Clifton
JoJo vill du gifta dig med mig!
Han får prick i registret vilket försvårar hans chanser att skaffa sig ett vettigt liv. Gör att du kan för att sura ner hans liv
PiEn skrev:Nej men ska allt ut o leta!
Clifton skrev:Han får prick i registret vilket försvårar hans chanser att skaffa sig ett vettigt liv. Gör att du kan för att sura ner hans liv
Clifton skrev:Ja det är värt det tänk va nöjd du blir sen när du ser grabben 30 år gammal o står o paketerar te påsar eller nåt =)
Clifton skrev:Nae min finns inne i stan. Men den risken finns juh ändå. Finns juh röt ägg som sagt
Italiano_011 skrev:mm vet det, håller lite koll på "rötäggen" så dom inte rör min eller andras
R1-Night-Rider skrev:bla bla jag har aldrig kännt mig så smart...
sajk skrev:ge dom vad dom tål. om alla skattebetalare med lite etik skulle tänka att nej om jag gör dom illa så kommer jag nog få mer skit för det så slutar det ju aldrig, ska dom (tjuvarna) kunna ta vad dom vill och sen händer inget när dom åker dit så kan dom ju härja fritt.
nej man måste använda systemet fullt ut.
det är ju så systemet är uppbyggt, om dom hamnar mitt i det borde dom ju lära sig snart nog annars är dom idioter och borde få spöstraff.
det kanske man kan ordna själv om dom fortsätter eller som du säger vandaliserar som hämnd för ett straff dom själva gjort sig förtjänade av.
om dom inte åker dit alltså, andra gången. då är det inget kvar än att kasta dom från saltängsbron! *PLUMS*
Italiano_011 skrev:Jag håller med dej! Det va många som såg det, typ en hel klass + 3 lärare frågan är om dom ställer upp så polisen får prata me dom...dom har bara en misstänkt av runt 4 tjuvar å han är bara 15 år men jag skiter i det fan, han får stå för det han gjorde! han lär iaf bara få ett litet litet straff. Hoppas han tänker efter nästa gång :kocko
vtwin skrev:Hoppas de ställer upp och vittnar! Folk som inte kan låta bli och stjäla andras saker ska ha ett straff! SÅ är det bara!
Tycker inte du ska ha dåligt samvete för att sätta dit tjuven "bara" för att han/hon är 15 år. Förhoppnigsvis så gör du personen i fråga en tjänst genom att han/hon kanske lär sig något och inte gör om samma sak i framtiden!
sajk skrev:hej vart h[ller alla hus? säsongen är ju inte slut än! idag (söndag) ska jag å en till ut å öva lite bakhjul, stoppies och möjligtvis en eller annan burnie. dom som e på tar vänligen kontakt med mig här! =) ha en fin söndag ni andra!
FRiLLA skrev:Har jobbat 12h natt =( . Men man kanju alltid följa med en sväng o glo ,kanske man piggnar till lite =P
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|