JoUh
Gudomlig sporthojare
Bjozac skrev:Igår filma vi iof mest när vi wheela...
...och jag körde förbi er av misstag...
Bjozac skrev:Igår filma vi iof mest när vi wheela...
Bjozac skrev:inte vet jag... du kanske bara hatar oss?
Vi körde både igår å idag en sväng...
Igår filma vi iof mest när vi wheela...
PiEn skrev:vart är ni när ni filmar då?
frollo skrev:Ska vi inte ta och mötas upp o köra kvaresebovägen Från Oskarshäll till Jönåker grymmt kul väg...Eller brukar ni inte åka där?
/mange
Bjozac skrev:hmm mjoo där brukar vi åka ibland... men vi möts väl för det mesta på mc orcvars tror jag... får väl se i morgon hur färska man är men det är inte omöjligt, den svängen
FZ1 skrev:Någon som är på 16.00 från McOrvars idag?
FZ1 skrev:Någon som är på 16.00 från McOrvars idag?
???JoUh skrev:Jahapp. Där rök den söndagen....
FZ1 skrev:???
Jag kör förbi McOrvars vid 16 och 18.
Bjozac skrev:cliff, sajk bla bla bla
sajk skrev:haha, du är ju största amatören vi vända ju när vi kom till regnet, som vi gjorde innan och du bara kör å tror du har kört ifrån oss! naej du... så dåligt tycker jag inte det var av oss.
bättre uppmärksamhet nästa gång!
=)
Bjork skrev:hej alla glada!
jag vet att ni har varit oroliga som satan idag om jag skulle klara det eller inte men det gick underbart bra!=) kort och film kommer,bara sajk har lust att hjälpa sin inkompetenta vän (gäller bara datorer )
för er som inte är med i matchen så är hajdykning vi pratar!!! stora som faan var dom. ni får se, björk
Bjozac skrev:äh skitsnack... Vi bestämde vilken väg vi skulle ta å sen mitt i alltehopa så vänder ni utan att kolla så ni fick min uppmärksamhet... jag körde på en sväng sen låg jag å puttra för att ni skulle komma ikapp så hade ni orkat köra 1minut åt det hållet vi skulle till skulle ni kommit i fatt. å det där "regnet" var ca 10meter med dugg. å inte faan orkar jag kolla i backspeglarna då... det var ni som gjorde fel..
Bjork skrev:hej alla glada!
jag vet att ni har varit oroliga som satan idag om jag skulle klara det eller inte men det gick underbart bra!=) kort och film kommer,bara sajk har lust att hjälpa sin inkompetenta vän (gäller bara datorer )
för er som inte är med i matchen så är hajdykning vi pratar!!! stora som faan var dom. ni får se, björk
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|