Norrköping!

Lokatobbe

Sponsra? Ja tack, alla bidrag uppskattas
Gick med
23 Oct 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Surgixxer+Race 6"a-09
Clifton skrev:
2167755 Istället för att ses på fredan för det är ändå en dag vi ska tillägna martin.

Så pratade jag o björk om att vi ses på lördan o tar en fika eller nåt. För att ses allihop o prata. Hoppas att det blir ett gäng

Om det är ok så kommer jag!
 

Frredde

Medlem
Gick med
24 Jan 2006
Ort
Norrköping/Linköping
Hoj
Xt660X. HELsvart +2x acra mm
I made it...

Hejsan allihopa.

Vet att det är "en del annat" att tänka på just nu, å kanske inte de största av glädjetider.

Men jag vill endå tala om att idag fick jag lappen! :banana

Så se upp därute för mej å min DRZ (moppe-look-alike)! :tungan
 

Robban Nr1

Team Sajk
Gick med
29 Sep 2003
Ort
Norrköping
Hoj
kawasaki 636
Frredde skrev:
2172042 Hejsan allihopa.

Vet att det är "en del annat" att tänka på just nu, å kanske inte de största av glädjetider.

Men jag vill endå tala om att idag fick jag lappen! :banana

Så se upp därute för mej å min DRZ (moppe-look-alike)! :tungan

glad för din skull! själv klart, men åk med huvudet och försiktigt! f*n vet inte hur mycket mer man kommer kunna ta för Team Sajk klubben.
 

Frredde

Medlem
Gick med
24 Jan 2006
Ort
Norrköping/Linköping
Hoj
Xt660X. HELsvart +2x acra mm
Robban Nr1 skrev:
2172063 glad för din skull! själv klart, men åk med huvudet och försiktigt! f*n vet inte hur mycket mer man kommer kunna ta för Team Sajk klubben.

Jag ska verkligen försöka hålla band på impulserna. Köra något sånär vettigt. Positivt e ju att allt över 90 km/h bara känns jobbigt med en sån här hoj :gnissla
 

källholm

Måla mig blå o kalla mig kräm
Gick med
9 Aug 2005
Ort
Krokek/Norrköping
Hoj
KTM 660 03 . KTM 400 SX 01
Hoppas ni mår bra ni som kände Stefan,inget roligt det som hände.
kände honom inte personligen,men vi sparrades ihop på Thai-boxningen,värka vara en trevlig kille.
 

Frredde

Medlem
Gick med
24 Jan 2006
Ort
Norrköping/Linköping
Hoj
Xt660X. HELsvart +2x acra mm
Såg först idag att Stefan omkommit.

Instämmer med föregående talare. Men visst, klart som f*n att ni mår skit. Lider med er. Tänker på dom, på er, å alla vänner å anhöriga...

Oerhört tragiskt å orättvist att två unga människor (ur samma umgängeskrets) ska försvinna sådär... å så fruktansvärt nära inpå varann dessutom. :(
 

Gumpa

Take me to bed or lose me forever
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Östergötland
Hoj
R1-03 & Suzuki Ts250x
Kände inte Stefan personligen, men alla pratar väl om honom här i Finspång,
R.I.P - Tankar går till familj & vänner.

Ta det lungt därute nu..
 

Patrickoboy

Firefly
Gick med
18 Nov 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Honda CBR 900RR
Tjena! Å grattis......

Mycket annat å tänka på just nu för oss alla.........jätteglad för att du klarade kortet......nu kan du åka med när du själv vill =)
Nu måsye vi samla våra tankar runt stefan.........själv sitter jag uppe,,,allt är tyst å skulle nån se mig så skulle dom säkert fråga om jag var frisk........men men så känner jag gammal finspångsbo som jag är..............hoppas så många som möjligt följer med imorgon pojkar allt börjar på nytt å hoppas det gör det för stefan med långt bort i Båge landet =\

Syns gabbar/Fireblade
Frredde skrev:
2172042 Hejsan allihopa.

Vet att det är "en del annat" att tänka på just nu, å kanske inte de största av glädjetider.

