eV1Te skrev:Tjenare alla Norrköpings åkare, jag har själv flyttat ifrån norrköping för sådär ett år sedan... Jag undrar hur det ser ut på björkviks flygfält (björkvik-ring). Kommer man in där som man gjorde förr?
eV1Te skrev:Tjenare alla Norrköpings åkare, jag har själv flyttat ifrån norrköping för sådär ett år sedan... Jag undrar hur det ser ut på björkviks flygfält (björkvik-ring). Kommer man in där som man gjorde förr?
Duke0 skrev:ville bara kolla om det fortfarande är mc-orvars 12.00 söndagar??
Bjork skrev:norsholm någon???
är där vid ca:18 , fika prata lite skit och skrämma gammlingarna
sajk skrev:shit, då missa vi varandra drog nog kvart i 6 ungefär.
FZ1 skrev:Var ute igår och rekade en tur på lite mindre vägar, passande både sport och motard(Sajk). Både bra och mindre bra beläggning och ett vägarbete men totalt sett helt ok tycker jag. Från Söderköping och tillbaka blev det ca 14 mil. Jag utgick från Norrköping, efter tre timmar var hojen tankad tvättad och inställd i garaget igen.
Någon som är med på Lördag 20/8, Statoil Söderköping vid 13?
FZ1 skrev:Var ute igår och rekade en tur på lite mindre vägar, passande både sport och motard(Sajk). Både bra och mindre bra beläggning och ett vägarbete men totalt sett helt ok tycker jag. Från Söderköping och tillbaka blev det ca 14 mil. Jag utgick från Norrköping, efter tre timmar var hojen tankad tvättad och inställd i garaget igen.
JoUh skrev:Tror jag är på! Bara jag hinner byta bakdäcket. Fick punka i måndags.
Nåt tips på vart jag kan byta innan helgen?
R1-Night-Rider skrev:Hur får man punka?
FZ1 skrev:Någon som är med på Lördag 20/8, Statoil Söderköping vid 13?
FZ1 skrev:JoUh: Kolla med vtwin, han har ett fint DiabloCorsa liggandes. Annars så är det väl Däckland, Vianor, McMontörerna etc som gäller med kort varsel. Se till att fixa till imorgon
Är det ett stickhål efter spik/skruv och lagat med en plugg är det inga problem.JoUh skrev:...Vågar man åka med ett lagat däck imorgon då???
FZ1 skrev:
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |