Norrköping!

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Norrköping
Hoj
SC50 SSMH
R1-Night-Rider skrev:
Det löser vi! Vi möter upp dem =)


DE E RÄTT INSTÄLLNING STEFFEE!!!! Ska du få åka bakpå frillas båge?? =) Den e vacker den... vilken ära! :)

jag drar gärna en sväng över kolmården och mot nyköping, är ju träff där idag så det lär va tjockt med hojar tack vare vädret!!!

FZ1 ska inte du med också då??? KOM IGEN LÄS FORT NU DÅ!
FZ1 kolla mailen om du läser det här efter 16:15 och ring mig!

TJOHOO! /sajk
 

Bjozac

mjoo
Gick med
14 May 2004
Ort
Norrköping
Hoj
ktm 250sx -00, 450exc -08
Fett nice tur idag!! :yoparty

Zlatan va sukkan gick... blev juh helt avhängd... for förbi som ett jihu när en annan låg i ~240 :Bugar
 

FRiLLA

Kalas
Gick med
11 Oct 2004
Ort
Östergötland
Hoj
Zx6R/Bana . 2009.
Looord min hoj har blivit våldtagen idag snyft . Dags att byta =P. He he nejvars var skönt o se den i sitt rätta element .
 

BLoNKEN

BLoNKEN
Gick med
21 Jan 2005
Ort
Finspång
Hoj
-97 gsxr 750
FRiLLA skrev:
Looord min hoj har blivit våldtagen idag snyft . Dags att byta =P. He he nejvars var skönt o se den i sitt rätta element .
HAHA.. MIN GAMMLA HYNDA VAR DET INGEN SOM VILLE BROTTAS MED IAF... TACK FÖR EN TRVLIG TUR ...."BIRAN" I GARAGET SATT SOM EN FLÄSKLÄPP.... :fyllisar
 

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
CBR1000
sajk skrev:
...jag drar gärna en sväng över kolmården och mot nyköping, är ju träff där idag så det lär va tjockt med hojar tack vare vädret!!!

FZ1 ska inte du med också då??? KOM IGEN LÄS FORT NU DÅ!
FZ1 kolla mailen om du läser det här efter 16:15 och ring mig!

TJOHOO! /sajk
Hoppas ni fick en fin tur, mötte dig i Smedbybacken vid fyra tiden, kom i arbetsbilen. Var o körde gokart vid sju, fortfarande i arbetskläder, ibland är det mycke att göra...
Ny tur på Söndag?
 

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
CBR1000
Bjozac skrev:
Hur var det man ställde in varvlampan på våra hojjar?
Utdrag från användarhandboken
 

Bifogat

  • Sidor från Ownersmanual_Sida_1.png
    Sidor från Ownersmanual_Sida_1.png
    25.6 KB · Visningar: 46
  • Sidor från Ownersmanual_Sida_2.png
    Sidor från Ownersmanual_Sida_2.png
    17 KB · Visningar: 40

jompa54

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Suzuki GSX750F
Utrag ur Nt:

Extrem fortkörare på mc

Trafikpolisen i Norrköping tog under onsdagsförmiddagen en motorcyklist som körde långt över gällande hastighet.
På gamla E 4, mellan Maxi och Scandic hotell, passerade motorcyklisten i 185 km/t. På den aktuella vägsträckan råder 90 km/t som hastighetsbegränsning.
Polisen lämnar nu över ärendet till åklagaren och i nuläget är föraren misstänkt för vårdslöshet i trafik.

Någon som känner sig träffad eller?
 

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Norrköping
Hoj
SC50 SSMH
FZ1 skrev:
mötte dig i Smedbybacken vid fyra tiden Ny tur på Söndag?

TjO! Jasså det gjorde du, ingen aning om vilken bil det va... på söndag ska det ju bli dåligt väder men alla dagar fram till dess ska det ju va fint, lördag finns ju också, fast iof vet ju alla att söndagar alltid blir fint väder, iaf framåt eftermiddagen.

BLoNKEN skrev:
TACK FÖR EN TRVLIG TUR

tack själv! det var, hur säger man... ASNAJS! men jag fick ingen bira i garaget, är det bara för finspångsbor kanske?? ;)

FRiLLA skrev:
min hoj har blivit våldtagen idag
=)
men vadå den gillat ju... nån måste ju se till att den mår bra! :corn
 

campar

Kraschpucks-svarvare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Segeltorp
Hoj
Enduro
Nääe, men jag vet vem det var!



jompa54 skrev:
Utrag ur Nt:

Extrem fortkörare på mc

Trafikpolisen i Norrköping tog under onsdagsförmiddagen en motorcyklist som körde långt över gällande hastighet.
På gamla E 4, mellan Maxi och Scandic hotell, passerade motorcyklisten i 185 km/t. På den aktuella vägsträckan råder 90 km/t som hastighetsbegränsning.
Polisen lämnar nu över ärendet till åklagaren och i nuläget är föraren misstänkt för vårdslöshet i trafik.

Någon som känner sig träffad eller?
 

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Norrköping
Hoj
SC50 SSMH
VARNING! vägarbete med mycket grus på fjärilsgatan där den ansluter till söderleden.

Korsningen vid Statoilmacken på Fjärilsgatan FULLT MED GRUS ÖVERALLT och sen fortsätter det hela vägen därifrån och upp och över smedbybacken! Livsfarligt kom på 2hjulsställ nedför backen mot smedbykjorren.

Antagligen ligger det massor med grus lite överallt i stan nu, dom har lagt det i sprickor och gropar INGA VARNINGSSKYLTAR sitter uppe, sååå kvadde hojen ordentligt nu å få en ny på vv's bekostnad så dom lär sig snart... jävla idioter.

Jag stanna bredvid en gubbe vid vägarbetet å fråga om det var dom som hade lagt ut allt grus men han sa att dom som var där då bara var inhyrda att slita upp asfalten!
Jag gav honom iaf min åsikt om vv's beteende.

ARG!
 
Last edited:

Bjozac

mjoo
Gick med
14 May 2004
Ort
Norrköping
Hoj
ktm 250sx -00, 450exc -08
avställd

Nu var hojjen avställd...
Nu kommer jag å dissa er i ungefär sju måndar :hihi

Vart en strålande säsong annars... men på söndag eller mådag bär det av mot luleå... Å NEJ jag ska inte köra hojjen opp då jag ska hem sen i december/januari :tomten å inte är så sugen på att köra 110mil blank is med ett par michelin pilot power...
 
Last edited:

FZ1

Resan är målet!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrköping
Hoj
CBR1000
sajk skrev:
FZ1 ska du köra imorn?

min hastighetsmätarvajer gick av idag.. FRI FART råder då, väl?
Joo, det hade jag tänkt mig. Får du med dig farsgubben?

Fri fart...med KTM är det väl inte hastighetsskyltarna som begränsar, de är ju oftast på 70 och uppåt :tungan
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top