Norrköping!

Ill-k

:¬þ
Gick med
4 May 2008
Hoj
1996 Honda Cbr 600f
Hmm tv4 säger att det e ok runt 14...hehe litar inte ett dugg på smhi längre :p jag röstar för 12 iaf :D

Schnellfahren

Medlem
Gick med
15 Jan 2007
Hoj
Sunbeam -63,Honda Dominator -91, Honda SP1.......Meanstreak..*host*
...med eller utan paraply så är jag på plats kl12. Det var ju ett decennium senast som jag åkte med er.

Miss you!! ;)

Ingolf

3% invalid
Gick med
25 Oct 2007
Hoj
GSX250 -80 Bobber, XS400 -82 Bobber.
jag körde 2timmar i den lilla stormen i måndags så nåra ynka regndroppar kan väl inte bli värre än det?

Black Adder

fartbrukare
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
R1
Funderar på att åka upp från Linköping för att prova era vägar i Norrköpingstrakten. Ska försöka hitta till Mcorvars (aldrig varit där) vid 12.

Är blött fortfarande i Linköping men upptorkande och både prognosen och vad man kan tolka av radarbilder så ser det ut som hyfsat väder med risk för skurar i eftermiddag. Så antagligen är det tur eller otur om det blir regn.

Så ser ni några vilsna hojar :confused: vid 12-tiden idag så hjälp dem rätt :)

/ Stefan

Ill-k

:¬þ
Gick med
4 May 2008
Hoj
1996 Honda Cbr 600f
Funderar på att åka upp från Linköping för att prova era vägar i Norrköpingstrakten. Ska försöka hitta till Mcorvars (aldrig varit där) vid 12.

Är blött fortfarande i Linköping men upptorkande och både prognosen och vad man kan tolka av radarbilder så ser det ut som hyfsat väder med risk för skurar i eftermiddag. Så antagligen är det tur eller otur om det blir regn.

Så ser ni några vilsna hojar :confused: vid 12-tiden idag så hjälp dem rätt :)

/ Stefan

väldigt enkelt att hitta...Ta första avfarten in mot Norrköping sen bara raka vägen ända till ni kommer till en stor rondell med en Mcdonalds på vänster sidan. På höger sidan kommer en Statoil och en OkQ8...mellan dessa ligger McOrvars :)

Black Adder

fartbrukare
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
R1
väldigt enkelt att hitta...Ta första avfarten in mot Norrköping sen bara raka vägen ända till ni kommer till en stor rondell med en Mcdonalds på vänster sidan. På höger sidan kommer en Statoil och en OkQ8...mellan dessa ligger McOrvars :)

Tack! :tummenupp

Låter ju så enkelt att till och med vi ska hitta. :)

/ Stefan

Black Adder

fartbrukare
Gick med
21 Nov 2004
Hoj
R1
Jag tänkte åka dit idag. Vi kan träffas vid Max Torvinge typ 11:15 eller ngt så visar jag vägen.

Kommer dit, pratat med Dojan och vi skulle träffas där men han skulle skifta hjul först (slicks kanske inte är optimalt idag) så vi kan bli någon minut sena.

/ Stefan

Zormin

Aldrig under 10.000 rpm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-10R
Tack för en riktigt najs tur. Synd bara på alla skurar. Hoppas skinnstället hinner torka tills torsdag för det regnade som satan mellan Norrköping och Linköping... :mad:

Rosell

Toooourer
Gick med
26 Aug 2004
Hoj
2016 BMW R1200GS ADV, 2014 BMW F800GS ADV
Tack för en mycket trevlig sväng idag, trots det varierande vädret.

Åker gärna med er igen!

Mvh
Anders (killen på den gråa VFRen)

mr_jonsson

Medlem
Gick med
3 Jan 2007
Hoj
ZX10-R (Projekt RR, race replika)
Det var kul att se så många komma trots det härliga vädret! Fick ni någe torrspår efter att jag bangade ur vid jönåker?

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln