Norrköping!

Bjozac

mjoo
Gick med
14 May 2004
Ort
Norrköping
Hoj
ktm 250sx -00, 450exc -08
sajk skrev:
jag har en hoj som just nu blir så ompysslad att den kommer lee hela vägen till vägen..? =)

den kommer bli dundersnygg!!

Jag är ju iaf inte ett bortskämt fesbarn som du som låter pappa betala för leksakerna! HA

få se vem som skrattar bäst nu då! =)

haha... ja det var nog jag
:hihi
 

Syss

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Årets nyhet 2010 (Sarotea)
Det var inte ni killar som var ute och for på motorvägen vid halv fyra-tiden idag? Mötte ett gäng, det såg helt underbart ut! Herregud, nu är det 51 timmar sedan jag körde hoj sist... :skrämd Så dåligt som jag mått idag fattar jag inte hur jag ska klara vintern... :4skrika
 

Bjozac

mjoo
Gick med
14 May 2004
Ort
Norrköping
Hoj
ktm 250sx -00, 450exc -08
Syss skrev:
Det var inte ni killar som var ute och for på motorvägen vid halv fyra-tiden idag? Mötte ett gäng, det såg helt underbart ut! Herregud, nu är det 51 timmar sedan jag körde hoj sist... :skrämd Så dåligt som jag mått idag fattar jag inte hur jag ska klara vintern... :4skrika

Jag var nog själv...
Sajk är juh lite ghej så han vill inte åka längre ;)
men det var nog betydligt senare kom jag på...
 

Bjork1

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Ort
Norrköping
Hoj
På jakt!
åkning i veckan?

nån som känner sig åksugen?
tänkte om vi skulle ut och åka nån dag nu, får väl bli med kort varsel pga vädret. (inte jättestabilt solsken)
pm:a eller släng upp en rad,är ju lite sugen nu :gnissla
mvh martin
 

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
CBR1000
Haa, åk ni!
Köra hoj är ute, dötrist, helt värde, B, skittråkigt, kallt, varmt, blött, dyrt, farligt, ljudalstrare, miljöbov.
Så åk ni bara åk...
 

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Norrköping
Hoj
SC50 SSMH
FZ1 skrev:
Haa, åk ni!
Köra hoj är ute, dötrist, helt värde, B, skittråkigt, kallt, varmt, blött, dyrt, farligt, ljudalstrare, miljöbov.
Så åk ni bara åk...


skämtar du?? du som alltid har gnistan i ögat och knycken i handen!
tråkigt med hojen ser jag, lyckades dom inte eller kom nån på dom?
försäkring?? självrisken blir? Stod den i stan när det hände? centralt eller utkant? Garage eller, berätta nu så man kan gardera sig!

Hoppas det löser sig snart för dig så du får upp humöret!
 

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
CBR1000
sajk skrev:
skämtar du?? du som alltid har gnistan i ögat och knycken i handen!
tråkigt med hojen ser jag, lyckades dom inte eller kom nån på dom?
försäkring?? självrisken blir? Stod den i stan när det hände? centralt eller utkant? Garage eller, berätta nu så man kan gardera sig!

Hoppas det löser sig snart för dig så du får upp humöret!
Här äre ingen som skämtar :mad:
Hojen parkerades kl 20 sön kväll bakom bilen i flerbilsgaraget. På mån morgon när jag skall in i garaget märker jag att porten är trasig, någon har kört in i den med bil så hela mekanismen är paj.
När jag väl kommer in ser jag att det ligger en massa skrot under hojen. Delar av tändningslåset och massa små kabelstumpar.
Tjuvkräken har brutit sönder allt, utan att få upp styrlåset!
Man har dessutom klippt av alla kablar och twinnat ihop dem lite här och där, även de som går till ljus, blinkers mm?! JÄVLA AMATÖRER
Månda'n gick åt till att sitta i telefon och få iväg härket på släpan till MC-montörerna. Natruligtvis har verkstan semester denna vecka så i slutet på nästa kanske...Bike week blir utan mig i år.
 

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Norrköping
Hoj
SC50 SSMH
FZ1 skrev:
Natruligtvis har verkstan semester denna vecka så i slutet på nästa kanske...Bike week blir utan mig i år.

lider med dig! det var ingen kul historia! har aldrig vart på bike week men det är synd att du som verkar va stammis ska missa det. =(

jag måste ta mig upp en söndag snart å ta mig till orvars till 13.
har dålig pli på mig själv. =\

Brist inga blodkärl i pannan nu FZ1! Du sitter snart i sadeln igen!
 

Bjork1

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Ort
Norrköping
Hoj
På jakt!
ojdå, det va ett tag sen nån skrev i vår tråd!

fick man leta lite innan jag hittade den! har ni dött i norrköping eller skiter ni i att köra? undrar lite ska ut idag om nån har lusta och haka på så är det bara säga till. peace out bjork :yoparty
 

Bjozac

mjoo
Gick med
14 May 2004
Ort
Norrköping
Hoj
ktm 250sx -00, 450exc -08
Bjork skrev:
fick man leta lite innan jag hittade den! har ni dött i norrköping eller skiter ni i att köra? undrar lite ska ut idag om nån har lusta och haka på så är det bara säga till. peace out bjork :yoparty

Jag väntar på min 1000mila service... Samt att jag nog åker bort nu sista biten av veckan...
 

Vee-twn

Vagabond
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Ingen nu
Var kan man serva en Suzuki i Norrpan? Tänk på att att jag inte är i från stan (eller ens länet) så lite kända platser i närheten som riktmärke vore bra!! Jag jobbar på Pro Nova så jag har lite hum på de omgivningarna... :tummenupp
 

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Såld :(
Vee-twn skrev:
Var kan man serva en Suzuki i Norrpan? Tänk på att att jag inte är i från stan (eller ens länet) så lite kända platser i närheten som riktmärke vore bra!! Jag jobbar på Pro Nova så jag har lite hum på de omgivningarna... :tummenupp



Den nya Mc butiken istan har juh suzuki så dom servar säkert med. O då åker du bara mot flygplatsen när du kommer in till norrköping. Sen åker du mot Motorcentrum där eller Saab. Så ligger det där. Heter Karleens mc
 

Bjork1

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Ort
Norrköping
Hoj
På jakt!
Clifton skrev:
Den nya Mc butiken istan har juh suzuki så dom servar säkert med. O då åker du bara mot flygplatsen när du kommer in till norrköping. Sen åker du mot Motorcentrum där eller Saab. Så ligger det där. Heter Karleens mc


ojdå, titta vem som släppat sig hit!!! :hihi
välkommen tillbax,det var ett tag sen jag såg dig härinne. sugen på åkning i helgen?
 

Vee-twn

Vagabond
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
Ingen nu
Clifton skrev:
Den nya Mc butiken istan har juh suzuki så dom servar säkert med. O då åker du bara mot flygplatsen när du kommer in till norrköping. Sen åker du mot Motorcentrum där eller Saab. Så ligger det där. Heter Karleens mc
Tackar!
:tummenupp
 

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Såld :(
Har juh ingen data just nu. Lämna in den förra tors o har fortfarande inte fått tbx den. Jävla helvete.

På lör kan jag kanske åka lite men sen sticker jag till grekland 1 vecka
 

Bjork1

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Ort
Norrköping
Hoj
På jakt!
Clifton skrev:
Har juh ingen data just nu. Lämna in den förra tors o har fortfarande inte fått tbx den. Jävla helvete.

På lör kan jag kanske åka lite men sen sticker jag till grekland 1 vecka


ska vi säga lördag? om det inte blir regn risken var rätt stor=(
12.00 nånting?
 

Virtue

blått är flott
Gick med
5 Jun 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Rsex
hatar regn!

fan nu när man e sugen på att dra ut på bågen en sväng så är de ös regn....ja hatar vädret..... :huvet
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top