Norrköping!

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Norrköping
Hoj
SC50 SSMH
jompa54 skrev:
Har äntligen hittat tråden för norrköping :) .... har några frågor...Har hört att många åker till Linköping för att få köra lite banåkning, tänkte höra vilka dagar och tider detta gäller och vad de är för pris för att köra...har någon koll på om försäkring gäller om man mot förmodan skulle lyckas klota?
Är de fri åkning som gäller eller är de i grupper?

Har även förståt att ni brukar dra några repor från Mcorvars vissa dagar, är de tok köra som gäller då eller hänger en "normal" förare :tungan som en annan m i svängarna?

Hörs ute på vägarna! / Johnny

IF och Trygg Hansa täcker inte bankörning. Din hoj får inte låta högre än 95db vid förbikörning. (vissa slipon/bolton funkar alltså ej)
Det sker på onsdagar varannan vecka, Många åker dit från McOrvars vid 15:00 och andra vid 15:30. Det kostar 250kr.
Annars har du Norsholm på torsdagar där kan man se massor med schysta hojar från 16:00 till 20:00 ca.

McOrvars vid 12:00 eller 13:00 på söndagar. Det är allt från jättefort till cruising. Alla kör sin egen takt å väntar in varandra vid vägskäl.
så brukar det va iaf, kan ju bero på vilka du träffar där.
 

jompa54

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Suzuki GSX750F
sajk skrev:
IF och Trygg Hansa täcker inte bankörning. Din hoj får inte låta högre än 95db vid förbikörning. (vissa slipon/bolton funkar alltså ej)
Det sker på onsdagar varannan vecka, Många åker dit från McOrvars vid 15:00 och andra vid 15:30. Det kostar 250kr.
Annars har du Norsholm på torsdagar där kan man se massor med schysta hojar från 16:00 till 20:00 ca.

McOrvars vid 12:00 eller 13:00 på söndagar. Det är allt från jättefort till cruising. Alla kör sin egen takt å väntar in varandra vid vägskäl.
så brukar det va iaf, kan ju bero på vilka du träffar där.


Låter shysst....får se om man skulle kunna orka upp nån sönda morron då...tackar för svaren!
 

vtwin

Kronisk snigel
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
TLR 99
jompa54 skrev:
Låter shysst....får se om man skulle kunna orka upp nån sönda morron då...tackar för svaren!

Haka på imorrn och prova bankörningen, är hur skoj som helst!

Jag pyser från McOrvars vid 15,30
 

jompa54

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Suzuki GSX750F
vtwin skrev:
Haka på imorrn och prova bankörningen, är hur skoj som helst!

Jag pyser från McOrvars vid 15,30

Jobbar tyvärr till kl 4 så blir tajt med tid men ska försöka sikta in mig på nästa omgång...tack för tanken dock.

Nån som vet om nya mc affären på fjärilsgatan öppnat än förresten?
 

Bjozac

mjoo
Gick med
14 May 2004
Ort
Norrköping
Hoj
ktm 250sx -00, 450exc -08
svista

Jag drar från St:anna ca 1500...
Så runt 15:15 borde jag vara vid statoil Söderköping om någon vill samåka till Svista... :yoparty
Jag svänger in där iaf å tankar å tar ut pengs till start avg.
 

Bjork1

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Ort
Norrköping
Hoj
På jakt!
Mc dagar västervik??

tänkte vi kunnde dra en koll här på forumet och se om det är fler som hade tänkt att dra ner dit. vore kul om det kunnde bli ett gäng som åkte ner och var ansvarslösa ihop :yoparty
tid: 28-31 juli eller så skiter vi i det och fortsätter ner till skåne eller nåt. :banana
vad tror ni är ni med?? :fyllisar
livet leker,,,,,,,
 

Virtue

blått är flott
Gick med
5 Jun 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Rsex
tjena grabbar....ja har tyvärr bara en 125 cc så ja vet inte om ja e så väl kommen på mc träffarna men skulle vara kul o titta på om ni samlas nånstanns i norrköping nån skön sommar kväll..
 

Bjork1

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Ort
Norrköping
Hoj
På jakt!
Virtue skrev:
tjena grabbar....ja har tyvärr bara en 125 cc så ja vet inte om ja e så väl kommen på mc träffarna men skulle vara kul o titta på om ni samlas nånstanns i norrköping nån skön sommar kväll..


klart du är välkommen, men bara för att titta,rör du nåt så åker du på dangel :fatta!
nää, skoja bara :lol det är bara hålla utsikt efter oss oansvariga snabbåkande snorvalpar :hihi
 

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
jompa54 skrev:
Jobbar tyvärr till kl 4 så blir tajt med tid men ska försöka sikta in mig på nästa omgång...tack för tanken dock.

Nån som vet om nya mc affären på fjärilsgatan öppnat än förresten?


Vad är det för nåt? Såg inget som liknade en hojbutik när jag snurrade omkring där igår, iallafall... :va
Sortiment? Namn?
 

