Norrköping!

frollo

Medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Oxelösund
Hoj
Yamha R1-08
Kvarsebovägen...

Ska vi inte ta och mötas upp o köra kvaresebovägen Från Oskarshäll till Jönåker grymmt kul väg...Eller brukar ni inte åka där?

/mange
 

Bjozac

mjoo
Gick med
14 May 2004
Ort
Norrköping
Hoj
ktm 250sx -00, 450exc -08
frollo skrev:
Ska vi inte ta och mötas upp o köra kvaresebovägen Från Oskarshäll till Jönåker grymmt kul väg...Eller brukar ni inte åka där?

/mange

hmm mjoo där brukar vi åka ibland... men vi möts väl för det mesta på mc orcvars tror jag... får väl se i morgon hur färska man är :fyllisar men det är inte omöjligt, den svängen :yoparty
 

frollo

Medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Oxelösund
Hoj
Yamha R1-08
Det låter bra det...Hur dags brukar ni åka då?Jobabr ju natt inatt...
Bjozac skrev:
hmm mjoo där brukar vi åka ibland... men vi möts väl för det mesta på mc orcvars tror jag... får väl se i morgon hur färska man är :fyllisar men det är inte omöjligt, den svängen :yoparty
 

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Norrköping
Hoj
SC50 SSMH
Bjozac skrev:
cliff, sajk bla bla bla

haha, du är ju största amatören :tungan vi vända ju när vi kom till regnet, som vi gjorde innan och du bara kör å tror du har kört ifrån oss! :hihi naej du... så dåligt tycker jag inte det var av oss. :3freak

bättre uppmärksamhet nästa gång! :fatta!


=)
 

Bjozac

mjoo
Gick med
14 May 2004
Ort
Norrköping
Hoj
ktm 250sx -00, 450exc -08
sajk skrev:
haha, du är ju största amatören :tungan vi vända ju när vi kom till regnet, som vi gjorde innan och du bara kör å tror du har kört ifrån oss! :hihi naej du... så dåligt tycker jag inte det var av oss. :3freak

bättre uppmärksamhet nästa gång! :fatta!


=)

äh skitsnack... Vi bestämde vilken väg vi skulle ta å sen mitt i alltehopa så vänder ni utan att kolla så ni fick min uppmärksamhet... jag körde på en sväng sen låg jag å puttra för att ni skulle komma ikapp så hade ni orkat köra 1minut åt det hållet vi skulle till skulle ni kommit i fatt. å det där "regnet" var ca 10meter med dugg. å inte faan orkar jag kolla i backspeglarna då... det var ni som gjorde fel.. :7peta
 

Bjork1

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Ort
Norrköping
Hoj
På jakt!
jag överlevde=)

hej alla glada!

jag vet att ni har varit oroliga som satan idag om jag skulle klara det eller inte men det gick underbart bra!=) kort och film kommer,bara sajk har lust att hjälpa sin inkompetenta vän (gäller bara datorer :hihi )
för er som inte är med i matchen så är hajdykning vi pratar!!! stora som faan var dom. ni får se, björk :yoparty
 

Night-Rider

speedbully.se
Gick med
11 Jan 2005
Ort
Norrköping,Falun,Thailand
Hoj
TenKate Race & Cbr1000RR -06
Bjork skrev:
hej alla glada!

jag vet att ni har varit oroliga som satan idag om jag skulle klara det eller inte men det gick underbart bra!=) kort och film kommer,bara sajk har lust att hjälpa sin inkompetenta vän (gäller bara datorer :hihi )
för er som inte är med i matchen så är hajdykning vi pratar!!! stora som faan var dom. ni får se, björk :yoparty


Björk din röv!!! PM:a din MSN NU! Annars :fatta!

(( :banana ))
 

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Norrköping
Hoj
SC50 SSMH
Bjozac skrev:
äh skitsnack... Vi bestämde vilken väg vi skulle ta å sen mitt i alltehopa så vänder ni utan att kolla så ni fick min uppmärksamhet... jag körde på en sväng sen låg jag å puttra för att ni skulle komma ikapp så hade ni orkat köra 1minut åt det hållet vi skulle till skulle ni kommit i fatt. å det där "regnet" var ca 10meter med dugg. å inte faan orkar jag kolla i backspeglarna då... det var ni som gjorde fel.. :7peta


jaja whatever liksom. =)

vi tuta gärnet på dig och blinka med helljusen men du fatta inte ju


BLÄÄ =) men det är lugnt, vi kom ju alla hem säkert iaf!
*KRAAAM*
 

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Norrköping
Hoj
SC50 SSMH
Bjork skrev:
hej alla glada!

jag vet att ni har varit oroliga som satan idag om jag skulle klara det eller inte men det gick underbart bra!=) kort och film kommer,bara sajk har lust att hjälpa sin inkompetenta vän (gäller bara datorer :hihi )
för er som inte är med i matchen så är hajdykning vi pratar!!! stora som faan var dom. ni får se, björk :yoparty


GRATTIS! det var ju kul! Synd att inte jag fick =(

men men jag ska hjälpa dig så gott jag kan!

nightrajder, hur pm'ar man nåns msn nu? jag fattar inte.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top