Lokatobbe
Sponsra? Ja tack, alla bidrag uppskattas
Vilken tid blir det då?
12 som gäller?
Funderar på att åka upp från Linköping för att prova era vägar i Norrköpingstrakten. Ska försöka hitta till Mcorvars (aldrig varit där) vid 12.
Är blött fortfarande i Linköping men upptorkande och både prognosen och vad man kan tolka av radarbilder så ser det ut som hyfsat väder med risk för skurar i eftermiddag. Så antagligen är det tur eller otur om det blir regn.
Så ser ni några vilsna hojar vid 12-tiden idag så hjälp dem rätt
/ Stefan
väldigt enkelt att hitta...Ta första avfarten in mot Norrköping sen bara raka vägen ända till ni kommer till en stor rondell med en Mcdonalds på vänster sidan. På höger sidan kommer en Statoil och en OkQ8...mellan dessa ligger McOrvars
Tack!
Låter ju så enkelt att till och med vi ska hitta.
/ Stefan
hmm bubblan är väl på okq8?
Jag tänkte åka dit idag. Vi kan träffas vid Max Torvinge typ 11:15 eller ngt så visar jag vägen.Funderar på att åka upp från Linköping för att prova era vägar i Norrköpingstrakten. Ska försöka hitta till Mcorvars (aldrig varit där) vid 12...
Jag tänkte åka dit idag. Vi kan träffas vid Max Torvinge typ 11:15 eller ngt så visar jag vägen.
Det var kul att se så många komma trots det härliga vädret! Fick ni någe torrspår efter att jag bangade ur vid jönåker?
Jajjamen, men nu börjar det bli lite blött...man får tacka alla som höll humöret uppe in i det sista....Fick ni någe torrspår efter att jag bangade ur vid jönåker?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|