FZ1
Resan är målet!
Vädret ser ut att hålla i sig lite till, någon som har tänkt åka något på lördag och söndag? Kanske sista tillfället i år för dagskörning...
Korspostar även i Linköpingstråden.
Korspostar även i Linköpingstråden.
OsiS skrev:Någon som är sugen att köra imorrn fredag runt lunch?
snarare efter än före...
FZ1 skrev:pvcraketen har lovat sightseeing i huvudstadstrakten om vi blir ett gäng (se Linköpingstråden).
Kom igen nu pojkar och flickor, kanske sista chansen i år med hyffsat väder!
Medin skrev:Jaha grabbar och tjejer, då var det slut åkt för min del. Har sålt hojen . Så nästa säsong får ni förhoppningsvis kolla på mig på någon av sveriges racebanor. HAha kan säker inte hålla mig, så det kanske blir en cykel till eller ochså kör man med banhojen på gatan
Hur är det med abstinensen, vare du som handla??!!vtwin skrev:När kommer han/hon och hämtar hojen? Eller det kanske du vill ta över PM istället?
FZ1 skrev:Vare samma kille som för 14 da'r sedan?
Då får vi se om man får slita på blåflaggen nästa säsong
FZ1 skrev:Hur är det med abstinensen, vare du som handla??!!
Medin skrev:Vad har hänt med alla mäniskor som brukar skriva här, har ni gått i ide eller? Vi får helt enkelt ta o fixsa en Sporthoj/täff/pub/öl kväll i Norrköping. Går det några GP race osv på Eurosport på fredagar eller Lördagar? Jag tänkte om man kunde ta en lite sammankomst på Olery's eller vad det heter, på drottninggatan och kolla lite Moto-GP eller liknande. Vad tror ni om det?
ecce skrev:Fan jag har ju införskaffat mig en 44 tummare kan sparka ut sambon någon kväll så kan vi ju se hojfilmer + gp på eurosport eller nått...
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |