Norrköping!

björn.e

hej hej
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Utanför Linköping
Hoj
Brukar vara den med nummer 4
Medin skrev:
Ja vi får väll se hur kalt och hur mycket snö det är då. 5:e aprill får det vara vilket väder det vill, då är första träningen på Sviestad och då skall jag träna oavset väder :4skrika


Jo då är det väl upp till bevis . Oddset på att du kommer växla fel in i esset är upp i 5:1 nu :rofl
 

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Ort
Lidköping
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
Bra då sätter jag 100:- på att jag växlar fel :tummenupp

Och vem är det som beställt snö igen :4skrika Det skall vara vår nu :mad: :hördu :kulspruta :machinegu
 
Last edited:

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Norrköping
Hoj
SC50 SSMH
Sporthojsklubb I Norrköping

Hej på er Norrköpingsfolk, om jag har förstått rätt är intresset för en klubb som inte är för customhojjar ganska stort här i stan? Jag har under en tid knåpat på en hemsida för just det ändamålet, nu står jag här i valet å kvalet att verkligen lägga upp den på nätet och starta klubben, om det ens är någon mening, folk kanske är lite ensamvargar här i stan? Jag för min del vill ha en klubb för att få en ökad sammanhållning, lokal meckhjälp, några att stunta med eller som kan ge svar på frågor som kanske rör just oss här i Norrköping lite mer. Det skadar ju inte att ha ett gäng att snacka hoj, dricka öl å ragga brudar med när det regnar för mkt heller. Om de som kör plastraketer, supermotarder eller någon annan "sport sport hoj" kunde höra av sig till mig så fort som möjligt så kan jag om intresset är stort nog dra igång hela grejen till sommarn! :) Hoppas våren kommer snart!!!!!! Skickar med en bild på vad jag sysslat med under vintern. /Martin
 

Bifogat

  • meck.jpg
    meck.jpg
    30.7 KB · Visningar: 70

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Såld :(
Nej då några ensam vargar är vi inte =).
Vore riktigt kul om vi kunde få igång nåt seriöst.
 

Tokas

Hoj hänger i garagetak, dags att skruva?
Gick med
24 Apr 2003
Ort
Norrköping
Hoj
Aprilia RSV mille -02
sajk skrev:
Hej på er Norrköpingsfolk, om jag har förstått rätt är intresset för en klubb som inte är för customhojjar ganska stort här i stan? .... /Martin
Låter som ett bra initiativ. Det har surrat några liknande trevare här förut. Bara kör! Men ett steg kan väl vara att ta kontakt med Håkan som startat östgötatsporthojslistan vtr.nu/e-riders. (se: inlägg) Lite samma tanke, men ett mer lättnavigerat forum skulle inte skada. Dessutom är det mer fokus på just Norrköping som behövs.

Och så måste vi fortsätta med fester i samma glada festanda som den vi hade hemma hos Ecce för några veckor sedan! :fyllisar
 

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Norrköping
Hoj
YZF Yamaha R6
sajk skrev:
Hej på er Norrköpingsfolk, om jag har förstått rätt är intresset för en klubb som inte är för customhojjar ganska stort här i stan? Jag har under en tid knåpat på en hemsida för just det ändamålet, nu står jag här i valet å kvalet att verkligen lägga upp den på nätet och starta klubben, om det ens är någon mening, folk kanske är lite ensamvargar här i stan? Jag för min del vill ha en klubb för att få en ökad sammanhållning, lokal meckhjälp, några att stunta med eller som kan ge svar på frågor som kanske rör just oss här i Norrköping lite mer. Det skadar ju inte att ha ett gäng att snacka hoj, dricka öl å ragga brudar med när det regnar för mkt heller. Om de som kör plastraketer, supermotarder eller någon annan "sport sport hoj" kunde höra av sig till mig så fort som möjligt så kan jag om intresset är stort nog dra igång hela grejen till sommarn! :) Hoppas våren kommer snart!!!!!! Skickar med en bild på vad jag sysslat med under vintern. /Martin
upp med grejjerna så vi får se då?
 

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Norrköping
Hoj
SC50 SSMH
tjoho!

Sidan borde vara uppe i loppet av veckan och era kommentarer skall infinna sig på mitt skrivbord 0800 måndag morgon senast. :arsele
 

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Ort
Lidköping
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
Glad påsk på er då allihop. Jag drar en sväng nu och kommer hem om 3 veckor. Skall till Skara, Lofsdalen (skidor) och :fyllisar sedan får vi se var det blir, kanske Åre eller nått ochså.
 

vtwin

Kronisk snigel
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
TLR 99
Medin skrev:
Glad påsk på er då allihop. Jag drar en sväng nu och kommer hem om 3 veckor. Skall till Skara, Lofsdalen (skidor) och :fyllisar sedan får vi se var det blir, kanske Åre eller nått ochså.

Vissa har det bra (aviss!!! :4skrika )
Glad påsk på er folkens!
 

oXydex

Rookie
Gick med
15 Jan 2004
Ort
Björkeberg
Hoj
DR 650 RSE
Filmkväll ikväll???

Nån som orkar dra sig till Linköping och sitta och glo på lite film ikväll??

Vi är några som ska glo på lite MC-filmer i en trång etta med projektor :tummenupp

Vi frågade i Linköpingstråden men glömde systerstaden :kocko

Frågan är om nån med lite kort varsel är sugen så är det nog bara att haka på.

Platsen blir hemma hos Håkan i Johannelund. PMa han eller mig för info

/oXydex
 

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Norrköping
Hoj
SC50 SSMH
Tjo! Sorry ass det har blivit lite setbacks, design å allt e klart å nästan det lilla innehåll som finns. lite problem med webhotellet, pynta cash för domän å allt sen har dom inte hört av sig... försöker fixa tillfälligt så länge. den blir fin sidan kan jag lova. har jobbat på den i flera veckor nu. kanske är för scriptgalen... =\ och dålig på att skriva script för den delen... jaja den borde vara uppe snart iaf... innan snön smält! Jag lovar! =)
 

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
CBR1000
Någon som tänkt ta en sväng imorgon 25/3?
Får jag bara igång härket tittar jag förbi McOrvars vid 11
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top