Men jag vill endå tala om att idag fick jag lappen! :banana

Så se upp därute för mej å min DRZ (moppe-look-alike)! :tungan
 

Jonasson

viam inveniam aut faciam
Gick med
8 Nov 2003
Ort
Norrköping
Hoj
625SC Offroad/Motard
Vad f*n är det som händer :confused:, ännu en som tagit hojen till pärleporten?! *skaka* Dags att ALLA lugnar ner sig kanske?! Nu vet jag inte omständigheterna runt olyckan med det känns som om många är "upptrissade".. En olycka kan hända så lätt utan att det är bus/idioti som som leder till det.. *mållös* Vill inte vara någon besservisser kan hålla i rätt bra själv ibland, men dessa olyckor fåren ju att tänka om. Kör med insidan och klä er med ordentliga skydd, det ska iaf jag försöka att göra.. (Brukar tumma på skydd)

Begklarar verkligen sorgen till alla som kände dessa unga män. Många tankar snurrar runt er! RIP!!
 

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Såld :(
Denna gång va det på banan på sviestad =/. Så inte ens där är man säkert. Så ta det lungt nu i trafiken allihop. Ska försöka få ut min hoj igen så fort som möjligt. Men den känns inte så inbjudande just nu.
 

Jonasson

viam inveniam aut faciam
Gick med
8 Nov 2003
Ort
Norrköping
Hoj
625SC Offroad/Motard
Frredde skrev:
2172042 Hejsan allihopa.

Vet att det är "en del annat" att tänka på just nu, å kanske inte de största av glädjetider.

Men jag vill endå tala om att idag fick jag lappen! :banana

Så se upp därute för mej å min DRZ (moppe-look-alike)! :tungan

Får väl dra ett grattis även här :hihi kul som fan att du kan haka på ut på grusvägar osv nu när du inte övningskör med en "tuperwareförare" ;)

Tack för igår! :yoparty

Clifton skrev:
2176141 Denna gång va det på banan på sviestad =/. Så inte ens där är man säkert. Så ta det lungt nu i trafiken allihop. Ska försöka få ut min hoj igen så fort som möjligt. Men den känns inte så inbjudande just nu.

Oj det är så man ryyser ända in i märgen, läge att ta det lite lugnare!?! Beklagar åter igen!
 

spettet1

Ny medlem
Gick med
22 May 2006
Ort
linköping
Hoj
suzuki Gsx-r 1100-vässad:)
campar skrev:
528590 Är oxå i Nrk lite då och då.

Har ju bott där tills för drygt 1,5år sedan. Så man är ju nere hos mor o far o polarna o hälsar på ibland. Och det blir ju då helgerna, så jag tänkte oxå försöka att hänga på nångång!


/Niklas
hej på er!

bor i gistad mellan linköping o norrköping, är mycket inntresserad av att åka hoj! maila mig så kan vi åka ihop....Ride on!!! :pannkyss
 

Jonasson

viam inveniam aut faciam
Gick med
8 Nov 2003
Ort
Norrköping
Hoj
625SC Offroad/Motard
Frredde hojta på mig om det blir något under morgondagen, kan eventuellt haka på en sväng ;)
 

Bjozac

mjoo
Gick med
14 May 2004
Ort
Norrköping
Hoj
ktm 250sx -00, 450exc -08
Ja nä jag vet inte riktigt vad man ska säga. Finns väl inga ord att beskriva sånt här med. Så därför väljer jag att inte.

Men jag hoppas att vi kanske kan ses någon dag och försöka ge oss ut att köra, dock med huvudet, en sväng.

(Jag kom aldrig på Sajks begravning då jag var i Grekland där jag fick reda på nästa tragik av Clifton :( )
 

Frredde

Medlem
Gick med
24 Jan 2006
Ort
Norrköping/Linköping
Hoj
Xt660X. HELsvart +2x acra mm
Jonasson skrev:
2188496 Frredde hojta på mig om det blir något under morgondagen, kan eventuellt haka på en sväng ;)

JA vädret e ju vackert som vanligt på sista tiden... :4skrika

Men det går ju iofs att spruta grus även om det e mulet :yoparty

Har lite att göra, så läget e osäkert. Men jag drar iväg ett mess om jag kan. Isf kanske vid fem...
 

Clifton

JoJo vill du gifta dig med mig!
Gick med
6 Mar 2004
Ort
Norrköping
Hoj
Såld :(
Jo vädet är riktigt sunkigt. Måste ut o åka lite juh. Har åkte 5ggr på nya hojen. Men sommarn har juh inte kommit igång ordentligt än.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top