Robban Nr1 skrev:Är det någon imorgon som ska åka någe?
Jag och Ugge ska nog ta en sväng. Eftersom jag snart åker iväg, så de blir min sista sväng nu i sommar.
Finns lite att läsa på www.gnt.seVee-twn skrev:Jag har en otroligt OT fråga till er Norrköpingsbor.
Är det någon av er som vet något om ett företag som heter GNT? Jag vill gärna få veta så mycket som möjligt. Skicka ett PM om ni har någon info.
Tack!
Jens
Brukar väl alltid vara något på Maxi, men kolla även på Plantagens parkering för det är massor av prat om att man ska ha det som det som "maxi" istället!R1-Night-Rider skrev:Vi ska inte åka ikväll då!?? Ska det inte vara en massa på maxi parkeringen!?!??
Braxen skrev:Brukar väl alltid vara något på Maxi, men kolla även på Plantagens parkering för det är massor av prat om att man ska ha det som det som "maxi" istället!
Men det blir väl som alltid, massor av fjortisar, ölburkar/flaskor över hela parkeringen och som förra helgen, rattfyllo som "rejsade" med sin bil
R1-Night-Rider skrev:Ja är på!
vtwin skrev:Vad sägs om att sticka ner till Linköping till 12 och brassa med de grabbarna? Tänker jag göra iaf
R1-Night-Rider skrev:Det är ja på !!!
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |