Norrköping!

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Utanför Linköping
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Medin jag har ett garage åt dig...Kanske i alla fall. Det är så här jag kanske ska flytta min hoj till Räksallad Mc (ett ombygt hönshus ca 2mil från stan) om jag gör det kan du nog flytta med. Det är grattis så det kostar inget. Nakdelen är att det inte finns el... Men om vi gräver ner sladden så får vi det. Intresserad?
 

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Utanför Linköping
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
FZ1 skrev:


Jo det döptes så av lillebror och hans polare innan jag skaffade min först hoj, sen har namnet hängt med. Tyvärr har ju broder sålt sin tl men jag har hört ryckten om att han nu ska köra kross på en gas gas.
 

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Utanför Linköping
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
FZ1 skrev:
Ingen nystartad klubb alltså, utan mer ett namn på ett hönshus!?


Tja det var ju ett gammalt hönshus som har blivit renoverat. När vi var på vår höjdpunkt stod det nog 5 hojar där inne. Klubb och klubb vet i fan det var mer namnet på stället...
 

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Såld :(
Ecce jag är gärna på o åker lite senare. Men inte för sent ska iväg o festa ikväll.
Vi har juh parkeringen bakom gammla eriksson med. Fast är inte säker på om det finns ljus
 

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Ort
Lidköping
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
ecce skrev:
Medin jag har ett garage åt dig...Kanske i alla fall. Det är så här jag kanske ska flytta min hoj till Räksallad Mc (ett ombygt hönshus ca 2mil från stan) om jag gör det kan du nog flytta med. Det är grattis så det kostar inget. Nakdelen är att det inte finns el... Men om vi gräver ner sladden så får vi det. Intresserad?

Jag är på direkt :banana Kan bidra med vad som hellst vad gäller lyse, typ armaturer osv :tummenupp
 

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Utanför Linköping
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Medin skrev:
Jag är på direkt :banana Kan bidra med vad som hellst vad gäller lyse, typ armaturer osv :tummenupp


Det kan ju dock ta någon månad. Ska kolla upp vad resten av grabbarna tycker. Samt höra med styvfarsan vad som skall göras för att få in elen. Tyvärr är ju stället oisolerat med...
 

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Såld :(
Gärna så snart som möjligt.
Vet du nån bra parkering. För maxi stänger väl inte förens vid 17:00

Ahh ok. Jo men det kan vi göra. Ska vi ta vid Parkeringen vid gammla ericsonn då. Den är juh stor som fan.

Men vi kan juh höras av dig typ 15 imorgon. Du kan väl messa eller nåt. 0739924451
 

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Utanför Linköping
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Clifton skrev:
Gärna så snart som möjligt.
Vet du nån bra parkering. För maxi stänger väl inte förens vid 17:00

Ahh ok. Jo men det kan vi göra. Ska vi ta vid Parkeringen vid gammla ericsonn då. Den är juh stor som fan.

Men vi kan juh höras av dig typ 15 imorgon. Du kan väl messa eller nåt. 0739924451


jag hör av mig imorrn vid 14 så kan vi ju bestämma nått. Nån mer som ska med eller???
 

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Ort
Lidköping
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
ecce skrev:
Det kan ju dock ta någon månad. Ska kolla upp vad resten av grabbarna tycker. Samt höra med styvfarsan vad som skall göras för att få in elen. Tyvärr är ju stället oisolerat med...

Vad häller du i kylet då, som gör att det inte fryser? Man får ju inte ha glycol och är det oisolerat så blir det ju minusgrader inne i vinter. Jag är på allafall. Hör av dig när du vet något :tummenupp
 

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Utanför Linköping
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Medin skrev:
Vad häller du i kylet då, som gör att det inte fryser? Man får ju inte ha glycol och är det oisolerat så blir det ju minusgrader inne i vinter. Jag är på allafall. Hör av dig när du vet något :tummenupp


Jag tömmer systemet, eller kan du ju ha i glycol under vintern och vatten till sommaren.
 

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Ort
Lidköping
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
Clifton skrev:
Gärna så snart som möjligt.
Vet du nån bra parkering. För maxi stänger väl inte förens vid 17:00

Ahh ok. Jo men det kan vi göra. Ska vi ta vid Parkeringen vid gammla ericsonn då. Den är juh stor som fan.

Men vi kan juh höras av dig typ 15 imorgon. Du kan väl messa eller nåt. 0739924451

Clifton, slå en signal när ni skall ut och åka, så man kan få kolla på kinamopparna :D
 

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
CBR1000
Clifton skrev:
Dumförklara mig gärna nu. Men varför ska man inte ha glyckol i kylaren på en mc??
Får inte va i tävlingshojar, blir halt om det kommer ut på banan.
Men på gatcykeln skall du absolut ha minst 35% glykol, då skyddas motorn mot korrosion, även om det inte är frysgrader.

Finns inga dumma frågor, bara dumma svar :slicka
 

vtwin

Kronisk snigel
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
TLR 99
Nu så grabbar är man hel igen :hihi
Införskaffade mig en Sukka 750 -98 i söndags.
Vurpad i och för sig, men "allt" funkar som det ska och inget verkar/kändes snett efter provkörningen. :)
 

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Ort
Lidköping
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
vtwin skrev:
Nu så grabbar är man hel igen :hihi
Införskaffade mig en Sukka 750 -98 i söndags.
Vurpad i och för sig, men "allt" funkar som det ska och inget verkar/kändes snett efter provkörningen. :)

Jasså, vad hände? Lite detaljer får du allt dela med dig, eller var det klantigt så du inget vill säga :D

ps. Jag ringer dig i morgon ang. nyckel till garage osv. Har glömt det. Förlåt :kocko
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top