Medin
Pain is temporary glory is forever...
Clifton skrev:Kanske kan klämma in din hoj i vårat garage Medin. Är juh aldrig där på vintern ändå så.
Tackar. Det låter bra. Jag hör av mig ifall jag inte får tag i någotn, har ett ställe på gång.
Clifton skrev:Kanske kan klämma in din hoj i vårat garage Medin. Är juh aldrig där på vintern ändå så.
ecce skrev:Dåligt med det. Jag hyr/lånar ett i krokek men jag tror inte dom vill ha fler där. Ska förövrigt köpa buss nu i veckan (hoppas jag) skrotade ful-forden i en rondell i frdags...Nån som vill köpa ett litet släp???
Bergare skrev:Ja letar släp till crosshojarna.. vad har du för ngt? bromsat? kåpa?
Medin skrev:ecce, när skall vi kolla på din storbildsTV o dricka då?
Clifton skrev:Va händer i helgen för alla??.
Tänkte om man skulle ta en pub runda eller nåt. Eller kanske sitta o supa hos nån *Host ecce* =) Hörde att du hade storbilds tv;e
Clifton skrev:Det låter skit grajt
Medin skrev:Låter fint, har sån jä...la abstinens efter att åka hoj så det finns inte. Vad kan man göra för att bota det? Man blir ju inte mindre sugen när man har en ny inköpt hoj i garaget med, som man aldrig har kört
ecce skrev:Torr-bryt tills du spyr sen kan man ju justera tongången i en evighet, eller tar man ut sin nya mini på parkeringen och
Clifton skrev:Är det nån som vet nåt ställe där man kan leka med minimotosana.
Under tak då.
Funderar på att sticka till nåt p-hus men kanske inte är så smart.
Clifton skrev:Mjo men då kostar det massa pengar juh.
Vill juh åka med min egen. =)
Clifton skrev:Ecce köpte inte du med en 14:e.
Ska vi inte ta o beställa lite trim kit. Finns juh ett sett på davesmotor för 200$
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |