Norrköping!

JoUh

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2003
Ort
Norrkøping
Hoj
Tuono V4
sajk skrev:
maej, den missade jag. men det lär ju som ett äventyr... fick du gå hem? :hihi

Njaa, den dog först i rondellen vid Plantagen/OnOff. Fick skruva bort sadlar och "nollställa" genom att plocka bort batterikablarna. Sen mitt i city vid Domino igen, men då hjälpte inte det längre med "nollställningen", så jag fick gå med hojen till cykelparkering och flum-meka i 45 min innan den gick igång igen...
Sen var det visserligen en kul tripp ut till söderköping och golfbanorna. :tungan
 

Robban Nr1

Team Sajk
Gick med
29 Sep 2003
Ort
Norrköping
Hoj
kawasaki 636
någon som skall ut och åka idag då?
blir ju nervös när man är den enda i Norrköping som är ute och åker som en tok! :4skrika :4skrika :4skrika
hade tänkt att åka runt kl 12 eller 13.00

// robban
 

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Norrköping
Hoj
SC50 SSMH
Robban Nr1 skrev:
någon som skall ut och åka idag då?
blir ju nervös när man är den enda i Norrköping som är ute och åker som en tok! :4skrika :4skrika :4skrika
hade tänkt att åka runt kl 12 eller 13.00

// robban


tänkte kanske ta mig en tur på eftermiddagen om temperaturer lägger sig på 9 grader iaf, så grymt kallt när det går fort annars... 13 blir kanske lite tidigt för mig...
 

Robban Nr1

Team Sajk
Gick med
29 Sep 2003
Ort
Norrköping
Hoj
kawasaki 636
Citat:
Inskickat av Sajk
tänkte kanske ta mig en tur på eftermiddagen om temperaturer lägger sig på 9 grader iaf, så grymt kallt när det går fort annars... 13 blir kanske lite tidigt för mig...


hm, okej... när tror du det kan bli dags för dig då? sägs om kl 14 vid Mc Orvars? :banana
 

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Såld :(
FZ1 din gammle bjuver. Tänkte på en sak. Din tejp du har runt tanken är det bara vanlig tejp?. Funkar den bra. Ska inte en lack kunna andas typ för att den ska hålla sin glans??
 

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
CBR1000
Clifton skrev:
FZ1 din gammle bjuver. Tänkte på en sak. Din tejp du har runt tanken är det bara vanlig tejp?. Funkar den bra. Ska inte en lack kunna andas typ för att den ska hålla sin glans??
Är det rock n' roll att vara en bjuver?
Kommer inte ihåg vart jag fick tag i den, men den är mycke tjockare och mjukare än packtejp. Kan ta med rullen bara du påminner mig innan.
Tanken tappar definitivt glansen utan tejp efter ett tag, och se'n är det ju så coolt med tejpen :rolleyes:
 

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Norrköping
Hoj
SC50 SSMH
Robban Nr1 skrev:
Citat:
hm, okej... när tror du det kan bli dags för dig då? sägs om kl 14 vid Mc Orvars? :banana


tjena! sorry han inte svara det blev ingen åka, känner mig lite krasslig i halsen sen måndagens bravader och det var ju aldrig över 8 ens en gång så jag tyckte att jag kanske kunde stanna hemma å plugga å slå två flugor i en smäll!

vi får ta åkningen när nästa gång det är lika soligt men varmare!


Körde du ändå?

vart brukar du köra?
 

Robban Nr1

Team Sajk
Gick med
29 Sep 2003
Ort
Norrköping
Hoj
kawasaki 636
sajk skrev:
tjena! sorry han inte svara det blev ingen åka, känner mig lite krasslig i halsen sen måndagens bravader och det var ju aldrig över 8 ens en gång så jag tyckte att jag kanske kunde stanna hemma å plugga å slå två flugor i en smäll!

vi får ta åkningen när nästa gång det är lika soligt men varmare!


Körde du ändå?

vart brukar du köra?


Jo då, jag körde ett tag... va tvungen o hjälpa en kompis sen, så de e lugnt.
Jag brukar oftast åka i stan o så när man är själv... annars så finns det ju lite finare turer som är roliga, typ mot söderköping (krokiga vägar).
har du några bra vägar man kan köra?

