Norrköping!

vtwin

Kronisk snigel
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
TLR 99
Medin skrev:
Jasså, vad hände? Lite detaljer får du allt dela med dig, eller var det klantigt så du inget vill säga :D

ps. Jag ringer dig i morgon ang. nyckel till garage osv. Har glömt det. Förlåt :kocko

Hehe, kanske lite dumt skrivet av mig. Det är så här: Hojen var redan vurpad när jag köpte den, så det är inte jag som klantat mig (för ovanlighetens skull :rolleyes: )

Priset var däremot bra :tummenupp

Du är inte den enda som glömt nyckeln, även jag hade det.
 

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Ort
Lidköping
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
vtwin skrev:
Hehe, kanske lite dumt skrivet av mig. Det är så här: Hojen var redan vurpad när jag köpte den, så det är inte jag som klantat mig (för ovanlighetens skull :rolleyes: )

Priset var däremot bra :tummenupp

Du är inte den enda som glömt nyckeln, även jag hade det.

Ah, ok.
 

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Ort
Lidköping
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
Clifton skrev:
Hur blir det i helgen. Blir det nåt kröka o kanske lite Mc rullar =)

Det är inte omöjligt som det ser ut nu. Men man pluggar ju, så mycket kan ha ändrats tills på fredag. Är det fortfarande lugnt på fredag så är jag på :tummenupp
 

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Utanför Linköping
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Medin skrev:
Det är inte omöjligt som det ser ut nu. Men man pluggar ju, så mycket kan ha ändrats tills på fredag. Är det fortfarande lugnt på fredag så är jag på :tummenupp


Jag jobbar natt hela helgen :mad: så jag kan tyvärr inte...Har ju endå inte pengarna när jag tänker efter. :notme
 

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Utanför Linköping
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Medin skrev:
Jag vill ochså he en fym110, verkar ju skit grymma :yoparty


Gjorde du det lätt för dig och tog nummer 11 så du slapp köpa nya nuffror eller :7peta .

Fan börjarbli så j#### sugen på att dra igång Subban nu. Pressa skiten nerför rakan och stå på hejdarn lite sent och vobbla lite fint in i Bergskurvan, åka lite på hjulet ur esset :yoparty SNÄLLA TA BORT DEN HÄR ISTIDEN NU :huvet
 

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Ort
Lidköping
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
ecce skrev:
Gjorde du det lätt för dig och tog nummer 11 så du slapp köpa nya nuffror eller :7peta .

Fan börjarbli så j#### sugen på att dra igång Subban nu. Pressa skiten nerför rakan och stå på hejdarn lite sent och vobbla lite fint in i Bergskurvan, åka lite på hjulet ur esset :yoparty SNÄLLA TA BORT DEN HÄR ISTIDEN NU :huvet

HAha, nej jag mailade in alla nummer jag tyckte var tuffa :yoparty och då blev det så att jag fick nr:11. Patrick som hade hojen innan mig hade ju nr:1 och det får jag nog vänta en säsong innan jag kan få :tummenupp .
Vintern SUGER, det är därför vi måsta samla ihop lite pengar, så vi kan dra ner på ett träningsläger. Hade tänkt mig och åka på nått i mars eller så, då har man ju det fortfarande färskt när RR säsongen börjar. Under tiden for man roa sig med att dricka :öl så min slipper tänka så mycket på hojen.
 

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Såld :(
Nae va fan. Nu får det va slut på vintern. Gjorde misstaget o kolla på gamla Mc filmer.
Big misstake.
Vill att sommarn ska komma.
Fan ingen som är tjenis med sol guden här eller
 

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Utanför Linköping
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Clifton skrev:
Nae va fan. Nu får det va slut på vintern. Gjorde misstaget o kolla på gamla Mc filmer.
Big misstake.
Vill att sommarn ska komma.
Fan ingen som är tjenis med sol guden här eller


Jag med, men jag måste försöka hitta motivation till att spara 2500-5000 per månad nu för att ha råd med säsongen. Snart ska man ju stå på gridden på Anderstorp.
 

Tokas

Hoj hänger i garagetak, dags att skruva?
Gick med
24 Apr 2003
Ort
Norrköping
Hoj
Aprilia RSV mille -02
Ny i Norrköping

Hej alla östgötar! :hej

Jag flyttar till Norrköping vid årsskiftet och skulle behöva en plats för min hoj, någon som har en garageplats eller något tips?

Sen vore det kul att lära känna några andra glada mc-junkies. Spana på GP, hyra minimoto osv. Finns det någon kul mc-klubb att gå med i? (Förutom LMS som känns obligatorisk)
Finns det några andra banor i närheten som har mc-bankörning förutom LMS?

Många frågor, men ni har säkert koll på läget! ;)


:tomten Bara för att skriva något positivt så här på vintern måste jag nämna att i förrgår var jag och ca 440 andra motorcyklister ute körde på malmös gator!
http://w1.sydsvenskan.se//Article.jsp?article=10103235 Titta på videon!
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=64960
 

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Utanför Linköping
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Tokas skrev:
Hej alla östgötar! :hej

Jag flyttar till Norrköping vid årsskiftet och skulle behöva en plats för min hoj, någon som har en garageplats eller något tips?

Sen vore det kul att lära känna några andra glada mc-junkies. Spana på GP, hyra minimoto osv. Finns det någon kul mc-klubb att gå med i? (Förutom LMS som känns obligatorisk)
Finns det några andra banor i närheten som har mc-bankörning förutom LMS?

Många frågor, men ni har säkert koll på läget! ;)


:tomten Bara för att skriva något positivt så här på vintern måste jag nämna att i förrgår var jag och ca 440 andra motorcyklister ute körde på malmös gator!
http://w1.sydsvenskan.se//Article.jsp?article=10103235 Titta på videon!
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=64960



Tjena. Tyvärr vet jag inget garage hadde ett kanon på gång men det sketsig. Banor förutom Sveista får man åka en bit för, men Karskoga ligger relatift nära.
 

Tokas

Hoj hänger i garagetak, dags att skruva?
Gick med
24 Apr 2003
Ort
Norrköping
Hoj
Aprilia RSV mille -02
ecce skrev:
Tjena. Tyvärr vet jag inget garage hadde ett kanon på gång men det sketsig. Banor förutom Sveista får man åka en bit för, men Karskoga ligger relatift nära.
Tjena!

Är det aldrig mc-körningar på Mantorp eller Björkvikring?
Något för framtiden?
 

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Utanför Linköping
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Tokas skrev:
Tjena!

Är det aldrig mc-körningar på Mantorp eller Björkvikring?
Något för framtiden?


Vet att Ducce klubben kör på Mantorp men sen är det väl ganska dött där mycket fyrbenta små djur där. Hur det går med björkvik vet jag inte det är nog våra fyrbrenta vänner där med... Tyvärr
 

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Ort
Lidköping
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
ecce skrev:
Jag med, men jag måste försöka hitta motivation till att spara 2500-5000 per månad nu för att ha råd med säsongen. Snart ska man ju stå på gridden på Anderstorp.

Har det kommit ut någon tävlingskalender för 2005 än :va
 

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Ort
Lidköping
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
Tokas skrev:
Hej alla östgötar! :hej

Jag flyttar till Norrköping vid årsskiftet och skulle behöva en plats för min hoj, någon som har en garageplats eller något tips?

Söker ochså garage, hittar du något bra och vill dela med dig är det bara att höra av sig, jag skickar ett PM om jag hittar något. Har letat garage ett tag nu men ej funnit något bra, man är ju fattig student med så det får inte vara för dyr hyra.

ps.
Välkommen till PEKING :yoparty
 

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Utanför Linköping
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Medin skrev:
Har det kommit ut någon tävlingskalender för 2005 än :va


Nja, det har det väl inte om du går in och läser LMS möten så står det när sm planeras. Skicka ett mail till Londert angående So. Annars brukar det komma när du löser ut licensen. Fortfarande intresserad av sammåkning till Sveistad eller? Det brukar vara lite struligt med tider men det brukar dyka upp här eftersomm.

Ps ska vi sammåka får du fan inte åka ifrån mig då får du gå hem ds
 

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Ort
Lidköping
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
ecce skrev:
Nja, det har det väl inte om du går in och läser LMS möten så står det när sm planeras. Skicka ett mail till Londert angående So. Annars brukar det komma när du löser ut licensen. Fortfarande intresserad av sammåkning till Sveistad eller? Det brukar vara lite struligt med tider men det brukar dyka upp här eftersomm.

Ps ska vi sammåka får du fan inte åka ifrån mig då får du gå hem ds

Jo, det vore väll kanon om vi kan sammåka till träningarna, spar ju lite pengar allafall. Jag håller på och jagar en bra buss, så vi kan turas om att köra.
Det är nog ingen risk att jag kör ifrån dig, får väll åka på hojen hem annars :D
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top