björn.e
hej hej
Någon som har lust att hjälpa mig lasta min hoj imorgon. Jag hämtar dig ca 1140 och du bör vara i stan igen ca 1220 ev tidigare.
björn
björn
Clifton skrev:Va nån som skrev i Norrköpings tråden för ett tag sen om en gemensam tråd för oss i Linköping/Norrköping.
Nån som vet om nån kontaktat swedie om det eller??
hihi. snurresprätt glömde ju ryggan så vi vände sen tog andra vägen hem...Clifton skrev:Sajk o most. Vart fan tog ni vägen sen vid lms då?.
Ni försvann juh bara
Clifton skrev:Kollade lite ang Anderstorp den 28-29.
Det kostade visst 1000kr. Man betalade 500kr vid anmälan o 500kr vid ankomst
Det är inte mycke att fundera på!Clifton skrev:Kollade lite ang Anderstorp den 28-29.
Det kostade visst 1000kr. Man betalade 500kr vid anmälan o 500kr vid ankomst
FZ1 skrev:Det är inte mycke att fundera på!
Har man inte varit på Anderstorp har man inte kört bana. Alla andra banor i Sverige (utom Gotland?) är som gokartbanor i jämförelse. Massor med olika spår i de extremt snabba kurvorna.
Har nog en plats ledig på släpet.
vtwin skrev:Jag kräver härmed sponsring från alla (FZ1!) er som har ett jobb!!! så att jag också kan säga att jag varit och kört på bana
Vet du, Micke, vart man får tag på kopparbrickor till skruven (banjobulten) mellan bromscylindern och bromsslangen. Nu snackar vi frambromsen.
Medin skrev:De har sådana på OK vid MCorvars
Har inte OK rätt dimension prova Dunlop Hiflex eller Hydroscand, de brukar ha de mest konstiga saker...vtwin skrev:Jag kräver härmed sponsring från alla (FZ1!) er som har ett jobb!!! så att jag också kan säga att jag varit och kört på bana
Vet du, Micke, vart man får tag på kopparbrickor till skruven (banjobulten) mellan bromscylindern och bromsslangen. Nu snackar vi frambromsen.
vtwin skrev:Hur känns kroppen då? Fortfarande lite stel?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|