Annars så tar jag upp frågan igen! :4skrika
Är det någon som skall köra imorgon??? TORSDAG.

såg ju flera hojar ute idag som åkte, när inte jag åkte. :huvet
 

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Norrköping
Hoj
SC50 SSMH
Robban Nr1 skrev:
Jo då, jag körde ett tag... va tvungen o hjälpa en kompis sen, så de e lugnt.
Jag brukar oftast åka i stan o så när man är själv... annars så finns det ju lite finare turer som är roliga, typ mot söderköping (krokiga vägar).
har du några bra vägar man kan köra?

Annars så tar jag upp frågan igen! :4skrika
Är det någon som skall köra imorgon??? TORSDAG.

såg ju flera hojar ute idag som åkte, när inte jag åkte. :huvet

jag gillar inte att åka så mkt i stan, det är för mkt patrulerande på gång där. kör till norsholm, det är ju träff där varannan torsdag om jag inte minns fel, fast är det den här eller nästa? trevlig väg det också! =) jag får se om jag åker nåt idag, känner mig fortfarande lite "under the weather". men om jag sticker ut idag blir det nog mest slangövning i nåt industriområde, blir för kallt å åka fort på öppen väg fortfarande tycker jag. =)
 

Robban Nr1

Team Sajk
Gick med
29 Sep 2003
Ort
Norrköping
Hoj
kawasaki 636
sajk skrev:
jag gillar inte att åka så mkt i stan, det är för mkt patrulerande på gång där. kör till norsholm, det är ju träff där varannan torsdag om jag inte minns fel, fast är det den här eller nästa? trevlig väg det också! =) jag får se om jag åker nåt idag, känner mig fortfarande lite "under the weather". men om jag sticker ut idag blir det nog mest slangövning i nåt industriområde, blir för kallt å åka fort på öppen väg fortfarande tycker jag. =)


Okej... jo lite mycket patrulerande är det väl.
Hm, har dom redan börjat med Norholm??? :va e det inte lite tidigt med dom träffarna?
Men men... händer gärna på o tittar när du slangar... själv har jag inte börjat våga slanga min framtunga hoj... men man vill ju börja... fast jag funderar om man ska börja efter man har drevat om den lite.
Skriv om du skall ut o köra, så får vi se om jag läser det.
 

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Norrköping
Hoj
YZF Yamaha R6
att clifton var en poser de visste vi ju redan...

ajja när drar de igång å snyggar till vägarna häromkring? nån som vet.. soppar bort gruset lägger igen alla fula hål osv...
 

vtwin

Kronisk snigel
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
TLR 99
Såg att de har börjat lira med soparna idag, hoppas de sopar utav bara he-vete ettag nu bara!


MostWanted skrev:
att clifton var en poser de visste vi ju redan...

ajja när drar de igång å snyggar till vägarna häromkring? nån som vet.. soppar bort gruset lägger igen alla fula hål osv...
 

Robban Nr1

Team Sajk
Gick med
29 Sep 2003
Ort
Norrköping
Hoj
kawasaki 636
Men fa :censored ...
det är ju bara ut o tuta o köra som jag gör. :tungan
ska ut nu en sväng hej! *till MostWanted, han ska lära mig fina grejer*
:banana
 

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Såld :(
Robban Nr1 skrev:
Men fa :censored ...
det är ju bara ut o tuta o köra som jag gör. :tungan
ska ut nu en sväng hej! *till MostWanted, han ska lära mig fina grejer*
:banana


Vad ska mostWanted lära dig då ?? :D .
Allt han kan är att snacka väldigt mycke gojja =)
 

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Norrköping
Hoj
SC50 SSMH
balans grabbar, det är ordet ni letar efter, för mycket posande är mesigt, för mycket ös kan tendera att gå över styr, då är det bäst att ta de lite lugnt istället. man kan ju ta en kaffe eller en glas på halvars sitta i solen å låta magen jobba en 20 minuter sen är det fullt ös igen.

balans, lagom, det är ord jag gillar. =)


tillägg: robban, jag sticker ut vid halv 3 tre tänker jag! kollar här vid 14:15.

annars kan vi ses på statoil vid mc orvars vid 3 eller strax efter.


härligt med lite sol! =)
 
Last edited:

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Ort
Norrköping
Hoj
YZF Yamaha R6
Japp då var däcken bytta å väntar bara på reggbes nästa vecka sen är jag också ute å glider.

Dunlop D208
 

Bifogat

  • MECKA.JPG
    MECKA.JPG
    27.4 KB · Visningar: 47
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top