet...

För nog måste det finnas något mer än Linköping Motorsällskap?
(Visserligen ska jag bli med i LMS också, men en mer renodlad MC-klubb vore något, eller gärna en i (nära) Norrköping!


tja!

det suger lite att vi i norrköping inte har något,närmaste sporthojsklubb blir väl typ örebro, stockholm. jag skulle definitivt haka på om det fanns någon seriös själ som kan hålla i det hela! själv har jag lite fullt upp med två svindyra intressen plus två hundar och hus osv. men jag antar att alla känner lite som jag? men vi har ju en jävligt bra tråd tack vare medin :tummenupp
vi skulle ju kunna skumma av lite om det verkligen finns ett sånt hett intresse för att kanske skapa något.(vore skönt att sätta Norrköping på kartan)
själv känner jag bara 2st som kör sporthoj. så det här forumet är väl min kontakt med likasinnade. hoppas ni känner som jag och vill få igång nåt. jag finns ju här så vi kan bolla lite med ideer.// björk
 

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Utanför Linköping
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
EV nästa lördag kan dom som är intresserade svänga förbi och dricka öl. Faster kommer att vissas om jag får ordning på mitt nya grafik kort. jag själv kommer inte att gå ut men hindrar inte er. Måste bara kolla med regeringen samt min egen ekonomi. Om nån har en dvd spelare sammt filmer är det bara att ta med.
/björn
 

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Ort
Lidköping
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
ecce skrev:
EV nästa lördag kan dom som är intresserade svänga förbi och dricka öl. Faster kommer att vissas om jag får ordning på mitt nya grafik kort. jag själv kommer inte att gå ut men hindrar inte er. Måste bara kolla med regeringen samt min egen ekonomi. Om nån har en dvd spelare sammt filmer är det bara att ta med.
/björn

Menar du lörag 29/1 (i morgon alltså) eller Lördag 4/2? För 29/1 i morgon, kan inte jag så då får vi skuta på det, för jag skall vara med :)
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
Tokas skrev:
Precis min åsikt! Jag letar också efter en mc-klubb att gå med i, och då bör fokus definitivt vara mer åt sporthållet än åt blyslädehållet...

För nog måste det finnas något mer än Linköping Motorsällskap?
(Visserligen ska jag bli med i LMS också, men en mer renodlad MC-klubb vore något, eller gärna en i (nära) Norrköping!


Vafan!! har du flyttat till sverige nu:=) Välkommen! Nästan grannar maO,synns på vägarna:=)
 

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Utanför Linköping
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Medin skrev:
Menar du lörag 29/1 (i morgon alltså) eller Lördag 4/2? För 29/1 i morgon, kan inte jag så då får vi skuta på det, för jag skall vara med :)


4/2 andra om det blir nått. Har ett svar senast på Söndag om det går.

Kan du då?
 

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Ort
Lidköping
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
ecce skrev:
4/2 andra om det blir nått. Har ett svar senast på Söndag om det går.

Kan du då?

Fan, jag kan inte 4/2 heller. Ni för köra utan mig eller skuter vi på det tills Lördag 11/2.
 

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Såld :(
Kul att det kommit lite mer folk från Norrköping.
Nu får allt sommarn se till att komma.

Skickar med lite bilder från förra sommarn
 

Bifogat

  • Hoj posers =).JPG
    Hoj posers =).JPG
    92.9 KB · Visningar: 70
  • Meckar hoj i Lkph.JPG
    Meckar hoj i Lkph.JPG
    76.2 KB · Visningar: 72
  • Så snäll han är vtwin =).JPG
    Så snäll han är vtwin =).JPG
    84.8 KB · Visningar: 89

JoUh

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2003
Ort
Norrkøping
Hoj
Tuono V4
Clifton skrev:
Kul att det kommit lite mer folk från Norrköping.
Nu får allt sommarn se till att komma.

Skickar med lite bilder från förra sommarn

Tack, det där gjorde sitt för abstinensen. :rolleyes: :)

Är sista kortet taget i ljura? :va
 

wasa

Go fast Go hard
Gick med
8 Sep 2003
Ort
Fagersta
Hoj
KTM RC8-08
Tokas skrev:
Precis min åsikt! Jag letar också efter en mc-klubb att gå med i, och då bör fokus definitivt vara mer åt sporthållet än åt blyslädehållet...

För nog måste det finnas något mer än Linköping Motorsällskap?
(Visserligen ska jag bli med i LMS också, men en mer renodlad MC-klubb vore något, eller gärna en i (nära) Norrköping!
Hallo Tokas.....
Kul att få träffa dej nere på mässan.
Vi får väl träffas å ta en öl/kaffe när jag kommer ner till N-köping nästa gång.

Stan verkar vara ganska dö på hojjar åtminstonde när jag har varit där å bullrat, det är ganska ofta på sommaren. Man är ju 6 turist där.... :tuttar

Vart samlas ni på sommarn ni som bor där????

Hör av mej Tokas..

Ha det.....
 

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Ort
Lidköping
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
wasa skrev:
Stan verkar vara ganska dö på hojjar åtminstonde när jag har varit där å bullrat, det är ganska ofta på sommaren.

Nu tror jag nog att du är ute och cyklar, vi har sammlats vid Mcorvars i två sommrar ca 2-4ggr i veckan och då har vi alltid meddelat det här, så det har vart fritt fram att komma dit :7peta
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top