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Norrköping
Hoj
SC50 SSMH
Syss skrev:
Vad är det för nåt? Såg inget som liknade en hojbutik när jag snurrade omkring där igår, iallafall... :va
Sortiment? Namn?

khaléns mc, vit skylt gul text, ligger vägg i vägg med totalprofil, fortsätt förbi elkedjan (ljus i hem) efter du svängt in i företagsparken så ligger det rakt fram. på den andra sidan väggen (till vänster om mc butiken) ligger lås och nycklar? en låssmed iaf. den ser du från söderleden i höjd med påfarten till e22. lycka till!
 

JoUh

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2003
Ort
Norrkøping
Hoj
Tuono V4
jompa54 skrev:
Jobbar tyvärr till kl 4 så blir tajt med tid men ska försöka sikta in mig på nästa omgång...tack för tanken dock.

Nån som vet om nya mc affären på fjärilsgatan öppnat än förresten?


Japp de har öppnat. Verkar rätt trevliga. Var där under deras Kawasaki-dag och provkörde lilla och stora Ninjan...
 

Bjork1

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Ort
Norrköping
Hoj
På jakt!
Tänkte vi skulle dra ihop folk och åka bada på Tisdag!

hej alla glada,nu när livet leker solen skiner, lättklädda tjejer,pengarna flöder och champagnen står på avkyllning tänkte jag kolla om det är nån mer som tycker det är varmt och skulle kunna tänka sig att dra och bada självklart åker vi hoj vad annars?
Nån nice sjö med bra väg till, kanske lite beachvolley på kvällen??
vore kul och träffas eller är ni folk skygga?
sajk dig räknar jag redan med så vi är en så länge.
om intresse finns så bestämer vi tid och rum imorgon. :tummenupp
 

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Norrköping
Hoj
SC50 SSMH
Bjork skrev:
hej alla glada,nu när livet leker solen skiner, lättklädda tjejer,pengarna flöder och champagnen står på avkyllning tänkte jag kolla om det är nån mer som tycker det är varmt och skulle kunna tänka sig att dra och bada självklart åker vi hoj vad annars?
Nån nice sjö med bra väg till, kanske lite beachvolley på kvällen??
vore kul och träffas eller är ni folk skygga?
sajk dig räknar jag redan med så vi är en så länge.
om intresse finns så bestämer vi tid och rum imorgon. :tummenupp


ghaaa det låter asschyst men jag jobbar resten av sommaren. slutar ca 16. första dagen imorn så jag kommer kanske va rätt trött nu första veckan, tar alltid lite tid å vänja sig vid nytt jobb. men jag ska göra vad jag kan ändå!
 

Bjork1

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Ort
Norrköping
Hoj
På jakt!
sajk skrev:
ghaaa det låter asschyst men jag jobbar resten av sommaren. slutar ca 16. första dagen imorn så jag kommer kanske va rätt trött nu första veckan, tar alltid lite tid å vänja sig vid nytt jobb. men jag ska göra vad jag kan ändå!


tråkigt att höra om det nya jobbet :lol :banana
hoppas det är ok, blir det mindre hojåkning i sommar då? ska du sälja pärlan?
 

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Norrköping
Hoj
SC50 SSMH
Bjork skrev:
tråkigt att höra om det nya jobbet :lol :banana
hoppas det är ok, blir det mindre hojåkning i sommar då? ska du sälja pärlan?

tja! astrist med pengar juh.. =( jag ska sälja pärlan men just nu är den i beståndsdelar och ska putsas tills den blänker som innitihelvette!! kanske blir en retta istället om jag får sålt hojen inom en snar framtid.

sitter på jobbet nu, kaffedags! =)
 

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
sajk skrev:
khaléns mc, vit skylt gul text, ligger vägg i vägg med totalprofil, fortsätt förbi elkedjan (ljus i hem) efter du svängt in i företagsparken så ligger det rakt fram. på den andra sidan väggen (till vänster om mc butiken) ligger lås och nycklar? en låssmed iaf. den ser du från söderleden i höjd med påfarten till e22. lycka till!


Schysst! Ska jobba på coop extra igen på torsdag, så då kan man ju passa på att kika förbi!
Tackar! :tummenupp
 

Bjork1

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Ort
Norrköping
Hoj
På jakt!
sajk skrev:
tja! astrist med pengar juh.. =( jag ska sälja pärlan men just nu är den i beståndsdelar och ska putsas tills den blänker som innitihelvette!! kanske blir en retta istället om jag får sålt hojen inom en snar framtid.

sitter på jobbet nu, kaffedags! =)


var jobbar du då? jag ska ut och åka nu hoppas livet inte är för surt för dig :hihi
blir väl repa till nån eller flera badplatser.
 

RuffRyder

RIP Nino aka Lion
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Lund/Linköping
Hoj
Hade: CBR 600 RR-04, CBR 600F -97, GSX 400E -84
Vadstena imorn Onsdag

Tja på er.
Korspostar lite här ifall ni inte kikar på granntråden LKPG/NKPG.

Imorn Onsdag kl 18:00 avfärd i stor klunga till Vadstena över Mantorp, samling vid McD Vallarondellen. Så varför inte samlas nånstans och ansluta er till oss imorn? Vore jättekul. Det ser ut o bli ett stort gäng imorn, bara roligare om vi blir fler.

Hoppas vi ses!
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top