oXydex
Rookie
Medin skrev:Fina. Du får allt ta o hänga med den 22:a
Ska göra det men måste bara införskaffa ett batteri till oxå för blev förbannad när batteriet tog slut efter 90 bilder och halva minnet va nästan tomt
/oXydex
Medin skrev:Fina. Du får allt ta o hänga med den 22:a
Clifton skrev:Japp blev en tur på 20mil. O satan va fin den där streckan efter finspång va. Synd att den inte va längre.
Clifton skrev:Japp stämmer bra
Medin skrev:Är det någon som är sugen på att hänga med till Kinnekulle och köra lite bana söndagen den 26/9? Vi kan gå ihop några o dela på soppa och kostnad för släp.
Corp skrev:Åker ni fortfarande?
En annan har inte råd så fick ställa av den för 2 veckor sedan...=(
Segt som fan men sitter fast i mitt webprojekt iallafall på dagarna så är ju inte sysslolös...kolla in det på www.webspot.se
Clifton skrev:Det blir juh inget på sviesta heller är juh inställt. Så blir väl att ställa av hojen nu
FZ1 skrev:Kan tänka mig vara på till Kinnekulle. Kan dock inte se om jag är ledig före 23/9, sedan är det ytterligare ett par om...
- om det finns plats kvar på banan
- om det finns plats kvar på släpet
- om det är väder
Kan ordna en 740 med drag, men som sagt, vet inte än om jag har tiden...Medin skrev:Det finns plattser kvar i mellan och oförsäkrad grupp (vilket jag tänkte ta). Släp får vi hyra/låna någonstans. Bil har jag fast inte med drag, så kan vi låna en bil med drag så är det ett +
ecce skrev:Jag har ev en släpa ni kan låna. 120#220 så ska ni ha upp två hojar blir det nog trångt men det borde gå.
Medin skrev:Det går nog. Jätte snällt om vi får låna
FZ1, du kan väll skriva ett sms eller nått när du vet om du kan hänga med eller inte.
Clifton skrev:Är det fint väder o inte allt för tidigt är jag med.
Blir väl sista turen innan man ställer av hojen
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |