Norrköping!

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Såld :(
Tja alla svennar

Tja alla svennar hoppas ni har det bra dar hemma i sverige. Sjalv sitter jag har pa rodhos i 40 graders varme. Med massa topless tjejer att titta pa.
 

Robban Nr1

Team Sajk
Gick med
29 Sep 2003
Ort
Norrköping
Hoj
kawasaki 636
sajk skrev:
VÄLKOMMEN HEM!

hur var island?

jag ska ut en kortis i eftermiddag... =)


Yo, de va ganska bra... chefen va skit... men annars så hade man ju roligt.

hm, hojen verkar ju inte funka... någon som vet något om att en hoj står still i 2½ månad så fuckar sig varvet och tomgången??? :va
gasar lite lätt och så fasnar varvet en liten stund. sen går den sakta sakta ner. tackar för lite svar om det.

Clifton!!! :eek: ta lite kort då!.... eller kom hem och åk lite hoj.
 

Bjork1

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Ort
Norrköping
Hoj
På jakt!
sajk skrev:
jag är på! vi ses vid mcorvars runt 17!

fy satan vad det var kul idag :)
tror det lossnar snart med weelie grejen öva hela vägen hem :hihi tur att det inte va nåt med kopplingen, då hade jag blivit ledsen. åker vi imorgon igen...
speedbully rules :tummenupp
 

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Norrköping
Hoj
SC50 SSMH
Bjork skrev:
fy satan vad det var kul idag :)
tror det lossnar snart med weelie grejen öva hela vägen hem :hihi tur att det inte va nåt med kopplingen, då hade jag blivit ledsen. åker vi imorgon igen...
speedbully rules :tummenupp


schinx! det verkar som det blir regn idag.. =( men bättre hela dagen idag än imorn oxå då det är sviestad.

POWAH!
 

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Såld :(
Men fan. Jag va ute själv o åkte igår. Har juh inget internet så nån av er får gärna skicka ett sms om ni ska åka så jag får reda på det.

Ohhhh. Fast va rätt kul att åka själv igår ändå. Race:a med nån jävla saab 9000. Men blev inte mycke till race den gick inte så bra. Tror nästan du med hade tagit honom sajk :banana
 

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Borlänge
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Clifton skrev:
Men fan. Jag va ute själv o åkte igår. Har juh inget internet så nån av er får gärna skicka ett sms om ni ska åka så jag får reda på det.

Ohhhh. Fast va rätt kul att åka själv igår ändå. Race:a med nån jävla saab 9000. Men blev inte mycke till race den gick inte så bra. Tror nästan du med hade tagit honom sajk :banana

var nere i norrköping ons-söndag motorcykeln höll tills torsdag men på onsdag kväll såg jag några som kom från katrineholm in emot norrköpng eller jag gled rättare sagt om dom i kurvan:D någon här ifrån?
 

Bjork1

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Ort
Norrköping
Hoj
På jakt!
Clifton skrev:
Men fan. Jag va ute själv o åkte igår. Har juh inget internet så nån av er får gärna skicka ett sms om ni ska åka så jag får reda på det.

Ohhhh. Fast va rätt kul att åka själv igår ändå. Race:a med nån jävla saab 9000. Men blev inte mycke till race den gick inte så bra. Tror nästan du med hade tagit honom sajk :banana


sajk blir ledsen om du mobbar honom för att han inte kan åka lika fort som dom andra pojkarna=)
 

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Norrköping
Hoj
SC50 SSMH
Clifton skrev:
Men fan. Jag va ute själv o åkte igår. Har juh inget internet så nån av er får gärna skicka ett sms om ni ska åka så jag får reda på det.

Ohhhh. Fast va rätt kul att åka själv igår ändå. Race:a med nån jävla saab 9000. Men blev inte mycke till race den gick inte så bra. Tror nästan du med hade tagit honom sajk :banana

du har aldrig funderat på att du oxå har möjligheten att skicka ett sms eller till och med RINGA (gud förbjude) om du ska ut å åka?

är det bara andra som borde ringa när dom kör? du brukar ju aldrig vilja ändå när man frågar så då är det ju bättra att du ringer när du ska! vi andra kör ju för jämnan! :banana

ta inte illa upp men det är konstruktiv kritik. :)
 

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Norrköping
Hoj
SC50 SSMH
Bjork skrev:
sajk blir ledsen om du mobbar honom för att han inte kan åka lika fort som dom andra pojkarna=)


haha, jag är ju bättre på allt, bara hojen som begränsar maxfart men så fort jag lånar en R hoj kör jag ju ifrån er varje gång.

vissa kör jag dessutom om med DUKEN trots deras r1 -03 och diverse andra plastraketer.

HA :pannkyss
------------
vänta nu, vafan ska det va så ballt å köra fortast för hela tiden? jag håller mig under 90 så slipper jag fartvind istället. spela roll vem som kör fortast på landsväg. det är väl egentligen ett mått på störst idioti om man tävlar så hela tiden?

skit samma, håll stumt!
 

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Såld :(
Du har helt rätt sajk. Är rätt dåligt på den punkten rent allmännt. Men när ni ändå hade en planerad tur så tänkte jag bara så =).

Men i helgen då ska vi åka nåt då eller ska alla ut o kröka på augusti festivalen?
 

Robban Nr1

Team Sajk
Gick med
29 Sep 2003
Ort
Norrköping
Hoj
kawasaki 636
Ser så ut! eller ja kanske jobbar på lördag. =(
annars så är jag i Karlstad tror jag!... :banana mcn dit ju! men kommer hem på kvällen så.

Vad är det sagt?
 

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Norrköping
Hoj
SC50 SSMH
jag är kung. hrm.. asså jag ska kröka på lördag i stan om jag inte ska på göteborgskalaset.

om man är i stan förhindrar ju inte en fylla en full dags körning iaf! hel lördagen och söndagkvällen + FREDAG står ju öppet.
 

Duke0

Sporthojsnörd
Gick med
22 May 2003
Ort
Söderköping
Hoj
Suzuki RG 125 F 1992
sajk skrev:
jag är kung. hrm.. asså jag ska kröka på lördag i stan om jag inte ska på göteborgskalaset.

om man är i stan förhindrar ju inte en fylla en full dags körning iaf! hel lördagen och söndagkvällen + FREDAG står ju öppet.


F..n jag vill också vara med...svintrist o åka själv..när ska ni ut o åka?
 

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Norrköping
Hoj
SC50 SSMH
Duke0 skrev:
F..n jag vill också vara med...svintrist o åka själv..när ska ni ut o åka?

vi kör så fort det är fint väder och minst 2 är på humör! =)

annars kör jag ensam ibland bara 1 halvtimme nu å då för att leka av mig.

jag har tänkt att köra på fredag och lördag om det är fint väder!!!
 

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
CBR1000
Duke0 skrev:
F..n jag vill också vara med...svintrist o åka själv..när ska ni ut o åka? Sen trygghansa förbjöd banåkning är livet en pest
Är man snål med försäkringen får man stå sitt kast, gammalt djungelordspråk :tungan
Släng in en rad här när du är sugen...
 

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Såld :(
Men då bestämmer vi på lör vid typ 13:00 vid Mcorvars då. Men vi hörs väl på tele sajk o Getskägg =)
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top