Norrköping!

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Hoj
Såld :(
Han får prick i registret vilket försvårar hans chanser att skaffa sig ett vettigt liv. Gör att du kan för att sura ner hans liv

Robban Nr1

Team Sajk
Gick med
29 Sep 2003
Hoj
kawasaki 636
PiEn skrev:
Nej men ska allt ut o leta!

Nä men! vem e detta nu då? ingen jag sett tidigare i tråden? :)

Ajja!... nu till de roliga, killar!!! är det någon av er som sitter o klämmer på kåper till en zx6r(r)??? eller någon som känner någon som känner....
ja vet att man kan använda annonserna... men inte f*n är de någon som svarar.... men annars, säg bara hej så kommer jag.

Orre87

Ny medlem
Gick med
2 May 2005
Hoj
Nsr -97 Zx6r -01
jo, det är sant. frågan är om det är värt allt jobb och om han låter min motorcykel vara i fred sen me :huvet

Clifton skrev:
Han får prick i registret vilket försvårar hans chanser att skaffa sig ett vettigt liv. Gör att du kan för att sura ner hans liv

Clifton

Gick med
6 Mar 2004
Hoj
Ja det är värt det tänk va nöjd du blir sen när du ser grabben 30 år gammal o står o paketerar te påsar eller nåt =)

Orre87

Ny medlem
Gick med
2 May 2005
Hoj
Nsr -97 Zx6r -01
hahaa sant! men inte lika kul när dom kanske sabbar min hoj när jag parkerat inne i stan eller liknande... är det inte du som har r1 i åby?

Clifton skrev:
Ja det är värt det tänk va nöjd du blir sen när du ser grabben 30 år gammal o står o paketerar te påsar eller nåt =)

Clifton

Gick med
6 Mar 2004
Hoj
Nae min finns inne i stan. Men den risken finns juh ändå. Finns juh röt ägg som sagt

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
SC50 SSMH
Italiano_011 skrev:
mm vet det, håller lite koll på "rötäggen" så dom inte rör min eller andras :)

ge dom vad dom tål. om alla skattebetalare med lite etik skulle tänka att nej om jag gör dom illa så kommer jag nog få mer skit för det så slutar det ju aldrig, ska dom (tjuvarna) kunna ta vad dom vill och sen händer inget när dom åker dit så kan dom ju härja fritt.

nej man måste använda systemet fullt ut.

det är ju så systemet är uppbyggt, om dom hamnar mitt i det borde dom ju lära sig snart nog annars är dom idioter och borde få spöstraff.

det kanske man kan ordna själv om dom fortsätter eller som du säger vandaliserar som hämnd för ett straff dom själva gjort sig förtjänade av.

om dom inte åker dit alltså, andra gången. då är det inget kvar än att kasta dom från saltängsbron! *PLUMS*

Orre87

Ny medlem
Gick med
2 May 2005
Hoj
Nsr -97 Zx6r -01
Jag håller med dej! Det va många som såg det, typ en hel klass + 3 lärare frågan är om dom ställer upp så polisen får prata me dom...dom har bara en misstänkt av runt 4 tjuvar å han är bara 15 år men jag skiter i det fan, han får stå för det han gjorde! han lär iaf bara få ett litet litet straff. Hoppas han tänker efter nästa gång :kocko

sajk skrev:
ge dom vad dom tål. om alla skattebetalare med lite etik skulle tänka att nej om jag gör dom illa så kommer jag nog få mer skit för det så slutar det ju aldrig, ska dom (tjuvarna) kunna ta vad dom vill och sen händer inget när dom åker dit så kan dom ju härja fritt.

nej man måste använda systemet fullt ut.

det är ju så systemet är uppbyggt, om dom hamnar mitt i det borde dom ju lära sig snart nog annars är dom idioter och borde få spöstraff.

det kanske man kan ordna själv om dom fortsätter eller som du säger vandaliserar som hämnd för ett straff dom själva gjort sig förtjänade av.

om dom inte åker dit alltså, andra gången. då är det inget kvar än att kasta dom från saltängsbron! *PLUMS*

vtwin

Kronisk snigel
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
TLR 99
Italiano_011 skrev:
Jag håller med dej! Det va många som såg det, typ en hel klass + 3 lärare frågan är om dom ställer upp så polisen får prata me dom...dom har bara en misstänkt av runt 4 tjuvar å han är bara 15 år men jag skiter i det fan, han får stå för det han gjorde! han lär iaf bara få ett litet litet straff. Hoppas han tänker efter nästa gång :kocko

Hoppas de ställer upp och vittnar! Folk som inte kan låta bli och stjäla andras saker ska ha ett straff! SÅ är det bara!
Tycker inte du ska ha dåligt samvete för att sätta dit tjuven "bara" för att han/hon är 15 år. Förhoppnigsvis så gör du personen i fråga en tjänst genom att han/hon kanske lär sig något och inte gör om samma sak i framtiden!

Orre87

Ny medlem
Gick med
2 May 2005
Hoj
Nsr -97 Zx6r -01
Mm, jag gjorde som ni sa och han kommer nog få nån form av straff...hämtade motorcykeln idag hos polisen å det hade inte hänt nånting på den förutom en liten repa under cykeln som gick att putsa bort.. men den va helt svart av kalk. dom hade kollat finger avtryck å sånt, nästan som FBI hehe :banana

vtwin skrev:
Hoppas de ställer upp och vittnar! Folk som inte kan låta bli och stjäla andras saker ska ha ett straff! SÅ är det bara!
Tycker inte du ska ha dåligt samvete för att sätta dit tjuven "bara" för att han/hon är 15 år. Förhoppnigsvis så gör du personen i fråga en tjänst genom att han/hon kanske lär sig något och inte gör om samma sak i framtiden!

Clifton

Gick med
6 Mar 2004
Hoj
Jahapp då har man ställt av hojjen för i år. Men händer det nåt kul så får jag väl ställa på den över dan

begge

-
Gick med
9 Dec 2004
Hoj
borta
Olja

Vi kommer att genomföra ett gruppköp av smörjolja (Q8's SBK Racing) under vecka 37 och 38. Sista beställningsdag är tisdag den 20:e september (v. 38).

Leveras till Linköping, hämtas vecka 39.

Är du intresserad- Maila mig på emil_berggren@hotmail.com så får du veta mer

//Emil

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
SC50 SSMH
hej vart h[ller alla hus? säsongen är ju inte slut än! idag (söndag) ska jag å en till ut å öva lite bakhjul, stoppies och möjligtvis en eller annan burnie. dom som e på tar vänligen kontakt med mig här! =) ha en fin söndag ni andra!

Bjork1

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Hoj
På jakt!
sajk skrev:
hej vart h[ller alla hus? säsongen är ju inte slut än! idag (söndag) ska jag å en till ut å öva lite bakhjul, stoppies och möjligtvis en eller annan burnie. dom som e på tar vänligen kontakt med mig här! =) ha en fin söndag ni andra!

sajk din jävla mupp, gå och lägg dig :lol
det är väl bara vi som jobbar skift som är uppe så här jävla tidigt.
skulle gärna haka på men jobbet kallar :huvet

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
SC50 SSMH
FRiLLA skrev:
Har jobbat 12h natt =( . Men man kanju alltid följa med en sväng o glo ,kanske man piggnar till lite =P

i love ju gusten, om han bara kan vakna till ur ruset nån gång så vi kan dra ut!

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin