Norrköping!

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Hoj
Såld :(
eV1Te skrev:
Tjenare alla Norrköpings åkare, jag har själv flyttat ifrån norrköping för sådär ett år sedan... Jag undrar hur det ser ut på björkviks flygfält (björkvik-ring). Kommer man in där som man gjorde förr?

Jodå man kommer in de har lagggt nån jävla stolpe ivägen men bara att lyfta bort. Så in o gör flygfältet osäkert bara =)

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
SC50 SSMH
eV1Te skrev:
Tjenare alla Norrköpings åkare, jag har själv flyttat ifrån norrköping för sådär ett år sedan... Jag undrar hur det ser ut på björkviks flygfält (björkvik-ring). Kommer man in där som man gjorde förr?

inte senast vi var där iaf. =(

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
SC50 SSMH
Duke0 skrev:
ville bara kolla om det fortfarande är mc-orvars 12.00 söndagar??

njaaaa.... snarare 13:00 om alls. dom flesta är bakis då så det blir mer ofta att man sticker ut mot 3 - 4 tiden istället om man drar.

men hör av dig så kan vi bestämma å köra nån gång!

Bjork1

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Hoj
På jakt!
sajk skrev:
shit, då missa vi varandra drog nog kvart i 6 ungefär.

din gammla raggare, så ringer du inte :fatta!
plugget då funkar bra :tummenupp
skulle börja idag men jag började med att skolka :hihi fanns annat roligt att göra!!
nu är hojen på annons :tummenupp sugen???

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000
Lördagstur

Var ute igår och rekade en tur på lite mindre vägar, passande både sport och motard(Sajk). Både bra och mindre bra beläggning och ett vägarbete men totalt sett helt ok tycker jag. Från Söderköping och tillbaka blev det ca 14 mil. Jag utgick från Norrköping, efter tre timmar var hojen tankad tvättad och inställd i garaget igen.

Någon som är med på Lördag 20/8, Statoil Söderköping vid 13?

Bifogat

• 14mil02.jpg
    14mil02.jpg
    138.7 KB · Visningar: 55

Bjork1

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Hoj
På jakt!
FZ1 skrev:
Var ute igår och rekade en tur på lite mindre vägar, passande både sport och motard(Sajk). Både bra och mindre bra beläggning och ett vägarbete men totalt sett helt ok tycker jag. Från Söderköping och tillbaka blev det ca 14 mil. Jag utgick från Norrköping, efter tre timmar var hojen tankad tvättad och inställd i garaget igen.

skulle gärna haka på men jobbar efterniddag :mad: det suger lite!!

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
SC50 SSMH
FZ1 skrev:

låter skitbra MEN hojen är inte riktigt hel just nu och jag får den inte fixad förns imorn. vågar inte köra så mkt, men fan så sugen jag är. nu när du hittat en motardbana åt mig också =)

måste skaffa mig en stunthoj och en väghoj...

jag sitter i samma båt som nightrajder nu.. det suger.

JoUh

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
Tuono V4
FZ1 skrev:

Tror jag är på! Bara jag hinner byta bakdäcket. Fick punka i måndags. :yoparty

Nåt tips på vart jag kan byta innan helgen?

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000
Bjork: Lördag, 25°C, Sol, Hojtur eller Arbeta, valet är väl inte så svårt :tungan

sajk: Har du gått förbi balanspunkten :ajjabajja

JoUh: Kolla med vtwin, han har ett fint DiabloCorsa liggandes. Annars så är det väl Däckland, Vianor, McMontörerna etc som gäller med kort varsel. Se till att fixa till imorgon :fatta!

R1-Night-Rider: Punka kan man få om man kör med hojen, står hojen på verkstad får man abstinens :mattias

Bjozac: Se till o va nykter till 13 :6surkart

JoUh

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
Tuono V4
FZ1 skrev:
JoUh: Kolla med vtwin, han har ett fint DiabloCorsa liggandes. Annars så är det väl Däckland, Vianor, McMontörerna etc som gäller med kort varsel. Se till att fixa till imorgon :fatta!

Jag har ett Pilot Power liggandes hemma, bara själva bytet/balanseringen som är problemet. Hann inte åka med fälgen innan alla skulle stänga. :huvet

Vågar man åka med ett lagat däck imorgon då??? :va

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR1000
JoUh skrev:
...Vågar man åka med ett lagat däck imorgon då??? :va
Är det ett stickhål efter spik/skruv och lagat med en plugg är det inga problem.
Om det är ett större hål kan stommen tagit skada, då bör du nog byta däcket.
När det gäller balanseringen är det oftast fälgen det är obalans i, dagens däck är av väldigt bra kvalitet. På mina fem (5) senaste däck har jag inte behövt ändrat vikterna på fälgen!

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024