Precis min åsikt! Jag letar också efter en mc-klubb att gå med i, och då bör fokus definitivt vara mer åt sporthållet än åt blyslädehållet...Bjork skrev:har sökt efter sporthojsklubb i närheten av norrköping men hittar ingenting,finns det nån av er som sitter med denna sekretess belagda information eller??
skulle vara kul om det fanns nåt i vår underbara stad eller linköping.
om ni vet nåt kan ni ju kladda ner en rad.
Tokas skrev:Precis min åsikt! Jag letar också efter en mc-klubb att gå med i, och då bör fokus definitivt vara mer åt sporthållet än åt blyslädehållet...
För nog måste det finnas något mer än Linköping Motorsällskap?
(Visserligen ska jag bli med i LMS också, men en mer renodlad MC-klubb vore något, eller gärna en i (nära) Norrköping!
Tokas skrev:Precis min åsikt! Jag letar också efter en mc-klubb att gå med i, och då bör fokus definitivt vara mer åt sporthållet än åt blyslädehållet...
(Visserligen ska jag bli med i LMS också, men en mer renodlad MC-klubb vore något, eller gärna en i (nära) Norrköping!
ecce skrev:EV nästa lördag kan dom som är intresserade svänga förbi och dricka öl. Faster kommer att vissas om jag får ordning på mitt nya grafik kort. jag själv kommer inte att gå ut men hindrar inte er. Måste bara kolla med regeringen samt min egen ekonomi. Om nån har en dvd spelare sammt filmer är det bara att ta med.
/björn
Medin skrev:Menar du lörag 29/1 (i morgon alltså) eller Lördag 4/2? För 29/1 i morgon, kan inte jag så då får vi skuta på det, för jag skall vara med![]()
ecce skrev:4/2 andra om det blir nått. Har ett svar senast på Söndag om det går.
Kan du då?
Medin skrev:Fan, jag kan inte 4/2 heller. Ni för köra utan mig eller skuter vi på det tills Lördag 11/2.
Clifton skrev:Kul att det kommit lite mer folk från Norrköping.
Nu får allt sommarn se till att komma.
Skickar med lite bilder från förra sommarn
JoUh skrev:Tack, det där gjorde sitt för abstinensen.![]()
![]()
Är sista kortet taget i ljura?![]()
vtwin skrev:Taget i Åtvidaberg (om jag inte tar helt fel)
Clifton skrev:Jo det stämmer nog va inte helt säker
vtwin skrev:Taget i Åtvidaberg (om jag inte tar helt fel)
Hallo Tokas.....Tokas skrev:Precis min åsikt! Jag letar också efter en mc-klubb att gå med i, och då bör fokus definitivt vara mer åt sporthållet än åt blyslädehållet...
wasa skrev:Stan verkar vara ganska dö på hojjar åtminstonde när jag har varit där å bullrat, det är ganska ofta på sommaren.
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |