Clifton
JoJo vill du gifta dig med mig!
Hur blir det i helgen. Blir det nåt kröka o kanske lite Mc rullar =)
Medin skrev:Jasså, vad hände? Lite detaljer får du allt dela med dig, eller var det klantigt så du inget vill säga![]()
ps. Jag ringer dig i morgon ang. nyckel till garage osv. Har glömt det. Förlåt :kocko
vtwin skrev:Hehe, kanske lite dumt skrivet av mig. Det är så här: Hojen var redan vurpad när jag köpte den, så det är inte jag som klantat mig (för ovanlighetens skull)
Priset var däremot bra![]()
Du är inte den enda som glömt nyckeln, även jag hade det.
Clifton skrev:Hur blir det i helgen. Blir det nåt kröka o kanske lite Mc rullar =)
Medin skrev:Det är inte omöjligt som det ser ut nu. Men man pluggar ju, så mycket kan ha ändrats tills på fredag. Är det fortfarande lugnt på fredag så är jag på![]()
Bergare skrev:Får snart hem en kinajunkmoppe ja me.. Råkade ta en fym110 oxå, den kan nog va kul..
Medin skrev:Jag vill ochså he en fym110, verkar ju skit grymma![]()
ecce skrev:Gjorde du det lätt för dig och tog nummer 11 så du slapp köpa nya nuffror eller.
Fan börjarbli så j#### sugen på att dra igång Subban nu. Pressa skiten nerför rakan och stå på hejdarn lite sent och vobbla lite fint in i Bergskurvan, åka lite på hjulet ur essetSNÄLLA TA BORT DEN HÄR ISTIDEN NU
![]()
Clifton skrev:Nae va fan. Nu får det va slut på vintern. Gjorde misstaget o kolla på gamla Mc filmer.
Big misstake.
Vill att sommarn ska komma.
Fan ingen som är tjenis med sol guden här eller
Tokas skrev:Hej alla östgötar!
Jag flyttar till Norrköping vid årsskiftet och skulle behöva en plats för min hoj, någon som har en garageplats eller något tips?
Sen vore det kul att lära känna några andra glada mc-junkies. Spana på GP, hyra minimoto osv. Finns det någon kul mc-klubb att gå med i? (Förutom LMS som känns obligatorisk)
Finns det några andra banor i närheten som har mc-bankörning förutom LMS?
Många frågor, men ni har säkert koll på läget!![]()
Bara för att skriva något positivt så här på vintern måste jag nämna att i förrgår var jag och ca 440 andra motorcyklister ute körde på malmös gator!
http://w1.sydsvenskan.se//Article.jsp?article=10103235 Titta på videon!
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=64960
Tjena!ecce skrev:Tjena. Tyvärr vet jag inget garage hadde ett kanon på gång men det sketsig. Banor förutom Sveista får man åka en bit för, men Karskoga ligger relatift nära.
Tokas skrev:
ecce skrev:Jag med, men jag måste försöka hitta motivation till att spara 2500-5000 per månad nu för att ha råd med säsongen. Snart ska man ju stå på gridden på Anderstorp.
Tokas skrev:Hej alla östgötar!
Jag flyttar till Norrköping vid årsskiftet och skulle behöva en plats för min hoj, någon som har en garageplats eller något tips?
Medin skrev:Har det kommit ut någon tävlingskalender för 2005 än![]()
ecce skrev:Nja, det har det väl inte om du går in och läser LMS möten så står det när sm planeras. Skicka ett mail till Londert angående So. Annars brukar det komma när du löser ut licensen. Fortfarande intresserad av sammåkning till Sveistad eller? Det brukar vara lite struligt med tider men det brukar dyka upp här eftersomm.
Ps ska vi sammåka får du fan inte åka ifrån mig då får du gå hem ds
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy