Bjozac
mjoo
Clifton skrev:Jag är också på. Sen drar jag ut björnen ur idet med. Men vi säger väl vid McOrvars vid 16:15 då
Jepp blir prima det där
Blir nyköping kanske över kålmården ?
Clifton skrev:Jag är också på. Sen drar jag ut björnen ur idet med. Men vi säger väl vid McOrvars vid 16:15 då
FRiLLA skrev:Mehh typiskt nights hoj drog ut på tiden kunde tydligen inte hämtas förrens 17 tiden =(
R1-Night-Rider skrev:Det löser vi! Vi möter upp dem =)
HAHA.. MIN GAMMLA HYNDA VAR DET INGEN SOM VILLE BROTTAS MED IAF... TACK FÖR EN TRVLIG TUR ...."BIRAN" I GARAGET SATT SOM EN FLÄSKLÄPP....FRiLLA skrev:Looord min hoj har blivit våldtagen idag snyft . Dags att byta =P. He he nejvars var skönt o se den i sitt rätta element .
Hoppas ni fick en fin tur, mötte dig i Smedbybacken vid fyra tiden, kom i arbetsbilen. Var o körde gokart vid sju, fortfarande i arbetskläder, ibland är det mycke att göra...sajk skrev:...jag drar gärna en sväng över kolmården och mot nyköping, är ju träff där idag så det lär va tjockt med hojar tack vare vädret!!!
FZ1 ska inte du med också då??? KOM IGEN LÄS FORT NU DÅ!
FZ1 kolla mailen om du läser det här efter 16:15 och ring mig!
TJOHOO! /sajk
FZ1 skrev:
Utdrag från användarhandbokenBjozac skrev:Hur var det man ställde in varvlampan på våra hojjar?
FZ1 skrev:mötte dig i Smedbybacken vid fyra tiden Ny tur på Söndag?
BLoNKEN skrev:TACK FÖR EN TRVLIG TUR
=)FRiLLA skrev:min hoj har blivit våldtagen idag
jompa54 skrev:Utrag ur Nt:
Extrem fortkörare på mc
Trafikpolisen i Norrköping tog under onsdagsförmiddagen en motorcyklist som körde långt över gällande hastighet.
På gamla E 4, mellan Maxi och Scandic hotell, passerade motorcyklisten i 185 km/t. På den aktuella vägsträckan råder 90 km/t som hastighetsbegränsning.
Polisen lämnar nu över ärendet till åklagaren och i nuläget är föraren misstänkt för vårdslöshet i trafik.
Någon som känner sig träffad eller?
R1-Night-Rider skrev:Sajk du luktar svett
Joo, det hade jag tänkt mig. Får du med dig farsgubben?sajk skrev:FZ1 ska du köra imorn?
min hastighetsmätarvajer gick av idag.. FRI FART råder då, väl?
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|